Sorry dan ben ik nog op vakantiequote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7 Januari, bij mij in de kelder.
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wilquote:
HAHAHHAHA omg net dacht ik nog 7 januari moest ik onthouden maar wist niet meer wat het wasquote:
Schandalig dat je weg was!!quote:Op maandag 5 december 2011 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik woon dichtbij Amsterdam, plus nachtbus. Grgr
Ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wil
Morgen dan?quote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje eerder is de 31e, dat gaat 'm ook niet worden.
Dat niet over hebben voor een epische meetquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En die meet gaat naar alle waarschijnlijkheid in Amsterdam gehouden worden. Dat is dan toch een pisstukje. Ik moet dan 2 uur in de trein zitten als ik naar Adam wil
alleen rezania kan dan lmaoquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weekje eerder is de 31e, dat gaat 'm ook niet worden.
Ja ja, rustig maarquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat niet over hebben voor een epische meet
Whehe, ik zit nu ook een letter te eten, maar die ga ik niet vertellen, anders hebben jullie het door.quote:Op maandag 5 december 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Gezocht.
Meneer L.... .... uit Flevoland
Welke letters weten we al?quote:Op maandag 5 december 2011 21:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Whehe, ik zit nu ook een letter te eten, maar die ga ik niet vertellen, anders hebben jullie het door.
Jij wil gaan lapohunten hequote:
Dat gaat vervelen en is duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |