Eh, nee. Waarom zou ik pot zijnquote:Op maandag 5 december 2011 16:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik dit tactvol moet brengen, maar ik doe mijn best:
Ben jij pot?
Wie was dan die vrouwelijke user die hier laatst was, waar Friek toen tegen zat te zwammen? Ik moet meer postenquote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Slacentrifuge het volgende:
Beetje eng, die TT
[..]
Eh, nee. Waarom zou ik pot zijn
Waar is hij ook alweer van?quote:Op maandag 5 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doe me een plezier een google images hem.
En jongens zijn lekker he?
Oh, maar dat kan ik ook.quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Erik jaagt meteen iedereen weg met z'n Gabriel en Collins, tyft op gare bolle.
Nee, jouw verhalen over het neuken van mannen zijn een publieks'trekker'.quote:Op maandag 5 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
Erik jaagt meteen iedereen weg met z'n Gabriel en Collins, tyft op gare bolle.
Hm voornamelijk Twilight.quote:
Twailait.quote:
Nee, wel een topic'vuller'.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jouw verhalen over het neuken van mannen zijn een publieks'trekker'.
Hahaha, wat een woordgrap ook weer.
Ik ben hier voor het eerst, dus ik was het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 16:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie was dan die vrouwelijke user die hier laatst was, waar Friek toen tegen zat te zwammen? Ik moet meer posten
Mijn auto.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Wat zijn nou echte VVD auto's?
Een Saab. Of een Volvo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Die gedachte kwam ook al bij mij op, maar daar is haar user id iets te laag voor.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Misschien is slacentrifuge wel een succesvolle kloon van php.
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm voornamelijk Twilight.
Kutfilms, maar hij is lekker.
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, wel een topic'vuller'.
Hahaha.
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Waarom ben je altijd gelijk een kloon hier als je vrouw bentquote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef GSbrder het volgende:
Misschien is slacentrifuge wel een succesvolle kloon van php.
Schattig toch, zo lief.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.
Wie of wat is php?quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Die gedachte kwam ook al bij mij op, maar daar is haar user id iets te laag voor.
quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Dat kijk ik niet. Wel een beetje een babyface.
Audi.quote:Op maandag 5 december 2011 16:07 schreef Tamashii het volgende:
Vrouwvlees.
Uh-oh, nu heb je GS weer opgehitst.quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Schattig toch, zo lief.
Dat snoezige kijken vergaat 'm daarna wel.
Haters gonna hate.quote:
Oh, niet automagisch hoor. We geloven vrouwen graag, zoals bijv. Ethiraseth (moge zij studeren in vrede).quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Waarom ben je altijd gelijk een kloon hier als je vrouw bentWe bestaan echt hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |