Inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Apart om te zien dat sommige van jullie al moe van Matavz worden.
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjesquote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Alleen 1 gast hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Dit dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjes
Wijnaldum was te groot geworden voor Feyenoord, als je dat bedoelt dan heb je gelijk, hoef je nu niet zo neerbuigend te doen over een van de grootste talenten die Feyenoord heeft voortgebracht.quote:Op zondag 4 december 2011 22:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wijnaldum liep een beetje op een dood spoor. Dom dravertje dat persé op 10 wou spelen, maar daar de kwaliteiten niet voor heeft. Dat is toch ook gewoon zo?
Snap het ook niet goed. Maar wel duidelijk is dat hij te weinig ballen krijgt. Was te verwachten natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Moe ben ik niet, wel kritisch.. Hij krijgt absoluut te weinig aanvoer, maar doet nog te weinig met sommige kansen die hij krijgt. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat nog wel beter wordt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Chase_Utley het volgende:
Achabar(ofzo) wordt hun beste talent ooit!quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Je maakt jezelf compleet belachelijk nu, dat weet je?
neuh, het is vooral vanwege die stuitende joodse arrogantie die tentoon werd gesteld in diverse topics door je medesupporters dat je nu wat reacties krijgt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef Geo3kant het volgende:
Hey nu kunnen wij ook zeggen 'we krijgen haat omdat jullie jaloers zijn, mensen die goed doen worden gehaat en komen andere moeite doen om ze af te zeiken'..
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, het is vooral vanwege die stuitende joodse arrogantie die tentoon werd gesteld in diverse topics door je medesupporters dat je nu wat reacties krijgt.
Helaas zijn de betreffende users nu opeens angstvallig stil. In navolging van hun andere collega's die wel aanwezig waren vandaag.
Als je daar bijna nooit wint is het raar om te zeggen dat een overwinning van PSV daar normaal is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.
Ga aub niet zo dom doen.
Aangezien Feyenoord wisselvallig speelt?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat normaal? Jullie hebben met 2-0 verloren en zijn volledig overklast op het middenveld.
Haha grapjas dat Feyenoord eigenlijk nog leeft na zo'n val.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom is dat normaal? Jullie hebben met 2-0 verloren en zijn volledig overklast op het middenveld.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelersquote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als je daar bijna nooit wint is het raar om te zeggen dat een overwinning van PSV daar normaal is.
Betere spelers op papier. Voetbal is geen wiskunde.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelers
Ja, dat is zo. Niemand ontkende dat toch ook?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
[..]
Ik gebruik een feit: Wij hebben betere spelers
Nee, maar bedoel meer dat het dus normaal is dat mensen dachten dat we gingen winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat is zo. Niemand ontkende dat toch ook?
Terwijl je weet dat je het altijd moeilijk hebt in de Kuip. Ook als je betere spelers hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee, maar bedoel meer dat het dus normaal is dat mensen dachten dat we gingen winnen.
Moeilijk?quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Terwijl je weet dat je het altijd moeilijk hebt in de Kuip. Ook als je betere spelers hebt.
Er zit alleen een verschil tussen verwachten te winnen en er vanuit gaan te winnen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Gast het is normaal dat mensen dachten dat PSV won.
Ga aub niet zo dom doen.
Ik zie als supporter geen verschil.quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Er zit alleen een verschil tussen verwachten te winnen en er vanuit gaan te winnen.
Maar maakt niet uit, ik lach in mijn vuistje om die stupide boeren.
Van de laatste 17 wedstrijden bij ons maar 5 keer gewonnen, waarbij je dan even moet vermelden dat het PSV's succesperiode betreft en Feyenoord in die periode hooguit 3 seizoenen mee kon doen om de titel.quote:
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Happel het volgende:
Ik ga het niet nog een keer zeggen. Kappen nu.
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
[FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens met regels komen om na een wedstrijd uit andere topics te blijven en dat zielige getroll achterwege te laten.
Gewoon normaal reageren en blijf anders liever weg.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.
Ik zeg ook nergens dat er nu alleen maar getrolled wordt. Ik heb het er meer over dat de oplossing die hij aandraagt geen oplossing is.quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.
Ik vind de posts hier redelijker en constructiever dan de stront die afgelopen week door psv'ers in het Feyenoord topic werd gestrooid.
Lees anders nog even het gepis van de psv'ers de eerste 2 Feyenoord-Psv topics even door, en zeg dan nog een keer dat dit getroll is en dat normaal.
Nou ja, het moet ook niet zo kinderachtig overkomen idd, maar ik begrijp dat getroll na de wedstrijd nooit.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik ga niet topics weren omdat pubers hier onderling trollen.
Ja wat wil je nu zeggen?!quote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Happel het volgende:
[..]
[FAQ en FB] #111 - Spuiten, janken, wijzen. Niets is er te gek.
Het probleem is ook dat kritiek gelijk aan trollen wordt gesteld in sommige gevallen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou ja, het moet ook niet zo kinderachtig overkomen idd, maar ik begrijp dat getroll na de wedstrijd nooit.
Snap ook niet wat er leuk aan is om na een wedstrijd tegen welke club dan ook, meteen in dat topic te gaan posten :
"Hahaha"
"Wat een verdediging weer"
"Haha KK kneuzen"
En ga zo maar door
Nja ik weet niet wat er in die topics gepost is en ik ga het niet eens terug zoeken, maar zo blijft je dit zielige gebeuren houdenquote:Op zondag 4 december 2011 22:46 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
'Zielige getroll' is erg selectief.
Ik vind de posts hier redelijker en constructiever dan de stront die afgelopen week door psv'ers in het Feyenoord topic werd gestrooid.
Lees anders nog even het gepis van de psv'ers de eerste 2 Feyenoord-Psv topics even door, en zeg dan nog een keer dat dit getroll is en dat normaal.
Dat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die vent krijgt gewoon vele te weinig ballen en wat hij doet doet hij goed, voetbal goed mee, maakt aantal goede goaltjes
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat.
Met de toevoeging dat de aanvoer
richting hem echt dikke stront is.
Dat bedoel ik dus ook met 'niet de eerste fout die PSV maakt', en dat is niet Rutten, dat is psv.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.
Klopt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar dat kon je natuurlijk verwachten met de veldbezetting.
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat.
Met de toevoeging dat de aanvoer
richting hem echt dikke stront is.
Wijnaldum had steeds 2 seconden bedenktijd nodig voor hij schoot, dat was het probleem.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.
3 keer Matavz 1 op 1 en je had sowieso 2 keer gescoord. Jammer dat het zo liep.quote:Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wijnaldum stond 3 keer 1 op 1, geloof ik. Matavz heeft 2 kansjes gehad tussen een aantal verdedigers. Dat geeft pijnlijk weer waar de fout zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |