En ook hier weer, wat was het praktische alternatief? Waar is een bak water van voldoende omvang aanwezig, gecombineerd met de kennis van zorgen voor grote zeezoogdieren dat dit buiten het zicht van het publiek om georganiseerd kan worden?quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:30 schreef Mercer het volgende:
[..]
Natuurlijk was het dat, daar kan zo een generatie over gaan voordat het nog een keer gebeurt. Dus uniek was het zeker.
Daar had ik het helemaal niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:35 schreef du_ke het volgende:
[..]En ook hier weer, wat was het praktische alternatief? Waar is een bak water van voldoende omvang aanwezig, gecombineerd met de kennis van zorgen voor grote zeezoogdieren dat dit buiten het zicht van het publiek om georganiseerd kan worden?
Dus het Dolfinarium moet haar halve park maar afsluiten en haar bedrijfsvoering maar omgooien zodat het beestje maar niet in aanraking komt met het publiek?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:10 schreef Mercer het volgende:
[..]
Daar had ik het helemaal niet over.Maar om je vraag te beantwoorden: in het Dolfinarium.
Nee, jij bent duidelijk niet in het Dolfinarium geweest. Anders wist je dat dit met gemak mogelijk was.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:14 schreef du_ke het volgende:
[..]Dus het Dolfinarium moet haar halve park maar afsluiten en haar bedrijfsvoering maar omgooien zodat het beestje maar niet in aanraking komt met het publiek?
Het is alweer een paar jaar terug en toen was het niet zo eenvoudig geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:15 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee, jij bent duidelijk niet in het Dolfinarium geweest. Anders wist je dat dit met gemak mogelijk was.
Ook op een variant die maar eens in de 30 jaar voorkomt? Je moet wel realistisch blijven...quote:Daarbij, als je jezelf aan laat wijzen voor noodopvang van beschermde zeediersoorten, dan moet je ook zorgen dat je daar de mogelijkheid voor hebt.
Betekent dat dat Morgan zelf mocht kiezen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Mercer het volgende:
Het was makkelijk mogelijk geweest om haar uit het zicht van mensen te houden in het Dolfinarium. Poortje sluiten, klaar. Dat is ook precies hoe ze heeft gezeten, alleen was het poortje open.
Deze stonden in het vorige topic en er zijn ook filmpjes, zal wel even voor je zoeken waar het ook alweer stond.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef MissN het volgende:
zijn er nog geen foto's /filmpjes van morgan in zn nieuwe verblijf?
http://www.hartvannederla(...)en-vis-in-het-water/quote:Op woensdag 7 december 2011 19:50 schreef MissN het volgende:
zijn er nog geen foto's /filmpjes van morgan in zn nieuwe verblijf?
Over emotie gesproken.....quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, volgende keer moeten ze dat beest gelijk een spuitje geven als ze het aantreffen in de Waddenzee. Je krijgt alleen maar gezeik mee. Bepaalde lieden vinden het zelfs nodig om kwaad te worden op mensen die er geen ene hol aan kunnen doen dat zo'n teringbeest naar Tenerife gaat. En vervolgens nog sympathie verwachten. Laat me niet lachen.
Ja maar, ja maar, ''ze'' zeiden toch.....?quote:Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, beter dan dood gaan bij uitzetting, niet?![]()
Eens wel ja.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Van mij mogen ze de volgende Orka die ze half dood aantreffen ook maar gewoon dood laten gaan, alles beter dan dit.
Niet in mijn nek springen allemaal, ik vraag het volgende uit oprechte interessequote:Op donderdag 22 december 2011 08:47 schreef Smeich het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, beter dan dood gaan bij uitzetting, niet?![]()
Onze katten vechtten elkaar ook de tent uit toen er een nieuwe bij kwam. Nu zijn het homies 4 life.quote:Op donderdag 22 december 2011 13:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Als het nu een kat of een hond was geweest was dit een stormloop topic geworden.
Van mij mogen ze de volgende Orka die ze half dood aantreffen ook maar gewoon
dood laten gaan, alles beter dan dit.
De discussie werd de laatste tijd erg vervelend maar ik waag het toch maar om een vraag aan jullie te stellen en hoop op een oprecht en eerlijk antwoord.quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:27 schreef TechXP het volgende:
Gisteren beelden gezien van Morgan met bijtplekken in haar vin.Ze zat afgelopen tijd ook een x aantal dagen constant in een hoek bij een hek te 'drijven'.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar jaquote:Op donderdag 22 december 2011 18:28 schreef idefixo het volgende:
[..]
De discussie werd de laatste tijd erg vervelend maar ik waag het toch maar om een vraag aan jullie te stellen en hoop op een oprecht en eerlijk antwoord.
Stel nou dat Morgan het daar wel naar haar zin heeft, stel...... kunnen jullie dat dan verteren en zijn jullie dan blij voor haar of zit de haat naar het dolfinarium zo diep dat dat over de grenzen van de oprechte dierenliefde gaat?
Wat voor figuur? En waar kwam ie met een dood konijn aan zetten? Wie, wat, waar?quote:Gister zag ik ook weer zo'n figuur met een dood konijn en dan vraag ik me af...... hoe komt die man daaraan en wat bezielt die man om met zo'n dood konijn aan te komen zetten?
Is dat dierenliefde?
Ik vind het maar raar allemaal, maar het zal vast aan mij liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |