Dan is het maar een gruwelijke dipstick, want ik heb hem ongeveer 264 x ingefluisterd wat te doen en wat niet.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef Susi het volgende:
Nu maar hopen dat Sheepcidus niet mij plotseling alsnog afknalt
Ik vraag me serieus af waarom die unvote...quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben benieuwd wat Siesta voor rol heeft...
Ik ga huilen als jij maffia bent trouwens.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef PrincePolly het volgende:
Ik ben benieuwd wat Siesta voor rol heeft...
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan is het maar een gruwelijke dipstick, want ik heb hem ongeveer 264 x ingefluisterd wat te doen en wat niet.
Ja, een mooi verhaaltje om 2 mensen heen wat nu dus niet meer pastquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Damn, ik dacht dat je m klaar had... >.<
Ben ik niet. Don't worry.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:03 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Ik ga huilen als jij maffia bent trouwens.
Bwehehehequote:
Eén geloof ik, en dan na vannacht de spion erbijquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén geloof ik, en dan na vannacht de spion erbij
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil niet arrogant doen ofzo, maar ik verdien toch wel een klein spandoekje op het Fokplein.
Met enkele mededorpjes erbij uiteraard. Jullie weten zelf wel wie ik bedoel.
ja dank je. Ineens zag ik alle hints op jou betrekking hebben. Maar goed, dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Lekiamh het volgende:
Nogmaals: PP congrats. En dorp natuurlijk.
Mafia dacht Susi al binnen te hebben, maar dat was een misvatting.We gingen ervan uit dat Jaeuh niet gevonden zou worden... Maargoed, gedane zaken. Op naar de volgende nacht en lynch mensen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |