Je klinkt als Garfield.quote:
Twee keer fout geschreven gewoonquote:
Ongetwijfeld is het origineel veel slechter. Dat is ui 1929quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:46 schreef wyccie het volgende:
Die is goed!
Ken het origineel niet, maar kan me niet voorstellen dat die beter is.
quote:what's that dance name? (the hands thing that the afro-amrican is doing)
NoGoyavot 20 uur geleden
@NoGoyavot
It's sign language.
Sakura0754 20 uur geleden
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef wyccie het volgende:
Nee, dat zijn vaak van die handklapliedjes.
Ook zo mooi, dat commentaar bij een clip op YouTube:
[..]
Geeft niet. Moest er gewoon nog een keer om lachen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
Ho, ik zie wyccie's post over het hoofd
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, ik had al zo bewust niet gekozen voor lasagna
Ah, 't is al goed, jochie. *aai over de bol*.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:04 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je, ik had al zo bewust niet gekozen voor lasagna
Doe dat dan ook!! Aan de bak!quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, wie schopt me met mn lazy ass van de bank af
Ik had echt een kutdag, dus het laatste waar ik nu zin in heb is aardappels schillen, maar het moet wel...
Ik wou stamppot andijvie maken, dat vind ik wel echt lekkerder met zelfgeschilde piepersquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:31 schreef wyccie het volgende:
Aardappels schillen doe ik al 10 jaar niet meer. En een zak aardappelen is voor mij alleen toch niet handig, dus ik koop krieltjes.
Maak gewoon een pan soep klaar, brood erbij, lekker makkelijk.
Ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:46 schreef wyccie het volgende:
Krieltjes zijn toch ook gewoon aardappels of mis ik iets?
Werken hier prima. Alleen heel soms niet als de pagina niet snel laadt.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:50 schreef wyccie het volgende:
Bij mij doen de quite- en editknopjes en andere knopjes het niet meer. Jullie?
Laten we het erop houden dat als het niet duidelijk is wat er bedoeld wordt..dat het gefaald is?quote:Ik vind het meer dan een beetje lachwekkend. Ze lijkt wel een veertienjarige puber die gek wil doen.
Is vast niet serieus bedoeld, in dat geval heeft ze humor. Wel serieus, dan :
Wow.quote:
die heb ik ook al eens gepost trouwens...quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:03 schreef wyccie het volgende:
Ik ken die ene compilatie met al die ongelukken.
Een adblock dus.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben alweer unbanned.
Geen Adblock, gewoon een FireFox popupblocker.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:02 schreef Nembrionic het volgende:
In de UK hebben ze veel van dat soort reclames en bijna allemaal goed.
YouTube-linkjes kan je gewoon zonder tags plaatsen en het gaat vanzelf goedquote:
Sinds wanneer!?quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
YouTube-linkjes kan je gewoon zonder tags plaatsen en het gaat vanzelf goed
Dat meen je niet!?quote:
Ja kan al vrij lang. Vond het eerst maar een irritante functie, omdat het daardoor lastiger werd de link in een background tab te openenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |