De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nvm, al gevondenquote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie kan even een TR voor me doen? Volgens mij kan ik dat mobiel niet
Bonensoep
Hey hey doodsverwensingquote:
Doe de volgende keer ook ff centraal zetten danquote:
Komt goed uit na zo'n duur weekendquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Meid toch.quote:Op maandag 5 december 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens was dat de 1e tr in mn leven
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Ah godver kut, nee toch?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
ZE HEBBEN HET OVER SNEEUW OP HET NIEUWS!!
Intronic is professioneel hosselkoningquote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
en dat vind jij erg om?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft mijn hartje gehosseld.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Jawelquote:
Hier word ik niet blij van, net ook al witte wegen van de hagel, teringveel hagel!quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze moeten de sneeuw gewoon overslaan dit jaarquote:Op maandag 5 december 2011 18:36 schreef Rezania het volgende:
Het moet nog twee weken zacht blijven, daarna mag het twee weken gaan sneeuwstormen en daarna weer zacht.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
En werk ook als Netwerkbeheerder bij een groot bedrijf, voor de lol.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Okquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Flikker op dan lutsertquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Mensen die niet fappen op pics van Intronic.quote:
Ik vond zaterdag wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een topickill ditpersoonlijk vind ik deze reeks nu leuker, en jullie?
Jammer dat ik er niet bij was om dv te rakenquote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En nog soa's overgehouden van de groningen mini meet?
heb rare verhalen gehoord gelukkig ben ik niet gegaan.
die is niet geraaktquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was om dv te raken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |