Resultaten uit het verleden bieden echter geen garantie voor de toekomst.quote:
Wanneer wordt ik ontgroent?quote:
Volgens de planning april 2013.quote:
vast zodra ik de t niet meer in wordt ik schrijfquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vast zodra ik de t niet meer in wordt ik schrijf
Marsepein is lekkerquote:
ik ookquote:
Slaap lekker!quote:
Idem. Ik ga snurken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is meteen stil als Cobra weg is. Wist niet dat hij zoveel volgelingen hadIk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat hij daarom tegenwoordig zo vroeg naar bed?
Alle hippe mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet wie er op zijn feestje zijn
Alsnog uitgenodigd?quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
And on that bombshell it is time to leave
Nou, vorige keer had ik er cayennepeper inzitten. Werkt goed tegen de verkoudheid kan ik je zeggenquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het klinkt vrij matig moet ik zeggen
Dat wil ik best gelovenquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, vorige keer had ik er cayennepeper inzitten. Werkt goed tegen de verkoudheid kan ik je zeggen
Arme buren!quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef MaJo het volgende:
OMG ik heb een drumstel gekregen van Sinterklaas![]()
en ook nog heel veel andere toffe cadeaus waar ik morgen over ga vertellen, nu eerst lekker tukken
quote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is meteen stil als Cobra weg is. Wist niet dat hij zoveel volgelingen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
En waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik was om 6 uur "wakker" op mijn vrije dag
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, je kunt bij de SR veiling bieden op een huiskamerconcert van Tim Knol!
Jemig, jij hebt grote schoenen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef MaJo het volgende:
OMG ik heb een drumstel gekregen van Sinterklaas
quote:
Misschien vast een paar sloffen bestellen via i-net voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
Misschien krijg ik daarom nooit wat met Sint, te kleine schoenen.
Nee dat is het niet. Als mensen zulke cadeaus krijgen, dan is er gewoon geen geld meer over voor een cadeau voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
Misschien krijg ik daarom nooit wat met Sint, te kleine schoenen.
Dat is maar 3 weekjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
E. hoort net dat hij vanaf morgen tot en met eind dit jaar aan de andere kant van Nederland zit. Ik geloof niet dat ik dit leuk ga vinden
Ik dacht 'Oh, dat is kut! Ook zo kort van tevoren aangekondigd.'quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
E. hoort net dat hij vanaf morgen tot en met eind dit jaar aan de andere kant van Nederland zit. Ik geloof niet dat ik dit leuk ga vinden
En toen moest ik lachen. Is ook zo. Ik had nog iets van een half jaar in mijn hoofd.quote:
Oh jaquote:
Dat korte inderdaad. En ik weet nog niet of hij 's weekends weer naar huis gaat of niet. Maar dan nog vind ik het stomquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht 'Oh, dat is kut! Ook zo kort van tevoren aangekondigd.'
[..]
En toen moest ik lachen. Is ook zo. Ik had nog iets van een half jaar in mijn hoofd.
Met de kerstdagen wel thuis, neem ik aan?
quote:De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) heeft invallen gedaan bij KPN, Vodafone en T-Mobile. De providers worden verdacht van prijsafspraken.
Dit naar aanleiding van de onlangs "plotselinge" prijswijzingen.quote:De mededingingsautoriteit heeft een vermoeden dat de providers onderling afspraken hebben gemaakt over de prijzen voor mobiel bellen en internetten die aan consumenten worden doorgerekend.
Ja nou ja, leuk is anders...maar het houdt de relatie spannendquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Dat korte inderdaad. En ik weet nog niet of hij 's weekends weer naar huis gaat of niet. Maar dan nog vind ik het stomEn het klinkt zo lang
En hij zou naar een boorplatform maar dat gaat dan blijkbaar niet door
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasmequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou er ook niet gelukkig van worden, december "alleen".
Vind je het ook niet vervelend zo aanhankelijk te zijn dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasme
Misschien is dit nog steeds de honeymoon-fase van de relatiequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het ook niet vervelend zo aanhankelijk te zijn dan?
Ja dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is dit nog steeds de honeymoon-fase van de relatie
zegt de vrouw die tot aan belgie en zweden aan het werk isquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasme
Helemaal in Belgiëquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zegt de vrouw die tot aan belgie en zweden aan het werk is
goedemiddag
ik hou het wel gewoon bij Noord-Holland als werkgebied
Oh jawel hoor...en dan betalen ze hem gewoon 200% + een beetje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef wyccie het volgende:
Ze kunnen hem toch niet verplichten in het weekend daar te zijn? Heb je toch twee hele dagen in de week samen.
dan woon je vast niet in noordoost Groningenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Helemaal in België![]()
Ik heb collega's die op de fiets vanuit België komen
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan woon je vast niet in noordoost Groningen
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?quote:
of ze denkt dat mensen vanuit groningen via belgie naar haar werk fietsen. Dan werkt ze bij de organisatie van de Giro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?
Zeg, er is niks met Groningen hoorquote:
Daar is wat onduidelijkheid over geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?
Dus normaal gesproken check je nooit in? Tja, dan verleer je hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk eens braaf in te checken met mn OV, vergeet ik uit te checken
bij de bus wel, en bij de arriva trein alleen op de heenweg, op de terugweg niet dus en dan krijg je dit jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus normaal gesproken check je nooit in? Tja, dan verleer je het
Is het studenten OV? Want dan is er niets aan de hand. Pas bij 12x niet uitchecken wordt 'ie geblokkeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de bus wel, en bij de arriva trein alleen op de heenweg, op de terugweg niet dus en dan krijg je dit ja
Wtf, dat heb ik in mijn hele leven nog niet eens bij elkaar verzameld met verjaardagen. Maar ik vier dan ook geen verjaardag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef MaJo het volgende:
En het drumstel was nog niet allesook nog luchtje van DKNY, sloffen, muts, sjaal, high tea set, electrische tandenborstel, blender, een kussen waar je een deken van kunt maken en een boek gekregen
en dan vergeet ik vast nog dingen
Ben jij nu een drum MaJorette?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef MaJo het volgende:
Zo daar ben ik weerhet drumstel staat bij mijn ouders die een grotendeels vrijstaand huis hebben dus het valt mee
En het drumstel was nog niet allesook nog luchtje van DKNY, sloffen, muts, sjaal, high tea set, electrische tandenborstel, blender, een kussen waar je een deken van kunt maken en een boek gekregen
en dan vergeet ik vast nog dingen
En nu ga ik even liggen want ik moet bijna kotsen van de duizeligheid
Lijkt vast er op zo'n mantel/deken. Of hoe dat ding ook mag heten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat dekenkussen, hoe dat eruit ziet.
Oh ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef wyccie het volgende:
Snuggie (vraag maar aan WG en Etcie), maar dat zie ik niet als kussen voor me. Anders kun je elk willekeurig ding dat opgevouwen kan worden als kussen kwalificeren.
Ja, ze slaapt nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dekenkussen lijkt me ook een perfect cadeau voor MaJo
Je klinkt als Garfield.quote:
Twee keer fout geschreven gewoonquote:
Ongetwijfeld is het origineel veel slechter. Dat is ui 1929quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef wyccie het volgende:
Die is goed!
Ken het origineel niet, maar kan me niet voorstellen dat die beter is.
quote:what's that dance name? (the hands thing that the afro-amrican is doing)
NoGoyavot 20 uur geleden
@NoGoyavot
It's sign language.
Sakura0754 20 uur geleden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat zijn vaak van die handklapliedjes.
Ook zo mooi, dat commentaar bij een clip op YouTube:
[..]
Geeft niet. Moest er gewoon nog een keer om lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ho, ik zie wyccie's post over het hoofd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, ik had al zo bewust niet gekozen voor lasagna
Ah, 't is al goed, jochie. *aai over de bol*.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, ik had al zo bewust niet gekozen voor lasagna
Doe dat dan ook!! Aan de bak!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wie schopt me met mn lazy ass van de bank af
Ik had echt een kutdag, dus het laatste waar ik nu zin in heb is aardappels schillen, maar het moet wel...
Ik wou stamppot andijvie maken, dat vind ik wel echt lekkerder met zelfgeschilde piepersquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Aardappels schillen doe ik al 10 jaar niet meer. En een zak aardappelen is voor mij alleen toch niet handig, dus ik koop krieltjes.
Maak gewoon een pan soep klaar, brood erbij, lekker makkelijk.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef wyccie het volgende:
Krieltjes zijn toch ook gewoon aardappels of mis ik iets?
Werken hier prima. Alleen heel soms niet als de pagina niet snel laadt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
Bij mij doen de quite- en editknopjes en andere knopjes het niet meer. Jullie?
Laten we het erop houden dat als het niet duidelijk is wat er bedoeld wordt..dat het gefaald is?quote:Ik vind het meer dan een beetje lachwekkend. Ze lijkt wel een veertienjarige puber die gek wil doen.
Is vast niet serieus bedoeld, in dat geval heeft ze humor. Wel serieus, dan :
Wow.quote:
die heb ik ook al eens gepost trouwens...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ken die ene compilatie met al die ongelukken.
Een adblock dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben alweer unbanned.
Geen Adblock, gewoon een FireFox popupblocker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
In de UK hebben ze veel van dat soort reclames en bijna allemaal goed.
YouTube-linkjes kan je gewoon zonder tags plaatsen en het gaat vanzelf goedquote:
Sinds wanneer!?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
YouTube-linkjes kan je gewoon zonder tags plaatsen en het gaat vanzelf goed
Dat meen je niet!?quote:
Ja kan al vrij lang. Vond het eerst maar een irritante functie, omdat het daardoor lastiger werd de link in een background tab te openenquote:
Wow. Ik kreeg helemaal rillingen ervanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
En deze is nog veel beter, over drinken en rijden:
quote:
Nou, en dat is dan ook gelijk het laatste potje natuurlijkquote:En het eerste potje Khet zojuist gewonnen.Het is echt een tof spel, had ik niet gedacht.
Ben jij dan ook in militaire dienst?quote:
Zoiets, er is wel een aanslag op m'n lichaam gepleegd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij dan ook in militaire dienst?
Alleen zit er een timer op het explosief die zorgt voor uitstel van de explosie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets, er is wel een aanslag op m'n lichaam gepleegd.
Goed nu. Besef nog niet echt dat ik morgen uit kan slapen. En gister een echo gehad en alles was helemaal prima. De baby heeft zelfs al wat haar op het hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen zit er een timer op het explosief die zorgt voor uitstel van de explosie?
Coolquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed nu. Besef nog niet echt dat ik morgen uit kan slapen. En gister een echo gehad en alles was helemaal prima. De baby heeft zelfs al wat haar op het hoofd.Had nooit gedacht dat ze dat op een echo zouden kunnen zien.
En hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb VERLOF!!!!!
En het eerste potje Khet zojuist gewonnen.Het is echt een tof spel, had ik niet gedacht.
Ja, dat is dan ook stukken erger!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Etcetera het volgende:
E. moet dus inderdaad naar Limburg. Eerst een boorplatform en nu toch maar Limboland
Mwa, ik gok toch dat de eerste vrijwillig was.quote:
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Soempie het volgende:
Niet eens.![]()
Ik stond op verliezen (eerste zet had Sven direct een eigen stuk vernietigd, maar daarna ging hij best wel goed
). Dus ik had eigenlijk al geen zin meer. Maar daarna ging ik opeens als een speer en toen vond ik het toch wel leuk.
![]()
Dus we doen zo nog 2 potjes. Winnaar uit 3.
Meestal wel, tenzij soempie deze ook wint dan wordt het best of 5quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?
Euh, het gaat steeds beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?
I know, daar was ik bij. Daarom ook mijn opmerking over eerste en gelijk laatste potje bij verliesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef Soempie het volgende:
Cobra.
[..]
Euh, het gaat steeds beter.Eerder met Risk was hij echt een ramp. Klagen en zielig doen als hij aan het verliezen was, maar als hij dan won moest er direct een foto worden gemaakt van het bord (maargoed, toen was hij ook doorgegaan tot hij het hele bord had, terwijl dat niet eens z'n opdracht was.
![]()
). Hij heeft zelfs eens z'n zusje aan het huilen gekregen tijdens een gezellig weekendje weg. Ze begreep niet zo goed de tactieken bij Risk en deed iets heel doms (nadelig voor zichzelf en hem).
Ja, dat klinkt erg aanlokkelijk als ik Sven daarmee op de kast kan jagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Soempie het volgende:
Dusseh, Nem, kom vooral gezellig eens langs voor een potje Khet.
Ah.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know, daar was ik bij. Daarom ook mijn opmerking over eerste en gelijk laatste potje bij verlies
Vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
Wat tof! Wat ga je allemaal doen in Berlijn? Of moet ik dit topic teruglezen? Heb niet bijgelezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ben net begonnen aan mijn kerstpakket:
[ afbeelding ]
18 Flesjes whiskiy met onbekende inhoud qua merk, sterkte en leeftijd die als een soort van Adventskalender elke dag één voor één geopend en geproefd moeten worden.
Wie het meest goed heeft, is de winnaar van de Blind Tasting Competition 2011 van één van mijn whiskyclubs...
Dat moet nog blijken, maar de eerste whisky was goed te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat is totaal geen vervelend pakketje
Idem hier, relaxen in Schotland dan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb week 52 en week 1 verlof, niet omdat ik zwanger ben, maar om eens ff uitgebreid niks te doen
Trabantjes zijn zó on-ge-lo-fe-lijk vét. Ik heb ermee gedrift, gescheurd en mee in een grote zandbak rally gereden terwijl de bijrijder flesjes champagne moest verzamelen langs de rand van de zandbak zonder uit te stappen.quote:
En voila, een prachtige 1-1 gelijktrekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef Soempie het volgende:
Wat een leuk idee MM.
Ik ben weer weg, Wiebel inmaken.
Ik ga relaxen aan de Zuiderzeequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, relaxen in Schotland dan...
Ik hoop dat mijn chauffeur dat ook doorheeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Trabantjes zijn zó on-ge-lo-fe-lijk vét. Ik heb ermee gedrift, gescheurd en mee in een grote zandbak rally gereden terwijl de bijrijder flesjes champagne moest verzamelen langs de rand van de zandbak zonder uit te stappen.
Één belangrijke waarschuwing: Je verwacht uiteraard dat er geen ABS op zit (want oud en simpel) maar ze hebben ook geen rembekrachtiging... daar kwam ik pas achter toen ik met 90 km/h op een haakse bocht af kwam rijden en even 10 meter weiland meenam.
Typisch. Je ziet 'm nooit, behalve om even te glunderen over zijn winstquote:En voila, een prachtige 1-1 gelijktrekker.
Met een beetje mazzel kan je er over heen naar Lelystad lopen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga relaxen aan de Zuiderzee
Stavoren dan hequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan je er over heen naar Lelystad lopen...![]()
Je hebt toch nog een jaar de tijd nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Goed, ik ben beter in gedichten schrijven dan in surprises maken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik heb het pakje ontvangen![]()
Hij is echt
Kijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar als het kan is dat de schaatstocht die georganiseerd wordquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat dichterbij?
Heb eigenlijk geen idee...
Kan best zijn dat je dat niet wist hoorquote:
Dat lijkt me wel gaaf, zo over die grote plas.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar als het kan is dat de schaatstocht die georganiseerd word
Ik heb de laatste dagen ook niet alles gelezen hier, beetje druk...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je dat niet wist hoorweet niet of ik dat gepost had of niet.
Schijt, die uittreding waar hij het over had!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, Wyccie, de soap loopt ten einde als we TS mogen geloven(en het geen troll is)
Bezeten?
met je telefoon die dan in je hoesje zit?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker... zal morgen even foto van maken...
Nee, met de telefoon van Peace.. hihi. Die ligt nu op de oplader..quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
met je telefoon die dan in je hoesje zit?
Goed zo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jazeker... zal morgen even foto van maken...
Wat is daarmee?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt, die uittreding waar hij het over had!![]()
![]()
Die zijn even groot. Mijn "oude" case was voor de iPhone 4 en paste, dus durfde dit wel aan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed zo.![]()
Wist niet zeker of 'ie ook om die nieuwe iPhones paste...
Zo'n kerstpakket wil ik ook wel, maar dan met iets lekkers.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
18 Flesjes whiskiy met onbekende inhoud qua merk, sterkte en leeftijd die als een soort van Adventskalender elke dag één voor één geopend en geproefd moeten worden.
Wie het meest goed heeft, is de winnaar van de Blind Tasting Competition 2011 van één van mijn whiskyclubs...
Ik had helemaal niet door dat dat zijn depersonalisatie-ervaring was, ik dacht dat hij iemand was die dat soort dingen bewust opzocht. Séances, exorcisme etc.quote:
Dit is wel een zelf betaald kerstpakket...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zo'n kerstpakket wil ik ook wel, maar dan met iets lekkers.
En het was nog wel de eerste zin in zijn OPquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:55 schreef wyccie het volgende:
Ik had helemaal niet door dat dat zijn depersonalisatie-ervaring was, ik dacht dat hij iemand was die dat soort dingen bewust opzocht. Séances, exorcisme etc.
quote:Na een uittreding is het behoorlijk mis gegaan in mijn leven
He wat? Je zou hem sowieso 3 weken niet zien?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom vind ik het zo stom dat E. ver(der) weggaat? Makes no sense, het is niet alsof ik hem anders eerder zou hebben teruggezien. Maar nu ben ik wel een beetje
Ik snap geen reet van dat topique...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En het was nog wel de eerste zin in zijn OP
[..]
Het idee, hè...?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Jawel, hij is in het weekend thuis. Maar we zien elkaar ook alleen 's weekends, dus het maakt wezenlijk niks uit
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Etcetera het volgende:
Waarom vind ik het zo stom dat E. ver(der) weggaat? Makes no sense, het is niet alsof ik hem anders eerder zou hebben teruggezien. Maar nu ben ik wel een beetje
TS had het erg moeilijk en raakte psychisch in de war. Vervolgens gaan er een aantal zweefteven beweren dat het niet gezocht moet worden in de psychologie/psychiatrie maar dat de duivel aan het werk is, de bijbel gelezen moet worden enzo.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap geen reet van dat topique...
Denk hequote:
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt als jouw vriend weg isquote:
Het is idee dat je nu absoluut geen mogelijkheid hebt om 's avonds even langs te wippen terwijl dat normaal gesproken ook niet gemakkelijk is maar met enige moeite wel zou kunnen. Denk ik dan.quote:
Oh, dat maakt het iets minder leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef MadMaster het volgende:
Dit is wel een zelf betaald kerstpakket...
Jawel maar omdat het in TRU staat, dacht ik dat het iemand was die dat zelf, evt mbv van een medium, had gedaan.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:56 schreef Nembrionic het volgende:
En het was nog wel de eerste zin in zijn OP
Oh joh, heisa om niks.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:58 schreef Etcetera het volgende:
Jawel, hij is in het weekend thuis. Maar we zien elkaar ook alleen 's weekends, dus het maakt wezenlijk niks uit
Ik was er net een beetje aan gewend dattie naar een boorplatform zou verdoriequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is idee dat je nu absoluut geen mogelijkheid hebt om 's avonds even langs te wippen terwijl dat normaal gesproken ook niet gemakkelijk is maar met enige moeite wel zou kunnen. Denk ik dan.
Oftewel, hij hallucineert vanwege de medicijnen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
TS had het erg moeilijk en raakte psychisch in de war. Vervolgens gaan er een aantal zweefteven beweren dat het niet gezocht moet worden in de psychologie/psychiatrie maar dat de duivel aan het werk is, de bijbel gelezen moet worden enzo.
Vervolgens gaan ik en een aantal andere zwarte ridders het licht bestrijden om er vervolgens achter te komen dat TS al aan de medicijnen zit.
Ik snap 'mquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef wyccie het volgende:
Jawel maar omdat het in TRU staat, dacht ik dat het iemand was die dat zelf, evt mbv van een medium, had gedaan.
Ja, vertel mij dat. Dat wéét ik wel maar zo voelt het nietquote:
Oh nee, ik bedoel dat 'ie ondertussen aan de medicijnen zit en het een stuk beter gaat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oftewel, hij hallucineert vanwege de medicijnen?
Ja het idee is gewoon niet tofquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Denk he
[..]
Ik snap wel een beetje hoe je je voelt als jouw vriend weg isen ik woon verdorie nog niet eens samen
Zodra we een huis kunnen huren bij mij of in Assen. Net nog gekeken, gaat nog wel even duren geloof ik. Kans dat we hier terecht kunnen is groter dan Assen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja het idee is gewoon niet tof
Wanneer gaan jullie samenwonen?
Ik lees dingen als 'uittreding', 'duivelsuitdrijving' en 'kennen jullie dan iemand die uitdrijvingen doet'.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel dat 'ie ondertussen aan de medicijnen zit en het een stuk beter gaat.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zodra we een huis kunnen huren bij mij of in Assen. Net nog gekeken, gaat nog wel even duren geloof ik. Kans dat we hier terecht kunnen is groter dan Assen.
Deels economische redenen hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Dat is vrij concreet, wat tof!!
Die had 'ie in oktober ook nog niet. Die heeft 'ie gekregen na een second opinion naar aanleiding van het topic.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees dingen als 'uittreding', 'duivelsuitdrijving' en 'kennen jullie dan iemand die uitdrijvingen doet'.
Dan denk ik dat je juist niet je pillen ingenomen hebt...
Oh ja joh?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
dus vooral omdat we elkaar heul leuk vinden
Niet mijn onderwerp eigenlijk...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die had 'ie in oktober ook nog niet. Die heeft 'ie gekregen na een second opinion naar aanleiding van het topic.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh ja joh?![]()
Ik hoop dat jullie gauw iets leuks vinden.
Mijn onderwerp dus eigenlijk ook niet, maar ik ging wel een beetje over de zeik toen men over de bijbel en duivels begon en er een paar van de Pinkstergemeente kwamen posten terwijl die kerel duidelijk hulp nodig had.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet mijn onderwerp eigenlijk...
Dat laatste is wat teltquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Deels economische redenen hoorals ik een gewoon salaris ga krijgen terwijl ik nog thuis woon worden m'n ouders gekort op hun uitkering. Maar we hebben het er al eens over gehad voordat dat speelde en we zien het allebei echt wel zitten
dus vooral omdat we elkaar heul leuk vinden
Ik had serieus verwacht dat er iemand over zou beginnen maar dat was niet gebeurdquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:07 schreef wyccie het volgende:
Hehe, stukje teruggelezen. Nem, je usericon helpt je natuurlijk ook niet mee, jij duivelsgebroed.
Maar is dit forum the place to be voor dat soort onderwerpen?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn onderwerp dus eigenlijk ook niet, maar ik ging wel een beetje over de zeik toen men over de bijbel en duivels begon en er een paar van de Pinkstergemeente kwamen posten terwijl die kerel duidelijk hulp nodig had.
Hij is zo liefquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Etcetera het volgende:
Leuker: Maaike Hartjes heeft een twitteraccount
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef Etcetera het volgende:
De tekenares van Soemp's UI die jij hebt aangepast nu ze zwanger is. Die.
Check!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:16 schreef Nembrionic het volgende:
Hmm..iedere keer dat de SNS spaarbankbanner in beeld komt, laadt de pagina niet verder.
Wat kun je daarmee?quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:17 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, ik moet de Rabobank app nog autoriseren.
Is blijkbaar een bekend probleem als ik in >>BUG kijk.quote:
Saldo checken (zonder in te loggenquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat kun je daarmee?
Nieuwsgierig, ook al heb ik geen smartphone en zit ik niet meer bij de Rabobank.
Dat is echt superhandig.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:22 schreef Etcetera het volgende:
Saldo checken (zonder in te loggen(en dat is veilig omdat je verder toch niks kunt, dan moet je eerst inloggen) en bankieren zoals via internet
Vroegah had je internetbankieren met de Digipas, dat ding paste in m ijn portemonnee.quote:Je had de RaboReader niet nodig bij de vorige versie van de app, geen idee of dat veranderd is of niet. Hoop het niet, want ik heb niet altijd zo'n ding bij me of een pinautomaat in de buurt
Ik heb de grootste portemonnee van iedereen die ik ken, don't worryquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat is echt superhandig.
[..]
Vroegah had je internetbankieren met de Digipas, dat ding paste in m ijn portemonnee.
Ok, zegt misschien meer over mijn portemonnee.
Het is niet lelijk, maar ik vind het gewoon niks voor mij.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:33 schreef LadyBlack het volgende:
Die portemonnee lijkt me best mooi in het roze
Hoezo dat? Past beter dan onder één van de andere accessoire-categorieën, en een portemonnee heb je in je tas (vrouwen).quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het ook wel grappig dat het onder het kopje "Tassen & portemonnees" staat.
Jullie hadden het over grote portemonnees.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef wyccie het volgende:
Hoezo dat? Past beter dan onder één van de andere accessoire-categorieën, en een portemonnee heb je in je tas (vrouwen).
Daarom lees ik dat soort topics ook eigenlijk niet meer. Ik erger me toch maar dood.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Schijt, die uittreding waar hij het over had!![]()
![]()
Oh zo. Ja, knapzakken zijn het.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:41 schreef Nembrionic het volgende:
Jullie hadden het over grote portemonnees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:47 schreef LadyBlack het volgende:
Bedtijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de suggesties uitgeschakeldquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:49 schreef wyccie het volgende:
Bij mij komt zoiets alleen in mijn telefoon te staan, als ik het woord ook heb toegevoegd.
Bedtijd hierDat mag best..maar we weten dat je vriend er niet is dus dat had een hoop vragen opgeroepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Mijn vriend? Die zit hier gewoon in de studeerkamer hoorquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat mag best..maar we weten dat je vriend er niet is dus dat had een hoop vragen opgeroepen
Huh? Oh ik dacht dat 'ie weg wasquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn vriend? Die zit hier gewoon in de studeerkamer hoor
Bedtijd hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Waren er nog mensen die het helemaal goed hadden?quote:Op woensdag 7 december 2011 09:01 schreef MadMaster het volgende:
Eerste 40 punten (gedeelde 10e plek van de 29) m.b.t. de blinde whisky proeverij zijn binnen.
Valt dus niet echt mee.
Distilleerderij had ik fout, qua alcohol zat ik er 4,8% naast en qua leeftijd 2 jaar. Regio had ik wel goed..
Vanavond 3 whiskies doen, want morgen (Youp van 't Hek in de Kleine Komedie) en overmorgen (Japanse whiskyproeverij) zijn we bezet...
Nee, niemand had distilleerderij juist.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:07 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Waren er nog mensen die het helemaal goed hadden?
Dank!quote:
Ook te posten smileys komen soms niet in beeld...quote:Op woensdag 7 december 2011 11:26 schreef Etcetera het volgende:
Het niet kunnen quoten/spoilers openen enzo terwijl je geen addblocker hebt: er zit een banner op FOK! die dat veroorzaakt, van de SNS bank. Als die aan de zijkant staat kun je niet quoten, als die bovenaan tussen de posts staat laad de pagina niet door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |