Bwehehehequote:
Eén geloof ik, en dan na vannacht de spion erbijquote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Eén geloof ik, en dan na vannacht de spion erbij
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:08 schreef PrincePolly het volgende:
Ik wil niet arrogant doen ofzo, maar ik verdien toch wel een klein spandoekje op het Fokplein.
Met enkele mededorpjes erbij uiteraard. Jullie weten zelf wel wie ik bedoel.
ja dank je. Ineens zag ik alle hints op jou betrekking hebben. Maar goed, dat was wel duidelijk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:07 schreef Lekiamh het volgende:
Nogmaals: PP congrats. En dorp natuurlijk.
Mafia dacht Susi al binnen te hebben, maar dat was een misvatting.We gingen ervan uit dat Jaeuh niet gevonden zou worden... Maargoed, gedane zaken. Op naar de volgende nacht en lynch mensen!
er is ook nog een spionquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
Dus als we morgen die ene maffia lynchen heeft het dorp gewonnen?
Neuh, spion komt erbij. Als de busdriver het voor elkaar krijgt om de maffia zichzelf te laten vermoorden (mocht dat mogelijk zijn) dan wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:12 schreef MaJo het volgende:
Dus als we morgen die ene maffia lynchen heeft het dorp gewonnen?
Mjah, kon er moeilijk omheen lullen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja dank je. Ineens zag ik alle hints op jou betrekking hebben. Maar goed, dat was wel duidelijk.
De rest uit dat stuk waardoor het zo een warboel werd waren geen eens hintsquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:11 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
ja dank je. Ineens zag ik alle hints op jou betrekking hebben. Maar goed, dat was wel duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |