Zal wel een klein groepje wordenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
UDOWU meet gaat toch niet gebeuren, meeste durven niet. Behalve de bazen.
En dit. Ik ga niet heulemaal naar Groningenquote:
2, deel 1 is een beetje mehquote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Wie heeft hier Paranormal activity 1 en 2 gezien? En zo ja, welke was enger?
Amsterdam, blijf je bij mij pittenquote:Op maandag 5 december 2011 19:49 schreef Intronic het volgende:
UDOWU meet gaat toch niet gebeuren, meeste durven niet. Behalve de bazen.
ik heb ze gezien maar ik heb er niks van meegekregenquote:Op maandag 5 december 2011 19:51 schreef Flippiee het volgende:
Even een vraag he. Wie heeft hier Paranormal activity 1 en 2 gezien? En zo ja, welke was enger?
Chillend.quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amsterdam, blijf je bij mij pitten(rijdt een nachtbus en alles)
Dat bedoel ik maar. Maargoed, volgens mij durft er inderdaad toch niemand te komen op een handje vol naquote:
Ja, dat klopt, maar dat was de vraag nietquote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
2 snap je niet als je 1 niet hebt gezien
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Amsterdam, blijf je bij mij pitten(rijdt een nachtbus en alles)
Thanksquote:
Ik hoop dat ik niks mee krijg van 2quote:Op maandag 5 december 2011 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ik heb ze gezien maar ik heb er niks van meegekregen
Van station naar station, 2:17 blijkbaarquote:Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?
Patje, mono, wander zullen sowieso wel komen, steven, jij, drommel misschien, en nog wat chicks regelen.quote:Op maandag 5 december 2011 19:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar. Maargoed, volgens mij durft er inderdaad toch niemand te komen op een handje vol na
Vragen we Steven gewoon weer mee
Ja, en dan?quote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had dus net een heel topic geschreven, en ik dacht, dat post ik wel even. Maar nu denk ik, ik maak hem niet aan, stel dat ik weer heel hard af zal gaan.
Backfireeeequote:Op maandag 5 december 2011 19:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik had dus net een heel topic geschreven, en ik dacht, dat post ik wel even. Maar nu denk ik, ik maak hem niet aan, stel dat ik weer heel hard af zal gaan.
quote:Op maandag 5 december 2011 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar dat was de vraag niet
Hoe de neuk moet ik dat weten?quote:Op maandag 5 december 2011 19:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Hoe lang duurt Groningen naar Amsterdam?
Chicks zijn dan sowieso niet het probleemquote:Op maandag 5 december 2011 19:56 schreef Intronic het volgende:
[..]
Patje, mono, wander zullen sowieso wel komen, steven, jij, drommel misschien, en nog wat chicks regelen.
Het pubertje met z'n big talk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
ik kom zekers op de meet dan kan ik eindelijk al deze mense zien en gaan we helemaal loesoe op die gaming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |