Ja, als je door blijft janken in een slachtofferrol en mij vervolgens van alles verwijt kun je hem krijgen ook.quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
O, toen moest ik lachen omdat je de post voor dat a4tje zei dat je er geen woorden meer aan vuil ging maken
Ik weet dat mariniers niet al te best zijn in tellen, maar t/m 10 moet toch wel lukken?quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef Rave_NL het volgende:
Cable (7) Etc, theatermama, timmmmm, EllaN,Knetter, liesje
Ijsdraakje (3) charmed_angel, TV, Wijze Piet
Timmmmm (2) samthegreat5m, Cable!!!!
samthegreat (3) -Amber-, CaLeX, honkeytonk
klopt toch zoquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet dat mariniers niet al te best zijn in tellen, maar t/m 10 moet toch wel lukken?
Ik tel enkel tot 3.quote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet dat mariniers niet al te best zijn in tellen, maar t/m 10 moet toch wel lukken?
Mondje klamboe jij...quote:Op maandag 5 december 2011 18:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik tel enkel tot 3.
En daarnaast telt liesjes stem dubbel, novice.
jammer dat je het allemaal zo hoog opneemt. Het is maar een spelletje hoorquote:Op maandag 5 december 2011 18:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, als je door blijft janken in een slachtofferrol en mij vervolgens van alles verwijt kun je hem krijgen ook.
O nee, ik verdedig me slechts..
Je hebt in ieder geval je zin. De lol is er van mij nu wel van af.quote:Op maandag 5 december 2011 18:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
jammer dat je het allemaal zo hoog opneemt. Het is maar een spelletje hoor
Rave, nog ff doorstompen. Je doet het goed!quote:Op maandag 5 december 2011 18:27 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval je zin. De lol is er van mij nu wel van af.
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op maandag 5 december 2011 19:10 schreef samthegreat5 het volgende:
Zeg, jullie weten wel dat als jullie mij vermoorden jullie onschuldig gewoon-piet bloed aan jullie handen hebben he.
Ik zeg het u nu alvast..
See for yourself. Weet wel dat ik met een big smile op m'n gezicht zit in m'n graf lig straks als jullie ''gewone piet'' achter mijn naam zien staanquote:
Waarom zou je blij zijn als je onterecht vermoord bent?quote:Op maandag 5 december 2011 19:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
See for yourself. Weet wel dat ik met een big smile op m'n gezicht zit straks als jullie ''gewone piet'' achter mijn naam zien staan.
Omdat jullie dan waarschijnlijk zoiets hebben van: ''oh kut.. hij had toch gelijk''.quote:Op maandag 5 december 2011 19:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Waarom zou je blij zijn als je onterecht vermoord bent?
Is die wraak echt zo belangrijk? De beste wraak is succes, vraag het maar aan deze ervaringsdeskundige
Goede tactiek. Als elke complotpiet nou gaat hinten dat hij complotpiet is zal niemand ze verdenkenquote:Op maandag 5 december 2011 19:15 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Omdat jullie dan waarschijnlijk zoiets hebben van: ''oh kut.. hij had toch gelijk''.
Bovendien gaat het niet om wraak hoor, maar meer om een beetje trollen. Wou het spel wat spannender maken voor mezelf.
--> Godfather theme posten, overduidelijk er op hinten dat ik complot-piet ben.
Maar we gaan het zien, try me.
Hahaquote:Op maandag 5 december 2011 19:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goede tactiek. Als elke complotpiet nou gaat hinten dat hij complotpiet is zal niemand ze verdenkenNee, werkt niet. Subtiel evenwicht vinden, daar gaat het om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |