abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 16:27:16 #101
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105213465
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 16:17 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ik vertrouw niemand, in dit spel :)
Meh, dat sowieso niet. Maar in dit geval weet ik dat ik niks gedaan heb en de hints dus naar iemand anders moeten wijzen, dus zijn mensen die op mij stemmen helemaal niet te vertrouwen. :s)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 december 2011 @ 16:27:20 #102
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105213468
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja Timm we weten het, jij bent geweldig en iedereen moet naar je luisteren.

Geven de zaak zou ik als SL het aanpakken zoals het ik het boven beschreven hebt, er staat overgens nergens in de OP wanneer de zombiekill plaats vindt. meestal meteen, maar vaak genoeg gebeurt het ook wel tijdens de dagpost. Misschien had Rave dit van te voren even aan moeten geven, maar dat is dus helaas niet gebeurd.
Je hoeft niet naar me te luisteren hoor. Maar elke keer als men het niet doet (zoals nu) zijn er problemen. Omdat het niet gaat zoals het hoort. En daarom is er nu verwarring over de lynch. En dat is niet goed.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:24 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Ben ik de enige die jouw divagedrag ernstig tegenstaat? Volgens mij neem ik hier initiatief om iets te doen zodat jij het leuk kan hebben, en als jij het blijkbaar niet leuk vind stel ik voor om de eer aan jezelf te houden en een modkill te forceren.
Ķf je accepteert dat je soms je zin niet krijgt, je deze ronde uitzit terwijl je je verheugd over het feit dat je daarna minstens weer een jaar van me af bent.
Ik vind het heel erg voor je dat je op je teentjes getrapt bent, popje, maar je hebt het wel onnodig lastiger gemaakt. Als je er niet tegen kan dat ik dat aanstip, moet je maar ergens in een hoekje even uithuilen, maar liever niet bij mij.

Maar als je er niet tegen kan, voel je vrij me te modkillen, laat je vooral kennen :D
Laffe huichelaar
pi_105213504
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens vertrouw ik per definitie c_a en TV niet meer. :{w
:D

Ik zoek hints, ik vind hints, ik verdenk jou :P

Maar ik kan het mis hebben, want het kan ook een homo zijn, ivm het volspuiten van zijn gaatje :')
  maandag 5 december 2011 @ 16:29:12 #104
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105213544
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:28 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

:D

Ik zoek hints, ik vind hints, ik verdenk jou :P

Maar ik kan het mis hebben, want het kan ook een homo zijn, ivm het volspuiten van zijn gaatje :')
Het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat je het zelf gedaan hebt en die Hollandse Avond die je bij mij pint slaat op de tekst van die Pardoelknakkert. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105213575
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Het zou zelfs nog zo kunnen zijn dat je het zelf gedaan hebt en die Hollandse Avond die je bij mij pint slaat op de tekst van die Pardoelknakkert. :P
dat kan, maar hoe verklaar je de rest dan?

Ik zou zeggen, zoek hints ^O^
pi_105213579
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef timmmmm het volgende:

Maar als je er niet tegen kan, voel je vrij me te modkillen, laat je vooral kennen :D
DOEN DOEN DOEN!
  maandag 5 december 2011 @ 16:37:10 #107
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_105213850
quote:

Je hoeft niet naar me te luisteren hoor. Maar elke keer als men het niet doet (zoals nu) zijn er problemen. Omdat het niet gaat zoals het hoort. En daarom is er nu verwarring over de lynch. En dat is niet goed.
Waarom zit bv. hier de zombie kill dan bij de dagpost?
  maandag 5 december 2011 @ 16:38:29 #108
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_105213906
quote:

[..]

Het gaat niet zoals het hoort? O, dan pink ik even een traantje weg. Dit is mijn interpretatie van het maffiaspel, en bij het accepteren van de rol accepteer je dat de rolverdeling en dus het spelverloop anders is. En mocht je zo gefrustreerd zijn dan ben je vrij om op elk moment te stoppen.

quote:
Ik vind het heel erg voor je dat je op je teentjes getrapt bent, popje, maar je hebt het wel onnodig lastiger gemaakt. Als je er niet tegen kan dat ik dat aanstip, moet je maar ergens in een hoekje even uithuilen, maar liever niet bij mij.

Als je je al een tijdje afvroeg wat die warme sensatie was achter je oren dan ben ik blij om je te melden dat het komt omdat je diep met je kop in je reet zit. :')
Die suprisekill wordt vanavond bekend gemaakt, en die gaat vķķr de lynch. Ik denk dat je dan zelf wel kan bedenken wat dan de volgende logische actie betreffende de lynch.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, je hebt het maar te accepteren dat het soms niet loopt zoals je overtuigd bent dat het zou moeten.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_105213934
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Omdat de SL bepaald, en dit tegen Timm zijn verwachting was ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  maandag 5 december 2011 @ 16:39:15 #110
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105213941
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

dat kan, maar hoe verklaar je de rest dan?

Ik zou zeggen, zoek hints ^O^
Ik zou graag willen, maar m'n huiswerk gaat op dit moment écht even voor. ;(
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_105213968
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:39 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Ik zou graag willen, maar m'n huiswerk gaat op dit moment écht even voor. ;(
Dat heb ik nou ook, al is dat van jou vast moeilijker :P
  maandag 5 december 2011 @ 16:42:48 #112
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105214068
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Omdat dat 3 jaar geleden was. Ditzelfde probleem is al eens eerder langs gekomen, en sindsdien maakten we het meteen bekend. Want nu stemmen we allemaal voor een lynch die helemaal niet plaatsvindt. De hele essentie van het spel is dus in 1 keer weggenomen.
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 16:44:51 #113
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_105214170
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Omdat dat 3 jaar geleden was. Ditzelfde probleem is al eens eerder langs gekomen, en sindsdien maakten we het meteen bekend. Want nu stemmen we allemaal voor een lynch die helemaal niet plaatsvindt. De hele essentie van het spel is dus in 1 keer weggenomen.
Dan wordt toch automatisch de tweede van de lijst gelynched mocht nr 1 door de zombie gekilled worden?
pi_105214203
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Dan wordt toch automatisch de tweede van de lijst gelynched mocht nr 1 door de zombie gekilled worden?
Dus dan moeten we zorgen dat Sam 2e wordt op de lijst.
pi_105214272
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2011 16:42 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je weet het nu (optijd) dus je kan er rekening mee houde. Zoals het nu staat gaat je doelwit hoe dan ook dood, dus jij blij.

[ Bericht 83% gewijzigd door timmmmm op 05-12-2011 16:50:23 ]
pi_105214281
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Dus dan moeten we zorgen dat Sam 2e wordt op de lijst.
Of Ijsdraakje ;)

Die hints vind ik best wel goed gevonden :D

En niemand doet er wat mee -O-
  maandag 5 december 2011 @ 16:47:56 #117
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105214300
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:38 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Als je je al een tijdje afvroeg wat die warme sensatie was achter je oren dan ben ik blij om je te melden dat het komt omdat je diep met je kop in je reet zit. :')
Die suprisekill wordt vanavond bekend gemaakt, en die gaat vķķr de lynch. Ik denk dat je dan zelf wel kan bedenken wat dan de volgende logische actie betreffende de lynch.

Meer woorden ga ik er niet aan vuil maken, je hebt het maar te accepteren dat het soms niet loopt zoals je overtuigd bent dat het zou moeten.
Het teken dat je niet begrijpt waar dit spel om draait. Het gaat niet om zomaar mensen doodmaken, maar (in dit geval op basis van hints) de slechterikken doodstemmen. Nu kan ik net zo goed niet stemmen wie er dood gaat.

Jammer jammer, maarja, dat krijg je met newbs als SL. Wel fijn dat je meteen in huilliemode gaat, in plaats van op iemand in te gaan, meteen in fuhrermode schiet.

Maar als je er, terwijl je haast nooit meedoet, toch van overtuigt bent dat jouw manier de enige juiste is, en weigert je ook maar een beetje aan te passen, of uberhaupt te luisteren naar de mening van anderen, is dat ook goed hoor. Ik vind het wel een beetje arrogant om dat te denken, maarja, jij bent de grote almachtige SL, dus als ik het ergens niet mee eens ben: "Heb ik maar te accepteren dat het niet gaat zoals ik wil". Als je zo verblind bent door het feit dat ik een lul ben, om te zien dat een ander ook een punt kan hebben: :W
Laffe huichelaar
pi_105214369
hmmz kak geen goede link en ik kan niet editen hier :')
pi_105214382
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het teken dat je niet begrijpt waar dit spel om draait. Het gaat niet om zomaar mensen doodmaken, maar (in dit geval op basis van hints) de slechterikken doodstemmen. Nu kan ik net zo goed niet stemmen wie er dood gaat.

Jammer jammer, maarja, dat krijg je met newbs als SL. Wel fijn dat je meteen in huilliemode gaat, in plaats van op iemand in te gaan, meteen in fuhrermode schiet.

Maar als je er, terwijl je haast nooit meedoet, toch van overtuigt bent dat jouw manier de enige juiste is, en weigert je ook maar een beetje aan te passen, of uberhaupt te luisteren naar de mening van anderen, is dat ook goed hoor. Ik vind het wel een beetje arrogant om dat te denken, maarja, jij bent de grote almachtige SL, dus als ik het ergens niet mee eens ben: "Heb ik maar te accepteren dat het niet gaat zoals ik wil". Als je zo verblind bent door het feit dat ik een lul ben, om te zien dat een ander ook een punt kan hebben: :W
Volgens mij ben jij de grootste jankerd hier hoor :').
pi_105214386
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef CaLeX het volgende:
ja ziet er nogal rommelig uit :D
  maandag 5 december 2011 @ 16:49:48 #121
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105214391
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

En dan is het dus geen eerlijke stemming, want iedereen die op cable stemt, heeft dan ineens geen stem meer. Als je stem opeens niet meetelt, kan je mensen iig ook niet modkillen omdat ze niet stemmen, wel fijn dat we dat alvast weten
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 16:50:52 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105214434
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef CaLeX het volgende:
Probeer maar in een nieuwe post, dat zooitje heb ik weggeedit, omdat het lelijk stond.
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 16:56:24 #123
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_105214651
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 16:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

En dan is het dus geen eerlijke stemming, want iedereen die op cable stemt, heeft dan ineens geen stem meer.
Dat is het risico wat je eenmalig loopt, lijkt me nou niet echt een schokkend probleem.

quote:
Als je stem opeens niet meetelt, kan je mensen iig ook niet modkillen omdat ze niet stemmen, wel fijn dat we dat alvast weten
Je hangt er weer aparte conclusies aan vast... :')
  maandag 5 december 2011 @ 17:03:31 #124
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_105214935
Ik wil zo graag nu spelinhoudelijk reageren, grmbl.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  maandag 5 december 2011 @ 17:03:49 #125
168777 Rave_NL
pi_105214945
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Jammer jammer, maarja, dat krijg je met newbs als SL.
Hoezo kun je niet stemmen? Weet je dan wie Naatje als suprisekill heeft opgegeven? Want ik mag dan wel niet zoveel ervaring hebben omdat dit pas mijn 4e of 5e potje is als SL, dit riekt toch erg alsof jij kennis pretendeert te bezitten die privé dient te blijven tussen Zombie en SL. Gezien jouw ongelooflijke berg ervaring als orakel ben ik geneigd je de voordeel van de twijfel te geven en dit als onderdeel van jouw tactiek te zien.

quote:
Wel fijn dat je meteen in huilliemode gaat, in plaats van op iemand in te gaan, meteen in fuhrermode schiet.
Whut?

Jij beschuldigd mij ervan een huilie te zijn die zijn eigen zin doordramt?
Ironisch. :')

Voor de rest was er geen enkele ziel hier aanwezig die zich aanbood als Spelleider. Dus heb ik het gedaan. En aangezien ik het spel moet leiden, ga ik het ook leiden. En als ik dus beslissingen maak die anders uitpakken dan jij in je hoofd hebt dan komt het omdat ik de beslissing als leider maak. Voel je vrij om elk moment weg te lopen, niemand verplicht je mij te volgen.

quote:
Och, ik ben niet verblind door het feit dat je een lul bent hoor. Al doe je wel je best om zo hard mogelijk te glimmen. Ik zie het punt dat jij wilt maken ook wel, maar zolang ik de enige ben die de inhoud van Private Messages kan zien die van invloed zijn op het spel ben ik de enige die dus kan anticiperen. Jij hoeft alleen maar te accepteren.

Mijn tip aan jou, probeer even door de zure appel heen te bijten en er nog het beste van te maken. Maak je het ook wat gezelliger voor de rest.
pi_105214991
Thnx Timmmmm

quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Of Ijsdraakje ;)

Die hints vind ik best wel goed gevonden :D

En niemand doet er wat mee -O-
Mijn hints zijn beter (of is dat een veer in eigen kont steken?) :+
pi_105215044
Misschien moet je gewoon je eigen spel beginnen Timmmm, met je eigen regels!

Continue blijven zeiken is niet echt sfeerverhogend
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 5 december 2011 @ 17:06:57 #128
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215059
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:03 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Hoezo kun je niet stemmen? Weet je dan wie Naatje als suprisekill heeft opgegeven? Want ik mag dan wel niet zoveel ervaring hebben omdat dit pas mijn 4e of 5e potje is als SL, dit riekt toch erg alsof jij kennis pretendeert te bezitten die privé dient te blijven tussen Zombie en SL. Gezien jouw ongelooflijke berg ervaring als orakel ben ik geneigd je de voordeel van de twijfel te geven en dit als onderdeel van jouw tactiek te zien.

[..]

Whut?

Jij beschuldigd mij ervan een huilie te zijn die zijn eigen zin doordramt?
Ironisch. :')

Voor de rest was er geen enkele ziel hier aanwezig die zich aanbood als Spelleider. Dus heb ik het gedaan. En aangezien ik het spel moet leiden, ga ik het ook leiden. En als ik dus beslissingen maak die anders uitpakken dan jij in je hoofd hebt dan komt het omdat ik de beslissing als leider maak. Voel je vrij om elk moment weg te lopen, niemand verplicht je mij te volgen.

[..]

Och, ik ben niet verblind door het feit dat je een lul bent hoor. Al doe je wel je best om zo hard mogelijk te glimmen. Ik zie het punt dat jij wilt maken ook wel, maar zolang ik de enige ben die de inhoud van Private Messages kan zien die van invloed zijn op het spel ben ik de enige die dus kan anticiperen. Jij hoeft alleen maar te accepteren.

Mijn tip aan jou, probeer even door de zure appel heen te bijten en er nog het beste van te maken. Maak je het ook wat gezelliger voor de rest.
hehehe
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 17:07:25 #129
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_105215076
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef CaLeX het volgende:
Thnx Timmmmm

[..]

Ik vind ze ook beter hoor! :P :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  maandag 5 december 2011 @ 17:07:42 #130
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215087
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:06 schreef TheVulture het volgende:
Misschien moet je gewoon je eigen spel beginnen Timmmm, met je eigen regels!

Continue blijven zeiken is niet echt sfeerverhogend
Dit spel met deze regels is al perfect. Jammer alleen dat ik de enige schijn te zijn die ze allemaal kent.
Laffe huichelaar
pi_105215088
quote:
8s.gif Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Honkeytonk leest hier gewoon mee he, dan kan je dat echt niet zo zeggen.
Ik kwijl helemaal niet.
  maandag 5 december 2011 @ 17:10:58 #132
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_105215218
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dit spel met deze regels is al perfect. Jammer alleen dat ik de enige schijn te zijn die ze allemaal kent.
Aja, dus jij bent degene die de sinterklaasversie helemaal van binnenuit kent? Ben je ooit SL geweest bij de sinterklaasversie? Nee... De enige 2 die ervaring hebben met de sinterklaasversie zijn rave en ik, waarbij rave de contouren heeft geschetst waarbinnen dit spel zich moet afspelen, kortom: rave is degene die het meeste verstand heeft van de regels van deze versie.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
  One tough cookie maandag 5 december 2011 @ 17:12:45 #133
169210 liesje1979
pi_105215286
Ah, het is alweer ouderwets gezellig zie ik. c_/
C_A ik vind je hints naar IJsdraakje heel sterk maar ik ga denk ik toch voor Cable want die was gister ook al verdacht.
  maandag 5 december 2011 @ 17:12:49 #134
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215290
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Aja, dus jij bent degene die de sinterklaasversie helemaal van binnenuit kent? Ben je ooit SL geweest bij de sinterklaasversie? Nee... De enige 2 die ervaring hebben met de sinterklaasversie zijn rave en ik, waarbij rave de contouren heeft geschetst waarbinnen dit spel zich moet afspelen, kortom: rave is degene die het meeste verstand heeft van de regels van deze versie.
Ha-ha, je doet net of het anders is, alles is 1 op 1 gejat en 1 op 1 hetzelfde. Alleen een ander naampje
Laffe huichelaar
pi_105215308
quote:
14s.gif Op maandag 5 december 2011 17:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat is er straks geen spel meer omdat geen mens nog zin heeft om een spel te leiden waar jij je continue als een jengekend kind mee zit te bemoeien.
  maandag 5 december 2011 @ 17:13:26 #136
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215310
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef liesje1979 het volgende:
Ah, het is alweer ouderwets gezellig zie ik. c_/
C_A ik vind je hints naar IJsdraakje heel sterk maar ik ga denk ik toch voor Cable want die was gister ook al verdacht.
Ik vond het zo zielig voor Rave dat er niemand in zn spel reageerde, ik denk, daar moet ik wat aan doen
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 17:13:39 #137
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_105215316
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ha-ha, je doet net of het anders is, alles is 1 op 1 gejat en 1 op 1 hetzelfde. Alleen een ander naampje
Nuja, blijkbaar niet 1 op 1 gejat, want anders zou je er nu geen problemen mee hebben.
pi_105215339
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Elke versie is juist weer iets anders, dat is juist het leuke aan het spel.

Maar ik vind het wel weer genoeg over dit onderwerp, Tijd om met de hints aan de slag te gaan!!
  maandag 5 december 2011 @ 17:15:25 #139
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215391
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Als je zo doorgaat is er straks geen spel meer omdat geen mens nog zin heeft om een spel te leiden waar jij je continue als een jengekend kind mee zit te bemoeien.
Het is sowieso al zover verpest dat geen hond meer zin heeft om mee te doen, dit is de saaiste en meest stille ronde die er is. En dat kan je niet op mij steken. Dat komt omdat er zomaar wat aangemodderd wordt
Laffe huichelaar
  One tough cookie maandag 5 december 2011 @ 17:15:33 #140
169210 liesje1979
pi_105215396
Toen Erik ( O+ ) en ik SL waren gingen er ook wel wat dingen anders. De basis is hetzelfde maar wat mij betreft staat een SL vrij om er een beetje een eigen draai aan te geven. In dit geval kiest Rave dus, misschien niet de handigste keuze om de Zombiekill bij de dagpost te doen, maar niets meer aan te doen. Verder doet hij het onwijs goed en een dikke _O_ voor alle moeite die hij er in steekt.
  maandag 5 december 2011 @ 17:16:25 #141
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_105215431
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
Toen Erik ( O+ ) en ik SL waren gingen er ook wel wat dingen anders. De basis is hetzelfde maar wat mij betreft staat een SL vrij om er een beetje een eigen draai aan te geven. In dit geval kiest Rave dus, misschien niet de handigste keuze om de Zombiekill bij de dagpost te doen, maar niets meer aan te doen. Verder doet hij het onwijs goed en een dikke _O_ voor alle moeite die hij er in steekt.
Bovendien doet hij het nu ook in z'n eentje, waar vorig jaar ik nog als SL meedingde...
  maandag 5 december 2011 @ 17:16:48 #142
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215446
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn dat je het met me eens bent
Laffe huichelaar
  maandag 5 december 2011 @ 17:18:47 #143
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_105215527
Het was even zoeken naar de laatste lijst.. vandaag niet veel tijd gehad om te zoeken.
Cable was gisteren ook al verdacht... hints naar ijs vind ik ook sterk... toch ga ik voor cable

#Votee Cable

Cable (6) Etc, Honkeytonk,theatermama, timmmmm, EllaN,Knetter
Ijsdraakje (2) charmed_angel, TV
Timmmmm (1) samthegreat5
samthegreat (2) -Amber-, CaLeX
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  maandag 5 december 2011 @ 17:19:02 #144
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_105215534
quote:
10s.gif Op maandag 5 december 2011 17:15 schreef timmmmm het volgende:

Het is sowieso al zover verpest dat geen hond meer zin heeft om mee te doen, dit is de saaiste en meest stille ronde die er is. En dat kan je niet op mij steken. Dat komt omdat er zomaar wat aangemodderd wordt
Lekker is dat altijd he als je op de laagste sport van de ladder staat, dan hoef je alleen maar omhoog te schoppen. :D
  maandag 5 december 2011 @ 17:20:10 #145
245701 naatje_1
Naatzipiraat
pi_105215586
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef AchJa het volgende:

[..]

Lekker is dat altijd he als je op de laagste sport van de ladder staat, dan hoef je alleen maar omhoog te schoppen. :D
Val je wel van de ladder af, denk ik.
pi_105215724
quote:
99s.gif Op maandag 5 december 2011 17:05 schreef CaLeX het volgende:
Thnx Timmmmm

[..]

die van Cable?

Ja ik verdenk Cable ook :Y
  maandag 5 december 2011 @ 17:23:10 #147
168777 Rave_NL
pi_105215733
quote:

[..]

Oké, in dat geval zit er niets anders op dan de stekker eruit te trekken zodat jij de gelegenheid krijgt om te laten zien hoe jij het wel correct doet?
pi_105215740
quote:

[..]

Sinds jij mee doet is het aantal deelnemers flink geslonken. Ik weet van verschillende users dat ze enkel om jouw gebitch niet meer meedoen. Ben er maar blij mee.

Eens kijken hoeveel mensen er overblijven als jij de SL bent?
pi_105215782
Sterf tim! , dankzij jou ;( |:(

#Votee Tim

Cable (6) Etc, Honkeytonk,theatermama, timmmmm, EllaN,Knetter
Ijsdraakje (2) charmed_angel, TV
Timmmmm (2) samthegreat5m, Cable!!!!
samthegreat (2) -Amber-, CaLeX
Redacted
  maandag 5 december 2011 @ 17:26:45 #150
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_105215897
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2011 17:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Sinds jij mee doet is het aantal deelnemers flink geslonken. Ik weet van verschillende users dat ze enkel om jouw gebitch niet meer meedoen. Ben er maar blij mee.

Eens kijken hoeveel mensen er overblijven als jij de SL bent?
Kijk anders eens na hoe het ging toen ik SL was, de rondes dat ik dat was. Ging hartstikke goed, met meer spelers dan nu. En een hoop actiever
Laffe huichelaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')