quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Nectar het volgende:
ik ga 7 liter wiskney op de meed drionken als da goed is
quote:
omdat mensen jelly zijn?quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkel fysiek uiteraard, pz veroorzaakt zo vaak mentale pijn op fok
Ik voer je wel Whisky, niet whiskey, zijn we met een paar glaasjes klaarquote:
Oh gelukkig dan maar!quote:Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Enkel fysiek uiteraard, pz veroorzaakt zo vaak mentale pijn op fok
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan ook voor een trein springen.
Jij bent af en toe echt schattig.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.
Ik heb al 3x zo een opmerking gedaan afgelopen dagen, geen note bijquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet doen, de volgende keer krijg je een note.
Is goed mattie.quote:Op maandag 5 december 2011 20:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik voer je wel Whisky, niet whiskey, zijn we met een paar glaasjes klaar
[..]
Oh gelukkig dan maar!
Weet ik veelquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dat gaat Drommel HOE voorkomen?
Zozo, een stoere meid.quote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb al 3x zo een opmerking gedaan afgelopen dagen, geen note bij
Welken, immortals? Ja, ik ook. Zit op een goeie versie te wachten. Er staan er al wel op TPB enzo, maar die zijn crapquote:Op maandag 5 december 2011 20:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Oeh die film wil ik ook zien
Rez en ik komen samenquote:Op maandag 5 december 2011 20:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar we gaan radzendia niet uitnodigen, hij gaat alle hosselings verpesten met zijn autisme
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
sex in tha city 3quote:Op maandag 5 december 2011 20:22 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
weet iemand welke film ik bedoel of waar ik kan zoeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |