Gewoon schijt aan. Het is maar een online forum, niet zo zwaar aan trekkenquote:Op maandag 5 december 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wil mijn reputatie hier niet verlagen, dat kan ik echt niet verdragen.
oh iemand las mijn postquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ga naar de film, zie jullie in NB anders morgen of nog later![]()
tevens feli pam en gewoon posten bbq of op zn minst pm
spater![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 20:01 schreef Nectar het volgende:
ik kom zekers op de meet dan kan ik eindelijk al deze mense zien en gaan we helemaal loesoe op die gaming
Dit betwijfel ik echt heel hardquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom ook chillings zetten met jullie
Als je matig bent gooien we je in een rolstoel door Amsterdam, dat snap je wel hé?quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik kom ook chillings zetten met jullie
Nee, maar ik heb mijzelf een belofte gedaan; ik maak nooit meer een kuttopic aan.quote:Op maandag 5 december 2011 20:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon schijt aan. Het is maar een online forum, niet zo zwaar aan trekken
Aandacht tekort?quote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo is er ook iemand die dit leest
Neequote:Op maandag 5 december 2011 20:05 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
hallo is er ook iemand die dit leest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:
ik kom echt als ik kanquote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Dit betwijfel ik echt heel hard
Tussen de taxi's door natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:03 schreef Intronic het volgende:
[..]
Als je matig bent gooien we je in een rolstoel door Amsterdam, dat snap je wel hé?
Ik hou niet elke poep en scheet bij, hoor.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]gister was iedereen van succes met onderzoek dit dat alles
en ik post nu van voor jullie ook te weten zo van nouja dat het dus goeie uitslag isik elke week medicatie mag alles
![]()
niemand zegt wat behalve drommel
Gewoon vastbinden en midden op de dam zetten.quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tussen de taxi's door natuurlijk.
Ok, nou ik ben blij voor je.quote:Op maandag 5 december 2011 20:06 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]gister was iedereen van succes met onderzoek dit dat alles
en ik post nu van voor jullie ook te weten zo van nouja dat het dus goeie uitslag isik elke week medicatie mag alles
![]()
niemand zegt wat behalve drommel
Dan blijft de kans op vreemde verwondingen vrij laag.quote:Op maandag 5 december 2011 20:08 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gewoon vastbinden en midden op de dam zetten.
quote:Op maandag 5 december 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik hou niet elke poep en scheet bij, hoor.
quote:
Das waarquote:Op maandag 5 december 2011 20:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan blijft de kans op vreemde verwondingen vrij laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |