Eh, nee. Waarom zou ik pot zijnquote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
Wie was dan die vrouwelijke user die hier laatst was, waar Friek toen tegen zat te zwammen? Ik moet meer postenquote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
Beetje eng, die TT
[..]
Eh, nee. Waarom zou ik pot zijn
Waar is hij ook alweer van?quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe me een plezier een google images hem.
En jongens zijn lekker he?
Oh, maar dat kan ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Erik jaagt meteen iedereen weg met z'n Gabriel en Collins, tyft op gare bolle.
Nee, jouw verhalen over het neuken van mannen zijn een publieks'trekker'.quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Erik jaagt meteen iedereen weg met z'n Gabriel en Collins, tyft op gare bolle.
Hm voornamelijk Twilight.quote:
Twailait.quote:
Nee, wel een topic'vuller'.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jouw verhalen over het neuken van mannen zijn een publieks'trekker'.
Hahaha, wat een woordgrap ook weer.
Ik ben hier voor het eerst, dus ik was het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie was dan die vrouwelijke user die hier laatst was, waar Friek toen tegen zat te zwammen? Ik moet meer posten
Mijn auto.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Wat zijn nou echte VVD auto's?
Een Saab. Of een Volvo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Die gedachte kwam ook al bij mij op, maar daar is haar user id iets te laag voor.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Misschien is slacentrifuge wel een succesvolle kloon van php.
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm voornamelijk Twilight.
Kutfilms, maar hij is lekker.
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wel een topic'vuller'.
Hahaha.
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Waarom ben je altijd gelijk een kloon hier als je vrouw bentquote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Misschien is slacentrifuge wel een succesvolle kloon van php.
Schattig toch, zo lief.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.
Wie of wat is php?quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook al bij mij op, maar daar is haar user id iets te laag voor.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.
Audi.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Uh-oh, nu heb je GS weer opgehitst.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schattig toch, zo lief.
Dat snoezige kijken vergaat 'm daarna wel.
Haters gonna hate.quote:
Oh, niet automagisch hoor. We geloven vrouwen graag, zoals bijv. Ethiraseth (moge zij studeren in vrede).quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd gelijk een kloon hier als je vrouw bentWe bestaan echt hoor!
quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?
Iew, dat is weinig vrouwelijk van je.quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.
Gays gonna buttfuck.quote:
Wie of wat is het dan?quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, niet automagisch hoor. We geloven vrouwen graag, zoals bijv. Ethiraseth (moge zij studeren in vrede).
Maar PHP is een wekelijks terugkerend fenomeen.
Word.quote:
Neee! Een Saab is geen VVD auto!quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Saab. Of een Volvo.
Maar verder alles boven de ton (aan euro’s) natuurlijk.
Chevy VVD?quote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee! Een Saab is geen VVD auto!als ik dat tegen mijn vader zeg, slaat hij me in elkaar.
Een volvo kan ik wel inkomen. Maar bijvoorbeeld een Chevrolet?
Ben ik nou in gesprek met een mannelijke vrouw of met een vrouwelijke man? Het wordt me onduidelijkquote:
Jij.quote:
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee! Een Saab is geen VVD auto!als ik dat tegen mijn vader zeg, slaat hij me in elkaar.
Een volvo kan ik wel inkomen. Maar bijvoorbeeld een Chevrolet?
Sorry, ik probeer me aan te passenquote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iew, dat is weinig vrouwelijk van je.
VVD wagens zijn gewoon Duitse klasse-mobielen, Volvo en Jaguar.quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.
Maar een Chevy is zo gemaakt Amerikaans, zo GOP-wannabe, wat sommige VVD-ers inderdaad hebben, maar weinig classy is het wel.
Hehe. Clichee!quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.
Voorschrift? Dat is gewoon een vrouwelijke vrouw.quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ben ik nou in gesprek met een mannelijke vrouw of met een vrouwelijke man? Het wordt me onduidelijk
Ik las homo orgie.quote:Op maandag 5 december 2011 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee Reya, welkom in deze hormonenorgie.
Nouja, ik dacht bij mezelf; hoe groter de auto en hoe meer benzine hij verbuiktt; hoe meer vvd?quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.
Maar een Chevy is zo gemaakt Amerikaans, zo GOP-wannabe, wat sommige VVD-ers inderdaad hebben, maar weinig classy is het wel.
Nee, denk aan Halsema met haar oude Mercedes.quote:Op maandag 5 december 2011 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht bij mezelf; hoe groter de auto en hoe meer benzine hij verbuiktt; hoe meer vvd?
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.quote:Op maandag 5 december 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD wagens zijn gewoon Duitse klasse-mobielen, Volvo en Jaguar.
Ja maar schat, dat is de 1%.quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.
En Lexus als enige jap.
Volgens mij was jij diegene die zo graag tegen mij wilde straatracen. Zoveel dus tot compensatiedrang.quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.
Dus gewoon duur?quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.
En Lexus als enige jap.
Jij snapt het.quote:
Nee toch.quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD heeft wat meer aanhang dan dat.
Ach, dure auto’s kunnen natuurlijk ook door salonlinks gereden worden, maar auto’s zelf zijn rechtse speeltjes.quote:
Racen met Twingo's lijkt me wel leuk, net als die paupers die ze pimpen. Dat staat me nog altijd vers in het geheugen gegrift, een tokkie in een gepimpte Twingo met sideskirts en spoiler die m'n E te snel af wou zijn bij een stoplicht.quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Volgens mij was jij diegene die zo graag tegen mij wilde straatracen. Zoveel dus tot compensatiedrang.
Dan is het wel de minst aantrekkelijke FOK vrouw die ik tot dusver gezien hebquote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef KoosVogels het volgende:
Voorschrift is de beste vrouwelijke user.
Een Twingo kan geen 130, dus die mag niet meer op de Nederlandse snelweg. Zo hoort hetquote:
Ik las soalinks.quote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, dure auto?s kunnen natuurlijk ook door salonlinks gereden worden, maar auto?s zelf zijn rechtse speeltjes.
Staal dan?quote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is het wel de minst aantrekkelijke FOK vrouw die ik tot dusver gezien heb
Wacht maar tot je m'n flamoes ziet, instant love.quote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dan is het wel de minst aantrekkelijke FOK vrouw die ik tot dusver gezien heb
Potato Potatoequote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n flamoes ziet, instant love.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n flamoes ziet, instant love.
Gepimpte wagens zijn Idd het leukst, als je die zoek rijdt heb je echt te maken met gekrenkte ego's.quote:Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Racen met Twingo's lijkt me wel leuk, net als die paupers die ze pimpen. Dat staat me nog altijd vers in het geheugen gegrift, een tokkie in een gepimpte Twingo met sideskirts en spoiler die m'n E te snel af wou zijn bij een stoplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
Ik rij met gemak 160 met mijn Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Twingo kan geen 130, dus die mag niet meer op de Nederlandse snelweg. Zo hoort het
BMW's van 20 jaar oud zijn dan ook voor een appel en een ei op te halen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef Tamashii het volgende:
In de slechtste wijken van DH zie ik altijd gepimpte bmw's met mocro's erin die dan net iets te hard over de drempel rijden.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef Cerbie het volgende:
Hee Tamashii in de slowchat.Mijn feministische alter ego was net even weg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
Hier recht voor mijn deur zit ook zo'n net wat te hoge drempel waar al die helden overheen gaan waarbij je een krijsend ijzergeluid hoort. HAHAquote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef Tamashii het volgende:
In de slechtste wijken van DH zie ik altijd gepimpte bmw's met mocro's erin die dan net iets te hard over de drempel rijden.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mijn feministische alter ego was net even weg!
Laatst moest ik lachen en deed hij z'n raam naar beneden en begon hij te dreigen en schelden.quote:Op maandag 5 december 2011 16:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gepimpte wagens zijn Idd het leukst, als je die zoek rijdt heb je echt te maken met gekrenkte ego's.
Ja dat maakt niet uit. Het is gewoon lelijk en voor paupers.quote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
BMW's van 20 jaar oud zijn dan ook voor een appel en een ei op te halen.
Daarom rijden Mocro's er ook in.quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja dat maakt niet uit. Het is gewoon lelijk en voor paupers.
NWS, links van de linkerzijde van het spectrum.quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Moeten we haar ergens van kennen?
Bergaf met een kuub beton in je kofferbak.quote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik rij met gemak 160 met mijn Twingo.
Nouja, hier rijden ze dan zo nuchter mogelijk door.quote:Op maandag 5 december 2011 16:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hier recht voor mijn deur zit ook zo'n net wat te hoge drempel waar al die helden overheen gaan waarbij je een krijsend ijzergeluid hoort. HAHA
quote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bergaf met een kuub beton in je kofferbak.
Hihihi. Ik ben wel een beetje links ja.quote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
NWS, links van de linkerzijde van het spectrum.
Ik rij Volvo, maar echt speciaal vind ik het niet eerlijk gezegd.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bergaf met een kuub beton in je kofferbak.
Ik rij met gemak 260 met mijn BMW 530xd.quote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik rij met gemak 160 met mijn Twingo.
Nee hoor. Zolang je maar niet gaat zeuren over ongesteldheid, twilight of gewaxte mannentorso’s.quote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hihihi. Ik ben wel een beetje links ja.
Maar, ik kom hier ook veel. Alleen wat meer in lurkersstand omdat ik altijd word afgemaakt om mijn vrouwopmerkingen.
Die zijn ook goed, maar geen Mercedes. Daar krijg ik meteen woonwagenkamp-associaties van.quote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rij Volvo, maar echt speciaal vind ik het niet eerlijk gezegd.
Heb liever een Duitse auto.
Ik bedoel vrouwenrechten, geen vrouwongemakken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang je maar niet gaat zeuren over ongesteldheid, twilight of gewaxte mannentorso’s.
Daar hebben we VS of een real life vrouw voor.
Excuse me, maar ongesteldheid praat ik niet over.quote:Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee hoor. Zolang je maar niet gaat zeuren over ongesteldheid, twilight of gewaxte mannentorso’s.
Daar hebben we VS of een real life vrouw voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |