Dat is toch mooi? Hoop dat ze lekker klaar is gekomen.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik hoorde vanochtend trouwens op het nieuws bij 3FM dat Morgan zelfs al gepaard had met (een van de?) mannetjes op Tenerife, en dat ze al drachtig kon zijn. Brengt ze dus in ieder geval haar geld op voor Loro Parque...
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is toch mooi? Hoop dat ze lekker klaar is gekomen.
http://www.at5.nl/artikel(...)-konijnenlijk-op-damquote:Op donderdag 22 december 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
Wat voor figuur? En waar kwam ie met een dood konijn aan zetten? Wie, wat, waar?
Sommigen slaan er wat mij betreft ook veel te ver in door.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef idefixo het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-konijnenlijk-op-dam
Heeft hij dat konijn zelf gedood om actie te kunnen voeren?
Is een beetje off-topic maar ik vraag me serieus af of deze mensen wel echte dierenvrienden zijn.
Wat denk je zelf ?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:55 schreef idefixo het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)-konijnenlijk-op-dam
Heeft hij dat konijn zelf gedood om actie te kunnen voeren?
Is een beetje off-topic maar ik vraag me serieus af of deze mensen wel echte dierenvrienden zijn.
Waar komt dat dooie konijn dan vandaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat denk je zelf ?![]()
Het zit anders. Jasjes met een al dan niet nepbontkraag is in.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef idefixo het volgende:
[..]
Waar komt dat dooie konijn dan vandaan?
Ik ben sowieso tegen bont, vind het krankzinnig dat vrouwen denken dat ze mooier zijn als ze het jasje van een ander dragen. Heb ook niet veel respect voor vrouwen in bontjassen en met bontjes maar goed, dat moeten ze zelf weten. Begin bij jezelf denk ik dan maar.
Dat het de bontdragers echt niet uitmaakt of bont van katten of van konijnen komt, dringt waarschijnlijk niet eens tot de activisten door.
Daar zijn mods voor.quote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
Wacht even. Wat heeft bont met Morgan te maken?
Maar kan dat überhaupt wel? Is er wel eens onderzoek gedaan naar het vrouwelijk-orka-orgasme?quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Sommigen maken het hier nogal bontquote:Op donderdag 22 december 2011 19:42 schreef remlof het volgende:
Wacht even. Wat heeft bont met Morgan te maken?
Om heel even terug te komen op je vraag, waar komt dat dode konijn dan vandaan?quote:Op donderdag 22 december 2011 19:26 schreef idefixo het volgende:
[..]
Waar komt dat dooie konijn dan vandaan?
Morgan is een slet.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vraagt om een nieuw topic: Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen?quote:Op donderdag 22 december 2011 20:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tja en dan nu weer on topic, want het vrouwelijk-orka-orgasme is OOK belangrijk.
Helaas kan ik Miss-Isis niet verder helpen met haar vraag, want daar heb ik dan weer geen
verstand van.
Misschien dat Remlof dat weet....
Nee, maar ik duik wel *nu* de kroeg inquote:Op donderdag 22 december 2011 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
Heb je weer teveel Schultenbrauers gedronken, remlof?
Ik voel me toch genoodzaakt om mijn post wat te verduidelijken... Ik vroeg me dus af of Morgan niet te jong is om te paren en een dracht succesvol uit te dragen. Of ze al dan niet klaar kan komen heb ik eigenlijk niet zo bij stil gestaan voor Remlof's geïnspireerde reactie op mijn oorspronkelijke postquote:Op donderdag 22 december 2011 21:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat vraagt om een nieuw topic: Kunnen vrouwelijke orka's klaarkomen?
Als dat echt zo is, dan ben ik benieuwd welke 'expert' er aan het woord was dan bij 3FMquote:Op donderdag 22 december 2011 22:08 schreef truthortruth het volgende:
Vrouwtjes orka's worden geslachtsrijp vanaf 6 tot 10 jaar....
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:33 schreef Miss_Isis het volgende:
Ik hoorde vanochtend trouwens op het nieuws bij 3FM dat Morgan zelfs al gepaard had met (een van de?) mannetjes op Tenerife, en dat ze al drachtig kon zijn. Brengt ze dus in ieder geval haar geld op voor Loro Parque...
Volgens mij lieten ze een stukje horen van de verzorgster van Morgan op Tenerife, die vertelde dat ze vriendjes was met de andere orka's en zo. De nieuwslezer (Fleur Wallenburg dacht ik) vertelde daarna dat Morgan al gepaard had en dus al (binnenkort) zwanger kon zijn. 'T was rond een uur of 10/half 11 op het nieuws vanochtend. Vind het wel raar dat ik er de rest van de dag nergens iets van terug gehoord of gelezen heb.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan ben ik benieuwd welke 'expert' er aan het woord was dan bij 3FM
[..]
Het is echt waar...quote:Op donderdag 22 december 2011 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan ben ik benieuwd welke 'expert' er aan het woord was dan bij 3FM
[..]
Gewoon één of andere sukkel dus die het ''sprookje'' nog mooier wil maken danquote:Op donderdag 22 december 2011 22:39 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Volgens mij lieten ze een stukje horen van de verzorgster van Morgan op Tenerife, die vertelde dat ze vriendjes was met de andere orka's en zo. De nieuwslezer (Fleur Wallenburg dacht ik) vertelde daarna dat Morgan al gepaard had en dus al (binnenkort) zwanger kon zijn. 'T was rond een uur of 10/half 11 op het nieuws vanochtend. Vind het wel raar dat ik er de rest van de dag nergens iets van terug gehoord of gelezen heb.
Even voor de duidelijkheid. Ik ken diverse opvangcentra en de mensen daar persoonlijk. Er kunnen nou eenmaal dieren zijn waar je een oplossing voor moet vinden binnen de mensenmaatschappij omdat uitzetten gewoonweg geen optie is. In geval van Morgan is overduidelijk dat uitzetting een reeele optie is.quote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef idefixo het volgende:
Stel nou dat Morgan het daar wel naar haar zin heeft, stel...... kunnen jullie dat dan verteren en zijn jullie dan blij voor haar of zit de haat naar het dolfinarium zo diep dat dat over de grenzen van de oprechte dierenliefde gaat?
Weet niet wat je bedoelt. Of bedoel je die actie met dode konijnen?quote:Gister zag ik ook weer zo'n figuur met een dood konijn en dan vraag ik me af...... hoe komt die man daaraan en wat bezielt die man om met zo'n dood konijn aan te komen zetten?
Is dat dierenliefde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |