Jup, Blogger is al anders.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Dalando het volgende:
youtube anders, google anders, binnekort blogger en al die andere subsites van Google?
Dat is wel voor google.com he.quote:Op maandag 5 december 2011 20:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Ga naar Google en copy paste dit:
[ code verwijderd ]
Joahquote:Op maandag 5 december 2011 20:43 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat is wel voor google.com he.
Ik heb em nu voor google.nl . Is inderdaad wel een stuk beter, zo die toolbarquote:
Ben je depressief?quote:Op maandag 5 december 2011 20:44 schreef Floxcie het volgende:
Zo fijn om dit nummer na een tijdje weer te horen.
Altijd gelukkig toch, maar zoals The Black Eyed Peas vroeger waren.quote:
jij moet gewoon komenquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij wel![]()
Ja toch zonder mij geen feest
Reistijd is bij mij meestal een probleem.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben ook wel in voor een biertje.
Als jij komt, kom ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef coban het volgende:
[..]
Haha jij wel![]()
Ja toch zonder mij geen feest
Goede smoes hoor lmao.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistijd is bij mij meestal een probleem.
dan kan je eindelijk zien dat ik geen blonde jb benquote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom sowieso toch, waar en wanneer dan
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Reistijd is bij mij meestal een probleem.
7 Januari, bij mij in de kelder.quote:Op maandag 5 december 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik kom sowieso toch, waar en wanneer dan
Picsquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
dan kan je eindelijk zien dat ik geen blonde jb ben
Dan ben ik jarigquote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
7 Januari, bij mij in de kelder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |