Nee, ik ken mensen hier langerquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Oh zie dat Ladi het al gedaan heeft
maar jezus hara, last van Pms?ik heb vaak genoeg lijstjes geupdate dus snap niet waarom je opeens zo overdreven reageert
Ik post vrijwel altijd via mijn mobiel omdat ik bijna nooit thuis benquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je blijkbaar altijd via mobiel internetDacht dat dat een keer bij gebrek aan beter was
Ging erom dat jij t geen enkele keer deed, en dan straks doen de anderen het ook niet en en en
Maar als t niet gaat, dan niet.
Dus we zijn weer vriendinnetjes?quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, ik ken mensen hier langerAls één niet hoeft.. Maar goed, als je een reden hebt heb ik er geen probleem mee
Het bewijs dat ik via mobiel postquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:35 schreef PrincePolly het volgende:
hara en majo: stoppen met praten want jullie lullen steeds langs elkaar heen
Kill yourself.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:40 schreef Sheepcidus het volgende:
De volgende die post kiest mijn zombie-kill.
Ik wacht nog op iemand die me niet terug pmt.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:43 schreef Harajuku. het volgende:
Doe je je kill PMen? Dan zet ik hem erbij in de post
Maak 'm doodquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:43 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik wacht nog op iemand die me niet terug pmt.
Ts.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Zeg je schietgebedje maar alvast, vuile roldief
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
[..]
Ha ha.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Als we gaan, gaan we iig samenquote:Op dinsdag 18 november 2008 18:58 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zullen we samen een schietgebedje doen?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:59 schreef PrincePolly het volgende:
Oh ja: pure gok:
unvote ## Susi
vote ## Siestaguru
Susi (6) timmmmm, Siestaguru(2x), Jaeuh, Clesar03, Lekiamh
siesta (7) Susi,Calex, Ladidadida, dorpsoudste, Jaeuh, MaJo, PP
CaLeX (1) syb
Ladi(1): Lekiamh
Lekiamh(9): PP, Siestaguru (2x), Susi, Ladidadida CaLeX, dorpsoudste, MaJo, Clesar03
[..]
Damn, ik dacht dat je m klaar had... >.<quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:01 schreef Harajuku. het volgende:
Godverdomme, nu moeten jullie even wachten
Dan is het maar een gruwelijke dipstick, want ik heb hem ongeveer 264 x ingefluisterd wat te doen en wat niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef Susi het volgende:
Nu maar hopen dat Sheepcidus niet mij plotseling alsnog afknalt
Ik vraag me serieus af waarom die unvote...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben benieuwd wat Siesta voor rol heeft...
Ik ga huilen als jij maffia bent trouwens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben benieuwd wat Siesta voor rol heeft...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan is het maar een gruwelijke dipstick, want ik heb hem ongeveer 264 x ingefluisterd wat te doen en wat niet.
Ja, een mooi verhaaltje om 2 mensen heen wat nu dus niet meer pastquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je m klaar had... >.<
Ben ik niet. Don't worry.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ga huilen als jij maffia bent trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |