Resultaten uit het verleden bieden echter geen garantie voor de toekomst.quote:
Wanneer wordt ik ontgroent?quote:
Volgens de planning april 2013.quote:
vast zodra ik de t niet meer in wordt ik schrijfquote:
quote:Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef CaLeX het volgende:
[..]
vast zodra ik de t niet meer in wordt ik schrijf
Marsepein is lekkerquote:
ik ookquote:
Slaap lekker!quote:
Idem. Ik ga snurken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is meteen stil als Cobra weg is. Wist niet dat hij zoveel volgelingen hadIk ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat hij daarom tegenwoordig zo vroeg naar bed?
Alle hippe mensen.quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weet niet wie er op zijn feestje zijn
Alsnog uitgenodigd?quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
And on that bombshell it is time to leave
Nou, vorige keer had ik er cayennepeper inzitten. Werkt goed tegen de verkoudheid kan ik je zeggenquote:Op maandag 5 december 2011 22:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het klinkt vrij matig moet ik zeggen
Dat wil ik best gelovenquote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, vorige keer had ik er cayennepeper inzitten. Werkt goed tegen de verkoudheid kan ik je zeggen
Arme buren!quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef MaJo het volgende:
OMG ik heb een drumstel gekregen van Sinterklaas![]()
en ook nog heel veel andere toffe cadeaus waar ik morgen over ga vertellen, nu eerst lekker tukken
quote:Op maandag 5 december 2011 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is meteen stil als Cobra weg is. Wist niet dat hij zoveel volgelingen hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
En waarom?quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik was om 6 uur "wakker" op mijn vrije dag
quote:Op dinsdag 6 december 2011 09:20 schreef Cobra4 het volgende:
Diaan, je kunt bij de SR veiling bieden op een huiskamerconcert van Tim Knol!
Jemig, jij hebt grote schoenen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 02:19 schreef MaJo het volgende:
OMG ik heb een drumstel gekregen van Sinterklaas
quote:
Misschien vast een paar sloffen bestellen via i-net voor volgend jaar?quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
Misschien krijg ik daarom nooit wat met Sint, te kleine schoenen.
Nee dat is het niet. Als mensen zulke cadeaus krijgen, dan is er gewoon geen geld meer over voor een cadeau voor jouquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:01 schreef wyccie het volgende:
Misschien krijg ik daarom nooit wat met Sint, te kleine schoenen.
Dat is maar 3 weekjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
E. hoort net dat hij vanaf morgen tot en met eind dit jaar aan de andere kant van Nederland zit. Ik geloof niet dat ik dit leuk ga vinden
Ik dacht 'Oh, dat is kut! Ook zo kort van tevoren aangekondigd.'quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
E. hoort net dat hij vanaf morgen tot en met eind dit jaar aan de andere kant van Nederland zit. Ik geloof niet dat ik dit leuk ga vinden
En toen moest ik lachen. Is ook zo. Ik had nog iets van een half jaar in mijn hoofd.quote:
Oh jaquote:
Dat korte inderdaad. En ik weet nog niet of hij 's weekends weer naar huis gaat of niet. Maar dan nog vind ik het stomquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik dacht 'Oh, dat is kut! Ook zo kort van tevoren aangekondigd.'
[..]
En toen moest ik lachen. Is ook zo. Ik had nog iets van een half jaar in mijn hoofd.
Met de kerstdagen wel thuis, neem ik aan?
quote:De Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) heeft invallen gedaan bij KPN, Vodafone en T-Mobile. De providers worden verdacht van prijsafspraken.
Dit naar aanleiding van de onlangs "plotselinge" prijswijzingen.quote:De mededingingsautoriteit heeft een vermoeden dat de providers onderling afspraken hebben gemaakt over de prijzen voor mobiel bellen en internetten die aan consumenten worden doorgerekend.
Ja nou ja, leuk is anders...maar het houdt de relatie spannendquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh ja
[..]
Dat korte inderdaad. En ik weet nog niet of hij 's weekends weer naar huis gaat of niet. Maar dan nog vind ik het stomEn het klinkt zo lang
En hij zou naar een boorplatform maar dat gaat dan blijkbaar niet door
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasmequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zou er ook niet gelukkig van worden, december "alleen".
Vind je het ook niet vervelend zo aanhankelijk te zijn dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasme
Misschien is dit nog steeds de honeymoon-fase van de relatiequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vind je het ook niet vervelend zo aanhankelijk te zijn dan?
Ja dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien is dit nog steeds de honeymoon-fase van de relatie
zegt de vrouw die tot aan belgie en zweden aan het werk isquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, we wonen nog niet samen, dat scheelt een beetje, maar ik sta echt niet te springen van enthousiasme
Helemaal in Belgiėquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
zegt de vrouw die tot aan belgie en zweden aan het werk is
goedemiddag
ik hou het wel gewoon bij Noord-Holland als werkgebied
Oh jawel hoor...en dan betalen ze hem gewoon 200% + een beetje.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:47 schreef wyccie het volgende:
Ze kunnen hem toch niet verplichten in het weekend daar te zijn? Heb je toch twee hele dagen in de week samen.
dan woon je vast niet in noordoost Groningenquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:46 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Helemaal in Belgiė![]()
Ik heb collega's die op de fiets vanuit Belgiė komen
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan woon je vast niet in noordoost Groningen
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?quote:
of ze denkt dat mensen vanuit groningen via belgie naar haar werk fietsen. Dan werkt ze bij de organisatie van de Giro.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?
Zeg, er is niks met Groningen hoorquote:
Daar is wat onduidelijkheid over geweestquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je bent er niet zeker van waar je woont?
Dus normaal gesproken check je nooit in? Tja, dan verleer je hetquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:52 schreef Yurithemaster het volgende:
Denk eens braaf in te checken met mn OV, vergeet ik uit te checken
bij de bus wel, en bij de arriva trein alleen op de heenweg, op de terugweg niet dus en dan krijg je dit jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus normaal gesproken check je nooit in? Tja, dan verleer je het
Is het studenten OV? Want dan is er niets aan de hand. Pas bij 12x niet uitchecken wordt 'ie geblokkeerd.quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bij de bus wel, en bij de arriva trein alleen op de heenweg, op de terugweg niet dus en dan krijg je dit ja
Wtf, dat heb ik in mijn hele leven nog niet eens bij elkaar verzameld met verjaardagen. Maar ik vier dan ook geen verjaardag.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef MaJo het volgende:
En het drumstel was nog niet allesook nog luchtje van DKNY, sloffen, muts, sjaal, high tea set, electrische tandenborstel, blender, een kussen waar je een deken van kunt maken en een boek gekregen
en dan vergeet ik vast nog dingen
Ben jij nu een drum MaJorette?quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:02 schreef MaJo het volgende:
Zo daar ben ik weerhet drumstel staat bij mijn ouders die een grotendeels vrijstaand huis hebben dus het valt mee
En het drumstel was nog niet allesook nog luchtje van DKNY, sloffen, muts, sjaal, high tea set, electrische tandenborstel, blender, een kussen waar je een deken van kunt maken en een boek gekregen
en dan vergeet ik vast nog dingen
En nu ga ik even liggen want ik moet bijna kotsen van de duizeligheid
Lijkt vast er op zo'n mantel/deken. Of hoe dat ding ook mag heten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:14 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar dat dekenkussen, hoe dat eruit ziet.
Oh ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:18 schreef wyccie het volgende:
Snuggie (vraag maar aan WG en Etcie), maar dat zie ik niet als kussen voor me. Anders kun je elk willekeurig ding dat opgevouwen kan worden als kussen kwalificeren.
Ja, ze slaapt nog niet genoeg.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
Dat dekenkussen lijkt me ook een perfect cadeau voor MaJo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |