quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?
Iew, dat is weinig vrouwelijk van je.quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Want jij gaat 'm uitwonen tot ie bloed squirt?
quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Whahahaha, wat ben je ook een fout ventje, als je een vrouw was zou ik je Shelley noemen.
Gays gonna buttfuck.quote:
Wie of wat is het dan?quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, niet automagisch hoor. We geloven vrouwen graag, zoals bijv. Ethiraseth (moge zij studeren in vrede).
Maar PHP is een wekelijks terugkerend fenomeen.
Word.quote:
Neee! Een Saab is geen VVD auto!quote:Op maandag 5 december 2011 16:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een Saab. Of een Volvo.
Maar verder alles boven de ton (aan euro’s) natuurlijk.
Chevy VVD?quote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee! Een Saab is geen VVD auto!als ik dat tegen mijn vader zeg, slaat hij me in elkaar.
Een volvo kan ik wel inkomen. Maar bijvoorbeeld een Chevrolet?
Ben ik nou in gesprek met een mannelijke vrouw of met een vrouwelijke man? Het wordt me onduidelijkquote:
Jij.quote:
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Neee! Een Saab is geen VVD auto!als ik dat tegen mijn vader zeg, slaat hij me in elkaar.
Een volvo kan ik wel inkomen. Maar bijvoorbeeld een Chevrolet?
Sorry, ik probeer me aan te passenquote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iew, dat is weinig vrouwelijk van je.
VVD wagens zijn gewoon Duitse klasse-mobielen, Volvo en Jaguar.quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.
Maar een Chevy is zo gemaakt Amerikaans, zo GOP-wannabe, wat sommige VVD-ers inderdaad hebben, maar weinig classy is het wel.
Hehe. Clichee!quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.
Voorschrift? Dat is gewoon een vrouwelijke vrouw.quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef Slacentrifuge het volgende:
[..]
Ben ik nou in gesprek met een mannelijke vrouw of met een vrouwelijke man? Het wordt me onduidelijk
Ik las homo orgie.quote:Op maandag 5 december 2011 16:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hee Reya, welkom in deze hormonenorgie.
Nouja, ik dacht bij mezelf; hoe groter de auto en hoe meer benzine hij verbuiktt; hoe meer vvd?quote:Op maandag 5 december 2011 16:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind een Saab een beetje en Hans Wiegelmobiel.
Maar een Chevy is zo gemaakt Amerikaans, zo GOP-wannabe, wat sommige VVD-ers inderdaad hebben, maar weinig classy is het wel.
Nee, denk aan Halsema met haar oude Mercedes.quote:Op maandag 5 december 2011 16:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik dacht bij mezelf; hoe groter de auto en hoe meer benzine hij verbuiktt; hoe meer vvd?
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.quote:Op maandag 5 december 2011 16:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
VVD wagens zijn gewoon Duitse klasse-mobielen, Volvo en Jaguar.
Ja maar schat, dat is de 1%.quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.
En Lexus als enige jap.
Volgens mij was jij diegene die zo graag tegen mij wilde straatracen. Zoveel dus tot compensatiedrang.quote:Op maandag 5 december 2011 16:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mannen compenseren met auto's. Ik heb een Twingo.
Dus gewoon duur?quote:Op maandag 5 december 2011 16:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind Aston, Bentley, Maserati, Ferrari en Lambo ook behoorlijk VVD.
En Lexus als enige jap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |