abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105262591
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Mercer het volgende:

[..]

Natuurlijk was het dat, daar kan zo een generatie over gaan voordat het nog een keer gebeurt. Dus uniek was het zeker.
En ook hier weer, wat was het praktische alternatief? Waar is een bak water van voldoende omvang aanwezig, gecombineerd met de kennis van zorgen voor grote zeezoogdieren dat dit buiten het zicht van het publiek om georganiseerd kan worden?

Ik zou het niet weten.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 6 december 2011 @ 19:05:41 #127
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105263922
Ik vind het echt een schande wat er met Morgan is gebeurd!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_105264196
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]En ook hier weer, wat was het praktische alternatief? Waar is een bak water van voldoende omvang aanwezig, gecombineerd met de kennis van zorgen voor grote zeezoogdieren dat dit buiten het zicht van het publiek om georganiseerd kan worden?
Daar had ik het helemaal niet over. :? Maar om je vraag te beantwoorden: in het Dolfinarium.
pi_105264339
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:

[..]

Daar had ik het helemaal niet over. :? Maar om je vraag te beantwoorden: in het Dolfinarium.
Dus het Dolfinarium moet haar halve park maar afsluiten en haar bedrijfsvoering maar omgooien zodat het beestje maar niet in aanraking komt met het publiek?
pi_105264424
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]Dus het Dolfinarium moet haar halve park maar afsluiten en haar bedrijfsvoering maar omgooien zodat het beestje maar niet in aanraking komt met het publiek?
Nee, jij bent duidelijk niet in het Dolfinarium geweest. Anders wist je dat dit met gemak mogelijk was.
Daarbij, als je jezelf aan laat wijzen voor noodopvang van beschermde zeediersoorten, dan moet je ook zorgen dat je daar de mogelijkheid voor hebt.
pi_105265079
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Mercer het volgende:

[..]

Nee, jij bent duidelijk niet in het Dolfinarium geweest. Anders wist je dat dit met gemak mogelijk was.
Het is alweer een paar jaar terug en toen was het niet zo eenvoudig geweest.
Je hebt bij die grote koepel een bassin waar je dat dier goed kwijt zou kunnen.
Dat is naast de wachtrij voor de grote dolfijnenshows. Die invloed uitsluiten kan je niet als er een orka zit.
quote:
Daarbij, als je jezelf aan laat wijzen voor noodopvang van beschermde zeediersoorten, dan moet je ook zorgen dat je daar de mogelijkheid voor hebt.
Ook op een variant die maar eens in de 30 jaar voorkomt? Je moet wel realistisch blijven...
pi_105266028
Het was makkelijk mogelijk geweest om haar uit het zicht van mensen te houden in het Dolfinarium. Poortje sluiten, klaar. Dat is ook precies hoe ze heeft gezeten, alleen was het poortje open.
pi_105283705
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
Het was makkelijk mogelijk geweest om haar uit het zicht van mensen te houden in het Dolfinarium. Poortje sluiten, klaar. Dat is ook precies hoe ze heeft gezeten, alleen was het poortje open.
Betekent dat dat Morgan zelf mocht kiezen?
  woensdag 7 december 2011 @ 08:54:42 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_105283959
Impliceert 'noodopvang' sowieso niet dat de opvang van tijdelijke aard is?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_105308038
zijn er nog geen foto's /filmpjes van morgan in zn nieuwe verblijf?
haken is cool
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 december 2011 @ 21:01:08 #136
163650 Greys
pi_105311855
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef MissN het volgende:
Deze stonden in het vorige topic en er zijn ook filmpjes, zal wel even voor je zoeken waar het ook alweer stond.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 7 december 2011 @ 21:01:57 #137
163650 Greys
pi_105311911
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef MissN het volgende:
http://www.hartvannederla(...)en-vis-in-het-water/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105396550
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgende keer moeten ze dat beest gelijk een spuitje geven als ze het aantreffen in de Waddenzee. Je krijgt alleen maar gezeik mee. Bepaalde lieden vinden het zelfs nodig om kwaad te worden op mensen die er geen ene hol aan kunnen doen dat zo'n teringbeest naar Tenerife gaat. En vervolgens nog sympathie verwachten. Laat me niet lachen.
Over emotie gesproken.....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_105819546
Wij zijn er voor educatie en wetenschappelijk onderzoek.

dinsdag 20 december 2011 @ 16:27:02 #141
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_105824151
Gisteren beelden gezien van Morgan met bijtplekken in haar vin. :'( Ze zat afgelopen tijd ook een x aantal dagen constant in een hoek bij een hek te 'drijven'.
pi_105905980

Ach ja, beter dan dood gaan bij uitzetting, niet? :')
pi_105913366
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]

Ja maar, ja maar, ''ze'' zeiden toch.....?

Echt je zal hier toch geen gehoor krijgen, een Orka is niet ''knuffelig'' genoeg ..

Als het nu een kat of een hond was geweest was dit een stormloop topic geworden.
Van mij mogen ze de volgende Orka die ze half dood aantreffen ook maar gewoon
dood laten gaan, alles beter dan dit.
pi_105919480
Ja maar, ja maar, "Happy sounds!"
Want "Morgan heeft het dik naar haar zin op Tenerife en kraait het uit van plezier,, met haar vijf vriendjes en vriendinnetjes."

"She is getting along really well with our whales" (kijkt nu twee posts naar boven)

http://nos.nl/audio/324444-hoe-gaat-het-met-orka-morgan.html
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2011 @ 16:40:36 #145
163650 Greys
pi_105921541
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Van mij mogen ze de volgende Orka die ze half dood aantreffen ook maar gewoon dood laten gaan, alles beter dan dit.
Eens wel ja.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]

Niet in mijn nek springen allemaal, ik vraag het volgende uit oprechte interesse :P

Maar spelen orka's niet ook af en toe een beetje wild? Ik bedoel, kan dat? Mijn kat zit bv ook onder de krasjes op zijn neus (jaaaaa ja, niet te vergelijken, maar toch, lees ff verder :+ ) en dat is puur van het vrij stevige/wilde spelen dat ie zelf met de hond doet. Zoeken het ook allebei steeds op, spelen heel wild, maar slapen elke nacht knus tegen elkaar aan.
Ik bedoel dus... zou dat bij orka's ook kunnen voorkomen, dat ze wel wat krassen oplopen tijdens het spelen?

En nee, daarmee praat ik niet goed dat ze daar zit, want dat ik dat ook niet de beste oplossing vond dat was al wel duidelijk lijkt me :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_105922483
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als het nu een kat of een hond was geweest was dit een stormloop topic geworden.
Van mij mogen ze de volgende Orka die ze half dood aantreffen ook maar gewoon
dood laten gaan, alles beter dan dit.
Onze katten vechtten elkaar ook de tent uit toen er een nieuwe bij kwam. Nu zijn het homies 4 life.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cracka-ass op 22-12-2011 17:07:43 ]
pi_105925766
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef TechXP het volgende:
Gisteren beelden gezien van Morgan met bijtplekken in haar vin. :'( Ze zat afgelopen tijd ook een x aantal dagen constant in een hoek bij een hek te 'drijven'.
De discussie werd de laatste tijd erg vervelend maar ik waag het toch maar om een vraag aan jullie te stellen en hoop op een oprecht en eerlijk antwoord.

Stel nou dat Morgan het daar wel naar haar zin heeft, stel...... kunnen jullie dat dan verteren en zijn jullie dan blij voor haar of zit de haat naar het dolfinarium zo diep dat dat over de grenzen van de oprechte dierenliefde gaat?
Gister zag ik ook weer zo'n figuur met een dood konijn en dan vraag ik me af...... hoe komt die man daaraan en wat bezielt die man om met zo'n dood konijn aan te komen zetten?
Is dat dierenliefde?

Ik vind het maar raar allemaal, maar het zal vast aan mij liggen. :@
pi_105926013
Ik hoorde vanochtend trouwens op het nieuws bij 3FM dat Morgan zelfs al gepaard had met (een van de?) mannetjes op Tenerife, en dat ze al drachtig kon zijn. Brengt ze dus in ieder geval haar geld op voor Loro Parque...
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_105926342
Hopelijk wordt de walvisjacht gedereguleerd.

Ik heb namelijk wel trek in orka.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 18:43:22 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 december 2011 @ 18:46:40 #150
163650 Greys
pi_105926591
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef idefixo het volgende:

[..]

De discussie werd de laatste tijd erg vervelend maar ik waag het toch maar om een vraag aan jullie te stellen en hoop op een oprecht en eerlijk antwoord.

Stel nou dat Morgan het daar wel naar haar zin heeft, stel...... kunnen jullie dat dan verteren en zijn jullie dan blij voor haar of zit de haat naar het dolfinarium zo diep dat dat over de grenzen van de oprechte dierenliefde gaat?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja :)
Al zal er dan - denk ik - gezegd worden 'hoe weten jullie nou dat ze het naar haar zin heeft'? :P

quote:
Gister zag ik ook weer zo'n figuur met een dood konijn en dan vraag ik me af...... hoe komt die man daaraan en wat bezielt die man om met zo'n dood konijn aan te komen zetten?
Is dat dierenliefde?

Ik vind het maar raar allemaal, maar het zal vast aan mij liggen. :@
Wat voor figuur? En waar kwam ie met een dood konijn aan zetten? Wie, wat, waar? :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')