Misschien ben je een beter zijlijner dan een spelerquote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk anders eens na hoe het ging toen ik SL was, de rondes dat ik dat was. Ging hartstikke goed, met meer spelers dan nu. En een hoop actiever
Niet te vergelijken, en daarnaast vind ik het erg vervelend hoe je Rave nu loopt te ondermijden. Misschien dat mensen in die rondes meer respect voor de SL had ipv het gedrag wat jij nu vertoont.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kijk anders eens na hoe het ging toen ik SL was, de rondes dat ik dat was. Ging hartstikke goed, met meer spelers dan nu. En een hoop actiever
Daar gaat het helemaal niet om joh. Iedereen is nu op mij aan het bitchen, omdat ik bitch, en ze snappen niet hoe leuk ik het vind om terug te bitchenquote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, en daarnaast vind ik het erg vervelend hoe je Rave nu loopt te ondermijden. Misschien dat mensen in die rondes meer respect voor de SL had ipv het gedrag wat jij nu vertoont.
Het is nu wel klaar Tim, iedereen heeft je standpunt gezien en de SL heeft ander beslist. punt
Ja, iets met appels en peren. Als ik niet het initiatief had genomen om mijn vrije tijd hierin te steken was het niet eens van de grond gekomen, met minder mensen dan nu aangezien ik er verantwoordelijk voor ben dat er op het laatste moment nog wat nieuwelingen bijkwamen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat maak je er zelf vanquote:Op maandag 5 december 2011 17:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ja, iets met appels en peren. Als ik niet het initiatief had genomen om mijn vrije tijd hierin te steken was het niet eens van de grond gekomen, met minder mensen dan nu aangezien ik er verantwoordelijk voor ben dat er op het laatste moment nog wat nieuwelingen bijkwamen.
En dan zal het opeens aan mij liggen dat er zo weinig mensen zijn?
Laat me toch niet lachen.
dezequote:Op maandag 5 december 2011 17:38 schreef naatje_1 het volgende:
*insert wederom die popcornetende MJ*
"Een huillie" die "maar wat aanmodderd" als SL, met de insinuatie dat ik verantwoordelijk ben voor de "saaiste en meest stille ronde ooit" wat in stil contrast staat toen jij SL was want dat "ging hartstikke goed, met meer spelers dan nu. En een hoop actiever".quote:Op maandag 5 december 2011 17:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens, dat maak je er zelf van
Amen!quote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Niet te vergelijken, en daarnaast vind ik het erg vervelend hoe je Rave nu loopt te ondermijden. Misschien dat mensen in die rondes meer respect voor de SL had ipv het gedrag wat jij nu vertoont.
Het is nu wel klaar Tim, iedereen heeft je standpunt gezien en de SL heeft ander beslist. punt
Als je nou je reacties terugleest, wil je dan ontkennen dat je een huillie bent?quote:Op maandag 5 december 2011 17:44 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
"Een huillie" die "maar wat aanmodderd" als SL, met de insinuatie dat ik verantwoordelijk ben voor de "saaiste en meest stille ronde ooit" wat in stil contrast staat toen jij SL was want dat "ging hartstikke goed, met meer spelers dan nu. En een hoop actiever".
Serieus, hoe bekrompen kun je zijn...

hehehequote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je nou je reacties terugleest, wil je dan ontkennen dat je een huillie bent? [ afbeelding ]
Verder ben ik niet begonnen over toen ik SL was. Ik insinueerde ook niet dat jij voor de saaiste en stilste ronde ooit verantwoordelijk was, ik moest me slechts verdedigen, omdat jullie maar aan blijven vallen met zijn allen, en men zei dat het MIJN schuld was.
En iedereen maar klagen over hoe ik steeds aan het bitchen ben. Ik ben niet degene die maar bezig blijft, ik verdedig mezelf slechts.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:48 schreef timmmmm het volgende:
Verder ben ik niet begonnen over toen ik SL was. Ik insinueerde ook niet dat jij voor de saaiste en stilste ronde ooit verantwoordelijk was, ik moest me slechts verdedigen, omdat jullie maar aan blijven vallen met zijn allen, en men zei dat het MIJN schuld was.
En iedereen maar klagen over hoe ik steeds aan het bitchen ben. Ik ben niet degene die maar bezig blijft, ik verdedig mezelf slechts.
O, ik was ervan overtuigd dat dit een correcte reactie was in een discussie om iemands punten te weerleggen en te overtuigen van jouw visie, je weet wel, zoals je een discussie dient te voeren.quote:Op maandag 5 december 2011 17:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dank je, het doet me deugd dat je het zelf ook ziet
quote:
Dank!quote:Op maandag 5 december 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Cable (8) Etc, theatermama, timmmmm, EllaN,Knetter, liesje
Ijsdraakje (2) charmed_angel, TV
Timmmmm (2) samthegreat5m, Cable!!!!
samthegreat (3) -Amber-, CaLeX, honkeytonk
En Cable op 8 laten staan...quote:Op maandag 5 december 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
Cable (8) Etc, theatermama, timmmmm, EllaN,Knetter, liesje
Ijsdraakje (2) charmed_angel, TV
Timmmmm (2) samthegreat5m, Cable!!!!
samthegreat (3) -Amber-, CaLeX, honkeytonk
O, toen moest ik lachen omdat je de post voor dat a4tje zei dat je er geen woorden meer aan vuil ging makenquote:Op maandag 5 december 2011 17:58 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
O, ik was ervan overtuigd dat dit een correcte reactie was in een discussie om iemands punten te weerleggen en te overtuigen van jouw visie, je weet wel, zoals je een discussie dient te voeren.
Voorbeeld A:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |