Wow. Ik kreeg helemaal rillingen ervanquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:00 schreef Nembrionic het volgende:
En deze is nog veel beter, over drinken en rijden:
quote:
Nou, en dat is dan ook gelijk het laatste potje natuurlijkquote:En het eerste potje Khet zojuist gewonnen.Het is echt een tof spel, had ik niet gedacht.
Ben jij dan ook in militaire dienst?quote:
Zoiets, er is wel een aanslag op m'n lichaam gepleegd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben jij dan ook in militaire dienst?
Alleen zit er een timer op het explosief die zorgt voor uitstel van de explosie?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zoiets, er is wel een aanslag op m'n lichaam gepleegd.
Goed nu. Besef nog niet echt dat ik morgen uit kan slapen. En gister een echo gehad en alles was helemaal prima. De baby heeft zelfs al wat haar op het hoofd.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen zit er een timer op het explosief die zorgt voor uitstel van de explosie?
Coolquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goed nu. Besef nog niet echt dat ik morgen uit kan slapen. En gister een echo gehad en alles was helemaal prima. De baby heeft zelfs al wat haar op het hoofd.Had nooit gedacht dat ze dat op een echo zouden kunnen zien.
En hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef Soempie het volgende:
Ik heb VERLOF!!!!!
En het eerste potje Khet zojuist gewonnen.Het is echt een tof spel, had ik niet gedacht.
Ja, dat is dan ook stukken erger!!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:20 schreef Etcetera het volgende:
E. moet dus inderdaad naar Limburg. Eerst een boorplatform en nu toch maar Limboland
Mwa, ik gok toch dat de eerste vrijwillig was.quote:
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:15 schreef Soempie het volgende:
Niet eens.![]()
Ik stond op verliezen (eerste zet had Sven direct een eigen stuk vernietigd, maar daarna ging hij best wel goed
). Dus ik had eigenlijk al geen zin meer. Maar daarna ging ik opeens als een speer en toen vond ik het toch wel leuk.
![]()
Dus we doen zo nog 2 potjes. Winnaar uit 3.
Meestal wel, tenzij soempie deze ook wint dan wordt het best of 5quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?
Euh, het gaat steeds beter.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dus Sven kan wel tegen zijn verlies begrijp ik?
I know, daar was ik bij. Daarom ook mijn opmerking over eerste en gelijk laatste potje bij verliesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:34 schreef Soempie het volgende:
Cobra.
[..]
Euh, het gaat steeds beter.Eerder met Risk was hij echt een ramp. Klagen en zielig doen als hij aan het verliezen was, maar als hij dan won moest er direct een foto worden gemaakt van het bord (maargoed, toen was hij ook doorgegaan tot hij het hele bord had, terwijl dat niet eens z'n opdracht was.
![]()
). Hij heeft zelfs eens z'n zusje aan het huilen gekregen tijdens een gezellig weekendje weg. Ze begreep niet zo goed de tactieken bij Risk en deed iets heel doms (nadelig voor zichzelf en hem).
Ja, dat klinkt erg aanlokkelijk als ik Sven daarmee op de kast kan jagenquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Soempie het volgende:
Dusseh, Nem, kom vooral gezellig eens langs voor een potje Khet.
Ah.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
I know, daar was ik bij. Daarom ook mijn opmerking over eerste en gelijk laatste potje bij verlies
Vrijgezellenfeestquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:36 schreef Soempie het volgende:
Wat tof! Wat ga je allemaal doen in Berlijn? Of moet ik dit topic teruglezen? Heb niet bijgelezen.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:44 schreef MadMaster het volgende:
Ben net begonnen aan mijn kerstpakket:
[ afbeelding ]
18 Flesjes whiskiy met onbekende inhoud qua merk, sterkte en leeftijd die als een soort van Adventskalender elke dag één voor één geopend en geproefd moeten worden.
Wie het meest goed heeft, is de winnaar van de Blind Tasting Competition 2011 van één van mijn whiskyclubs...
Dat moet nog blijken, maar de eerste whisky was goed te doen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Dat is totaal geen vervelend pakketje
Idem hier, relaxen in Schotland dan...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:08 schreef TradeMarkie het volgende:
ik heb week 52 en week 1 verlof, niet omdat ik zwanger ben, maar om eens ff uitgebreid niks te doen
Trabantjes zijn zó on-ge-lo-fe-lijk vét. Ik heb ermee gedrift, gescheurd en mee in een grote zandbak rally gereden terwijl de bijrijder flesjes champagne moest verzamelen langs de rand van de zandbak zonder uit te stappen.quote:
En voila, een prachtige 1-1 gelijktrekkerquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:46 schreef Soempie het volgende:
Wat een leuk idee MM.
Ik ben weer weg, Wiebel inmaken.
Ik ga relaxen aan de Zuiderzeequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Idem hier, relaxen in Schotland dan...
Ik hoop dat mijn chauffeur dat ook doorheeft.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:24 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Trabantjes zijn zó on-ge-lo-fe-lijk vét. Ik heb ermee gedrift, gescheurd en mee in een grote zandbak rally gereden terwijl de bijrijder flesjes champagne moest verzamelen langs de rand van de zandbak zonder uit te stappen.
Één belangrijke waarschuwing: Je verwacht uiteraard dat er geen ABS op zit (want oud en simpel) maar ze hebben ook geen rembekrachtiging... daar kwam ik pas achter toen ik met 90 km/h op een haakse bocht af kwam rijden en even 10 meter weiland meenam.
Typisch. Je ziet 'm nooit, behalve om even te glunderen over zijn winstquote:En voila, een prachtige 1-1 gelijktrekker.
Met een beetje mazzel kan je er over heen naar Lelystad lopen...quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:25 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga relaxen aan de Zuiderzee
Stavoren dan hequote:Op dinsdag 6 december 2011 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel kan je er over heen naar Lelystad lopen...![]()
Je hebt toch nog een jaar de tijd nu?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Etcetera het volgende:
Goed, ik ben beter in gedichten schrijven dan in surprises maken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:42 schreef Diaan73 het volgende:
MM, ik heb het pakje ontvangen![]()
Hij is echt
Kijk:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |