Inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Apart om te zien dat sommige van jullie al moe van Matavz worden.
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjesquote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen 1 gast hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjes
Wijnaldum was te groot geworden voor Feyenoord, als je dat bedoelt dan heb je gelijk, hoef je nu niet zo neerbuigend te doen over een van de grootste talenten die Feyenoord heeft voortgebracht.quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijnaldum liep een beetje op een dood spoor. Dom dravertje dat persé op 10 wou spelen, maar daar de kwaliteiten niet voor heeft. Dat is toch ook gewoon zo?
Snap het ook niet goed. Maar wel duidelijk is dat hij te weinig ballen krijgt. Was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Moe ben ik niet, wel kritisch.. Hij krijgt absoluut te weinig aanvoer, maar doet nog te weinig met sommige kansen die hij krijgt. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat nog wel beter wordt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Achabar(ofzo) wordt hun beste talent ooit!quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk nu, dat weet je?
neuh, het is vooral vanwege die stuitende joodse arrogantie die tentoon werd gesteld in diverse topics door je medesupporters dat je nu wat reacties krijgt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Hey nu kunnen wij ook zeggen 'we krijgen haat omdat jullie jaloers zijn, mensen die goed doen worden gehaat en komen andere moeite doen om ze af te zeiken'..
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, het is vooral vanwege die stuitende joodse arrogantie die tentoon werd gesteld in diverse topics door je medesupporters dat je nu wat reacties krijgt.
Helaas zijn de betreffende users nu opeens angstvallig stil. In navolging van hun andere collega's die wel aanwezig waren vandaag.
Als je daar bijna nooit wint is het raar om te zeggen dat een overwinning van PSV daar normaal is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.
Ga aub niet zo dom doen.
Aangezien Feyenoord wisselvallig speelt?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat normaal? Jullie hebben met 2-0 verloren en zijn volledig overklast op het middenveld.
Haha grapjas dat Feyenoord eigenlijk nog leeft na zo'n val.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat normaal? Jullie hebben met 2-0 verloren en zijn volledig overklast op het middenveld.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelersquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je daar bijna nooit wint is het raar om te zeggen dat een overwinning van PSV daar normaal is.
Betere spelers op papier. Voetbal is geen wiskunde.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelers
Ja, dat is zo. Niemand ontkende dat toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelers
Nee, maar bedoel meer dat het dus normaal is dat mensen dachten dat we gingen winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Niemand ontkende dat toch ook?
Terwijl je weet dat je het altijd moeilijk hebt in de Kuip. Ook als je betere spelers hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar bedoel meer dat het dus normaal is dat mensen dachten dat we gingen winnen.
Moeilijk?quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terwijl je weet dat je het altijd moeilijk hebt in de Kuip. Ook als je betere spelers hebt.
Er zit alleen een verschil tussen verwachten te winnen en er vanuit gaan te winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.
Ga aub niet zo dom doen.
Ik zie als supporter geen verschil.quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit alleen een verschil tussen verwachten te winnen en er vanuit gaan te winnen.
Maar maakt niet uit, ik lach in mijn vuistje om die stupide boeren.
Van de laatste 17 wedstrijden bij ons maar 5 keer gewonnen, waarbij je dan even moet vermelden dat het PSV's succesperiode betreft en Feyenoord in die periode hooguit 3 seizoenen mee kon doen om de titel.quote:
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Happel het volgende:
Ik ga het niet nog een keer zeggen. Kappen nu.
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
[FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
Gewoon normaal reageren en blijf anders liever weg.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.
Ik zeg ook nergens dat er nu alleen maar getrolled wordt. Ik heb het er meer over dat de oplossing die hij aandraagt geen oplossing is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.
Ik vind de posts hier redelijker en constructiever dan de stront die afgelopen week door psv'ers in het Feyenoord topic werd gestrooid.
Lees anders nog even het gepis van de psv'ers de eerste 2 Feyenoord-Psv topics even door, en zeg dan nog een keer dat dit getroll is en dat normaal.
Nou ja, het moet ook niet zo kinderachtig overkomen idd, maar ik begrijp dat getroll na de wedstrijd nooit.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.
Ja wat wil je nu zeggen?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.
Het probleem is ook dat kritiek gelijk aan trollen wordt gesteld in sommige gevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ja, het moet ook niet zo kinderachtig overkomen idd, maar ik begrijp dat getroll na de wedstrijd nooit.
Snap ook niet wat er leuk aan is om na een wedstrijd tegen welke club dan ook, meteen in dat topic te gaan posten :
"Hahaha"
"Wat een verdediging weer"
"Haha KK kneuzen"
En ga zo maar door
Nja ik weet niet wat er in die topics gepost is en ik ga het niet eens terug zoeken, maar zo blijft je dit zielige gebeuren houdenquote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.
Ik vind de posts hier redelijker en constructiever dan de stront die afgelopen week door psv'ers in het Feyenoord topic werd gestrooid.
Lees anders nog even het gepis van de psv'ers de eerste 2 Feyenoord-Psv topics even door, en zeg dan nog een keer dat dit getroll is en dat normaal.
Dat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjes
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat.
Met de toevoeging dat de aanvoer
richting hem echt dikke stront is.
Dat bedoel ik dus ook met 'niet de eerste fout die PSV maakt', en dat is niet Rutten, dat is psv.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.
Klopt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat.
Met de toevoeging dat de aanvoer
richting hem echt dikke stront is.
Wijnaldum had steeds 2 seconden bedenktijd nodig voor hij schoot, dat was het probleem.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.
3 keer Matavz 1 op 1 en je had sowieso 2 keer gescoord. Jammer dat het zo liep.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.
Ja, de aanname en de handelingssnelheid was even weg, leek het wel. Wat ik wel kon waarderen was dat Wijnaldum en Mulder elkaar steeds een schouderklopje gaven na iedere kans/redding. Het blijven gewoon 22 maten bij elkaar op het veld, lijkt het welquote:Op zondag 4 december 2011 23:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wijnaldum had steeds 2 seconden bedenktijd nodig voor hij schoot, dat was het probleem.
Verder stond die tjappie van Feyenoord op doel uitstekend te keepen.
Nah. Mulder stond goed te ballen vandaag hoor......quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
3 keer Matavz 1 op 1 en je had sowieso 2 keer gescoord. Jammer dat het zo liep.
Precies! Maar dat moet dan toch te denken zetten over de aanvoer? Waarom kan Wijnaldum vanuit het middenveld drie keer 1 op 1 komen, en de enige spits niet?quote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
3 keer Matavz 1 op 1 en je had sowieso 2 keer gescoord. Jammer dat het zo liep.
Omdat Matavz continu in een dubbele dekking stond en Wijnaldum niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Precies! Maar dat moet dan toch te denken zetten over de aanvoer? Waarom kan Wijnaldum vanuit het middenveld drie keer 1 op 1 komen, en de enige spits niet?
Daarom ook 2 keer en geen 3 keerquote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nah. Mulder stond goed te ballen vandaag hoor......
Matavz heeft vaker laten zien zichzelf fantastisch weg te kunnen draaien. Waarom werd hij zo weinig op een goed moment ingespeeld?quote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat Matavz continu in een dubbele dekking stond en Wijnaldum niet.
Probleem wat ik bij PSV vaak mis; absolute strijdlust.quote:Op zondag 4 december 2011 23:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, de aanname en de handelingssnelheid was even weg, leek het wel. Wat ik wel kon waarderen was dat Wijnaldum en Mulder elkaar steeds een schouderklopje gaven na iedere kans/redding. Het blijven gewoon 22 maten bij elkaar op het veld, lijkt het wel
Misschien wou Wijnaldum te graag tegen Feyenoord scoren? Had Matavz een offday? Ik kan het niet bepalenquote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Matavz heeft vaker laten zien zichzelf fantastisch weg te kunnen draaien. Waarom werd hij zo weinig op een goed moment ingespeeld?
Toch was de tweede helft beter dan de eerste helft, in mijn ogen. Daar stond Feyenoord vaker onder druk dan in de eerste helft.quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Probleem wat ik bij PSV vaak mis; absolute strijdlust.
Trage tempo die hele wedstrijd tsjongejonge. Je verwacht toch ook dat wanneer ze de kleedkamer uitkomen ze het gras opvreten en Feyenoord onder de zoden schuppen.
1 schamel geel kaartje en weinig echt gevaar in helft 2 was het resultaat...
Nee, maar dit is toch structureel? Hij wordt tot noch toe gewoon heel slecht bediend?quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien wou Wijnaldum te graag tegen Feyenoord scoren? Had Matavz een offday? Ik kan het niet bepalen
Ja, absoluut. Mertens was weer uit op eigen succes, Labyad speelde gewoon slechtquote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, maar dit is toch structureel? Hij wordt tot noch toe gewoon heel slecht bediend?
Middenveld van PSV werd overlopen tot aan de 2-0. Simple as that.quote:Op zondag 4 december 2011 23:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Misschien wou Wijnaldum te graag tegen Feyenoord scoren? Had Matavz een offday? Ik kan het niet bepalen
Ajax laat dat ook vaak niet zien hoor. Gemakzuchtige selectie dat het is.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
PSV mist iets wat ik bij ajax zie en waar ik jaloers op ben is die echte strijdlust, passie en creativiteit.
Van mij mag Lens weer in de basis. Die speelt toch de laatste tijd beter dan Labyad.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, absoluut. Mertens was weer uit op eigen succes, Labyad speelde gewoon slechten Wijnaldum leek niet meer te kunnen passen in de buurt van de "vijandelijke" 16.
Poeh dan ben ik jaloers op het feit dat jij het wel in de wedstrijden van Ajax terug weet te vinden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
PSV mist iets wat ik bij ajax zie en waar ik jaloers op ben is die echte strijdlust, passie en creativiteit.
Ajoh helemaal niet. Vooral niet tegen de degradatieclubjes.quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Bron?quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Eens. Al vind ik overlopen een groot woord. De vorm van de dag was beter bij Feyenoord, vind ik meer gepastquote:Op zondag 4 december 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Middenveld van PSV werd overlopen tot aan de 2-0. Simple as that.
Helaas ging Feyenoord na de 2-0 veel te bang spelen, waar we eigenlijk op de counter makkelijk naar een simpele 3 of 4-0 hadden kunnen uitlopen. Dan zie je toch nog steeds het gebrek aan zelfvertrouwen. Maar PSV deed er eigenlijk maar heel weinig mee. Beetje futloos speelden jullie.
Geef dan Feyenoord als voorbeeld, in de grote wedstrijden althans. Volgende week spelen ze ook weer gewoon als een natte dweil tegen Utrechtquote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Huh wat?quote:Op zondag 4 december 2011 23:09 schreef Geo3kant het volgende:
Haha mooi dat supporters jaloers zijn op de rivaliserende club en dat die supoorters vervolgens het daar niet mee eens zijn en er juist negatief tegenaan kijkenquote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ajoh helemaal niet. Vooral niet tegen de degradatieclubjes.
Ik zie wat dat betreft maar weinig progressie. Vorig jaar eigenlijk exact hetzelfde verhaal in de Kuip. Je zou toch denken dat Rutten iets geleerd moet hebbenquote:Op zondag 4 december 2011 23:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Al vind ik overlopen een groot woord. De vorm van de dag was beter bij Feyenoord, vind ik meer gepast
Ik heb na de 2-0 steeds gezegd; het wordt eerder 3-0 als 2-1.
PSV was echt slappe hap vandaag. Hoe kan dat? Zeker na die geweldige wedstrijd van woensdag..
Hij bedoelt misschien Ajax met tien man.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Zweefkaak het volgende:
[..]
Haha mooi dat supporters jaloers zijn op de rivaliserende club en dat die supoorters vervolgens het daar niet mee eens zijn en er juist negatief tegenaan kijken
Ben ik het niet mee eens, ik ben eigenlijk best wel positief ingesteld over PSV, maar ik vind het dit seizoen vele malen magerder dan verwacht. Ajax, AZ, Feyenoord, Twente, VVV, Heracles, zo uit het hoofd. Dat zijn 6 wedstrijden waar de club beter MOET presteren om kampioen te worden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Was gewoon een offday vandaag, geen crisis
Ajax en twente was gewoon winst. Alleen door incidenten won psv niet.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, ik ben eigenlijk best wel positief ingesteld over PSV, maar ik vind het dit seizoen vele malen magerder dan verwacht. Ajax, AZ, Feyenoord, Twente, VVV, Heracles, zo uit het hoofd. Dat zijn 6 wedstrijden waar de club beter MOET presteren om kampioen te worden.
Ik reken een incident als iets wat nauwelijks voorkomt. Dit zijn 6 wedstrijden puntverlies, en we zijn net in December...quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax en twente was gewoon winst. Alleen door incidenten won psv niet.
wat een onzin imo zeg. Incidenten horen nou eenmaal bij het voetbal.quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Volgens PSV watcher Waterreus lag het voornamelijk aan de blunder van Issakson bij de 1-0. De overtreding van Schaken op Willems bij de 2-0 en de wereldreddingen van Mulder aan de andere kantquote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik reken een incident als iets wat nauwelijks voorkomt. Dit zijn 6 wedstrijden puntverlies, en we zijn net in December...
Beste man aan de kant van PSV die Zweed!quote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV watcher Waterreus lag het voornamelijk aan de blunder van Issakson bij de 1-0. De overtreding van Schaken op Willems bij de 2-0 en de wereldreddingen van Mulder aan de andere kant.
Dus maak je niet druk kan gebeuren.
Ik ga een beetje Waterreus napratenquote:Op zondag 4 december 2011 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens PSV watcher Waterreus lag het voornamelijk aan de blunder van Issakson bij de 1-0. De overtreding van Schaken op Willems bij de 2-0 en de wereldreddingen van Mulder aan de andere kant.
Dus maak je niet druk kan gebeuren.
Elke titelkandidaat heeft daar dit seizoen last van. Het is pure arrogantie dat PSV dacht dat ze wel even een 3 punter gingen pakken. Vooral als je bedenkt dat PSV tegen de grotere clubs telkens zwaar heeft terwijl Feijenoord juist goed presteert tegen titelkandidaten.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Buitendam het volgende:
Ben ik het niet mee eens, ik ben eigenlijk best wel positief ingesteld over PSV, maar ik vind het dit seizoen vele malen magerder dan verwacht. Ajax, AZ, Feyenoord, Twente, VVV, Heracles, zo uit het hoofd. Dat zijn 6 wedstrijden waar de club beter MOET presteren om kampioen te worden.
Hoe kom je erbij dat PSV zo dacht? Rutten zei uit te gaan van eigen kracht en eigen spel, alsof hij (en wij supporters) die wedstrijden tegen Ajax en AZ niet heeft gezien?quote:Op zondag 4 december 2011 23:47 schreef eight het volgende:
[..]
Elke titelkandidaat heeft daar dit seizoen last van. Het is pure arrogantie dat PSV dacht dat ze wel even een 3 punter gingen pakken. Vooral als je bedenkt dat PSV tegen de grotere clubs telkens zwaar heeft terwijl Feijenoord juist goed presteert tegen titelkandidaten.
1-0 kutbal Toivonen, 2-0 als ie gaat liggen, fluit ie. En Mulder pakte wel een paar fraaie ballen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 23:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik ga een beetje Waterreus napratenBen het nooit eens met die man.
PSV vroeg heel simpel of hij controle wilde gaan bij Steadman de arts die hem behandelde. De vorige afspraak daar is hij niet komen opdagen. En je wil als club neem ik aan minimaal een oordeel van de arts die hem geopereerd heeft.quote:Op maandag 5 december 2011 00:17 schreef HL_Dog43 het volgende:
Reis naar Vitesse wtf was he thinking. Snapt die niet dat PSV niet teveel risico op zijn stok wil nemen? Jezus.
Als je wint is het professioneel, als je verliest is het irritant...quote:Gedrag Toivonen irriteert PSV-coach Rutten
Ola Toivonen heeft zondag geen goede beurt gemaakt bij Fred Rutten. De aanvoerder van PSV werd na rust gewisseld, maar weigerde zijn vervanger Jeremain Lens de hand te schudden.
Toivonen, die vlak voor rust verantwoordelijk was voor de 1-0 van Feyenoord door met dom balverlies een counter in te leiden, was het duidelijk niet eens met zijn wissel. Rutten sprak na afloop van de 2-0 nederlaag in Rotterdam zijn onvrede uit over het gedrag van de Zweed.
"Je mag best boos zijn op de trainer, maar je hoort wel je medespeler succes te wensen", zei Rutten na afloop. De coach liet weten dat hij met Toivonen in gesprek zal gaan over zijn gedrag.
http://www.voetbalprimeur(...)SV_coach_Rutten.html
Touché.quote:Op maandag 5 december 2011 00:28 schreef Chase_Utley het volgende:
Wel apart dat de niet handenschuddende trainer commentaar heeft op handjes schudden.
Daar het verlies van AZ is de schade beperkt gebleven.quote:Op zondag 4 december 2011 23:27 schreef Doublepain het volgende:
Was gewoon een offday vandaag, geen crisis
quote:Op maandag 5 december 2011 00:46 schreef Pizzakoppo het volgende:
Even terugkomende op de Matavz discussie, het is inderdaad logisch gezien zijn medespelers dat hij vrij weinig ballen krijgt. Met Mertens, Wijnaldum, Labyad en Lens heb je prima dribbelaars maar geen spelers die Matavz kunnen bedienen in de diepte.
Wat Mertens bijv. betreft vind ik PSV ook tekort schieten in begeleiding, als je ziet dat hij nu al weken zoekende is naar de vorm van begin dit seizoen dan zie je eveneens dat hij té geforceerd zoekt naar de goal, als je hem hierin meer gaat begeleiden in de vorm van het zoeken naar zekerheidjes, acties die hij wél met succes kan maken zoals de passeerbeweging of de combinatie met Matavz en hem vervolgens benadrukt dat het niet uitmaakt hoe je belangrijk bent zolang je het maar bent, dan krijg je mits een relatief ideaal scenario zich afspeelt, je 2 spelers die de vorm weer vinden. Mertens met de assists op Matavz.
Wellicht gebeurt deze begeleiding wel maar werpt het niet de juiste vruchten af dan duurt het gedoe met Wijnaldum ook te lang, dan zou ik nog eerder pleiten voor een andere opstelling waarin Strootman meer in een aanvallende positie komt om de steekpass te kunnen versturen, feit blijft dat Matavz de loopactie, het neusje voor de goal en de techniek heeft om zich hiermee prima te kunnen redden.
Twee niet-PSV'ers en het verschil van dag en nacht in waarde voor het topic. Kritisch versus leeghoofdigheid. Mooi dat ze zo dichtbij elkaar staan, dan is het verschil nog duidelijker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |