De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nvm, al gevondenquote:Op maandag 5 december 2011 18:20 schreef Drommeldaris het volgende:
Wie kan even een TR voor me doen? Volgens mij kan ik dat mobiel niet
Bonensoep
Hey hey doodsverwensingquote:
Doe de volgende keer ook ff centraal zetten danquote:
Komt goed uit na zo'n duur weekendquote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Meid toch.quote:Op maandag 5 december 2011 18:31 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens was dat de 1e tr in mn leven
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?quote:Op maandag 5 december 2011 18:30 schreef Intronic het volgende:
De belastingdienst mag mij wel, krijg een leuk bedrag terug.
Ah godver kut, nee toch?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
ZE HEBBEN HET OVER SNEEUW OP HET NIEUWS!!
Intronic is professioneel hosselkoningquote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
en dat vind jij erg om?quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hij heeft mijn hartje gehosseld.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Jawelquote:
Hier word ik niet blij van, net ook al witte wegen van de hagel, teringveel hagel!quote:Op maandag 5 december 2011 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze moeten de sneeuw gewoon overslaan dit jaarquote:Op maandag 5 december 2011 18:36 schreef #ANONIEM het volgende:
Het moet nog twee weken zacht blijven, daarna mag het twee weken gaan sneeuwstormen en daarna weer zacht.
quote:Op maandag 5 december 2011 18:32 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Mooi, wat voor baan heb je eigenlijk?
En werk ook als Netwerkbeheerder bij een groot bedrijf, voor de lol.quote:Op maandag 5 december 2011 18:34 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Intronic is professioneel hosselkoning
Que?quote:Op maandag 5 december 2011 18:40 schreef #ANONIEM het volgende:
Mensen fappen die niet pics Intronic.
Okquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Flikker op dan lutsertquote:Op maandag 5 december 2011 18:41 schreef Beach het volgende:
kkzielig weer drommel een tr doen omdat de tt je niet helemaal aanstaat
nu weet ik weer waarom ik eigenlijk niet meer zou posten hier
Ik vond zaterdag wel leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een topickill ditpersoonlijk vind ik deze reeks nu leuker, en jullie?
Jammer dat ik er niet bij was om dv te rakenquote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En nog soa's overgehouden van de groningen mini meet?
heb rare verhalen gehoord gelukkig ben ik niet gegaan.
die is niet geraaktquote:Op maandag 5 december 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet bij was om dv te raken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |