SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
Hoe noem je een Belgische zanger die verkouden is?Zei je net ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
Hoe noem je een Belgische zanger die verkouden is?Ik vond de grap de eerste keer leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag geen gezicht.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ging om het gezicht, dat die stuk beter was
Het nieuwtje van Sjek.quote:Vormer geeft voorkeur aan Feyenoord bij onderhandelingen
Morgenochtend meldt De Telegraaf in haar papieren uitgave dat Ruud Vormer zijn zaakwaarnemer heeft verzocht eerst te proberen eruit te komen met Feyenoord. De middenvelder staat ook in de belangstelling van Vitesse. De voorkeur van de Roda JC speler zou echter uitgaan naar Feyenoord.
Hoe ouder ze worden hoe langer die onderbroeken+bikini broekjes wordenquote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
Ze is trouwens maar 1m58..wtf
[ afbeelding ]
Ze heeft wel tetten.
Helaas zal de zaakwaarnemer liever Vitesse zien, die hebben namelijk wat meer centjes.. Maar ben benieuwd, Vormer is welkomquote:
1e bij mijquote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)yOLbTtjKMsaXOpCl1PwC
Zien jullie ook de 2de?(bruiloft)
Die schwalbe?quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]en nog een
niet beginnen over die aanslag op Sulejmani
ach die beelden en teksten worden voor van Halst gewoon uitgezocht en uitgetyptquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
Hup pats tikkie, hup eroverheen, hop lange bal, en hup daar komen ze weer, hup balletje breed enz.
Maar dit was knijpen, dat is andersssssquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Druk zetten als dit gebeurd overal hoorr :p wij lopen ook niet weg van de bal als we aan t verdedigen zijn
Niet zoveel naar Derksen luisteren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach die beelden en teksten worden voor van Halst gewoon uitgezocht en uitgetypt
Isaksson was gewoon goed.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Issakson was niet slecht vandaag hoor..
hij bleef zelfs opvallend rustig, vond ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ik word echt lijp van die Waterreus hoe kan zijn contract verlengt blijven wordenquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben een excuus-PSVer nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word echt lijp van die Waterreus hoe kan zijn contract verlengt blijven worden
quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Muto het volgende:
Die volle Kuip op de achtergrond is altijd.
De teringboer, omdat het moetquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben een excuus-PSVer nodig.
Te afwisselend.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb Bakkal altijd wel goed gevonden maar ik weet niet wat het met hem was.. lui.. of kon niet met de trainer(s) omgaan, dunnow.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig dat van Halst zichzelf als een intellectueel ziet. Hij was een ordinaire werker bij Ajax.²
En altijd een topshow.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Evertjan het volgende:
een balletje, hier mannetje daar, balletje er tussen daar en zo praten we een uitzending vol
quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig dat van Halst zichzelf als een intellectueel ziet. Hij was een ordinaire werker bij Ajax.²
Dit dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
En hij is nog een racist ook want hij is kaalquote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou hij besneden zijn ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik begrijp niet wat zo'n zaakwaarnemer flapdrol daar aan tafel te zoeken heeft
Ik denk het niet, hij komt onnozel over. En hij heeft al een glimmende kop.quote:
namen droppen om zo meer commissie te krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.
quote:
Dat jij nog niet gescout bent, onbegrijpelijkquote:
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jijquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
Hij heeft tenslotte een seizoen op de bank mogen zitten bij City.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
nee dat hij weer over het Nederlands elftal begintquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
Blunders van Issakson? Hou toch op manquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jij
Dat hebben ze allemaal binnen de islam, daar is dat normaal en anders klap je der tot ze het wel doet dus.. dat is niks speciaals.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.
Ja, probleem is echter dat Feyenoord het zelfs voetballend PSV erg moeilijk maakte. Het is niet alleen het werken, ook qua techniek charmeerde ze mij.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jij
Alleen op zaterdag, ga nou niet doen alsof Banshee zijn vrouwtje afbeult.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.
waterreus dat was toch die keeper waar ze het zo zielig vonden dat PSV pas europees ging draaien toen hij na een groot aantal jaar wegging?quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Waterbips denkt ook even de opmerking onder de gordel te beheersen.
Elke keer als ie zo bijdehand doet zou iemand van de studio hem vol op zijn bek moeten slaan.
Volgens mij heeft ajax zo goed als dezelfde stats tegen die clubs.quote:
Alledrie zullen wel nagenoeg hetzelfde hebben, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ajax zo goed als dezelfde stats tegen die clubs.
Als de PO iedere zelf-benoemde analyticus door studiopersoneel in elkaar laat slaan bij een bijdehante opmerking, zijn ze snel genoeg failliet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Waterbips denkt ook even de opmerking onder de gordel te beheersen.
Elke keer als ie zo bijdehand doet zou iemand van de studio hem vol op zijn bek moeten slaan.
Zo'n afscheid verdient Waterreusquote:
Wat wie?quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wanneer gaan we het eens over Ajax hebben?
Vorige keer werd de cruijff soap compleet genegeerd en dat mag wel zo blijvenquote:
dat was zo pijnlijkquote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zo'n afscheid verdient Waterreus
hij hoopte natuurlijk dat Rob zou zeggen en jij bent een fantastische presentatorquote:Op zondag 4 december 2011 22:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Jij bent een fantastisch manager..."
Sjek
Dank je, genietenquote:
Idd, maarja straks gezamenlijk weer even een cognacje en een bolknak, het moet wel leuk blijven!quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Paul-89 het volgende:
Stel die geldwolf eens wat kritische vragen ipv dat softe gedoe.
twitter:RSchiltmans twitterde op zondag 04-12-2011 om 21:30:28Zweten, bibberen, paniekaanvallen, zenuwuitslag. Opkomend griepje? Nee, zo meteen weer #Studiovoetbal, met Ronald Waterreus. reageer retweet
Pasta zelf gemaakt uit vers deeg?quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef BansheeBoy het volgende:
Gisteren trouwens een verse pasta naar binnen gewerkt.²
Niet ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Wut? Martin van Geel heeft helemaal niks gedaan
Je vergeet Schaken?quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Niet ?
Fer & Wijnaldum voor de max. verkocht en Bakkal en Guidetti gehaald.
En contracten van De Vrij & Vlaar verlengd en ook Clasie is aanstaande.
Nee, dat niet. Vers van de supermarkt. Je proeft het verschil niet echt. De saus is bepalend. Zeker als deze op vertrouwensbasis is gemaakt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pasta zelf gemaakt uit vers deeg?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Gaal x1000.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedicht van v. Gaal of van Gert Jan?
Welke was mooier?
Van Gaal, by far.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
Gedicht van v. Gaal of van Gert Jan?
Welke was mooier?
Eerlijk is eerlijk, dit is leuk gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef BB-King het volgende:
Toch wel leuk van de NOS... deze rijmparade.
Dat doen ze toch altijd bij koefnoenquote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is leuk gevonden.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef BB-King het volgende:
Toch wel leuk van de NOS... deze rijmparade.
Nageaapt van Koefnoen, goed gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is leuk gevonden.
Tumor is de perfect aansluitende term, het is ook gewoon kanker.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
Studio Voetbal is tot een tumor verworven, maar dit vind ik wel leuk gemaakt. Kudo's voor de stagiaire die dit geknutseld heeft!
Nee het is morgen 5 december en Verbeek las een gedicht voor. Zo is alles naapen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nageaapt van Koefnoen, goed gevonden.
Kennen ze nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom staan ze geen moment stil bij het overlijden van Socrates
Eind van de uitzending misschien?quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
En als je af en toe Cheque in je anus hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jan speelt de kritische kijker. Is ook wat makkelijker als je een miljoen euro cash in je binnenzak hebt.
nee hij speelt niet bij Ajaxquote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zeg het maar jongens gaat dit een grote worden ?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/search/Waterkneus
Ja nee, ja nee, nee, ja, nee, ja nee -> dat is de mening van Van Halstquote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zeg het maar jongens gaat dit een grote worden ?
Kut ik ben weer gehypnotiseerd door 't Hek zijn neusgaten. Ik krijg mijn tv niet uitquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mezelf lang genoeg gekwelt. Flikker op met Studio voetbal.
[..]
Nee het is morgen 5 december en Verbeek las een gedicht voor. Zo is alles naapen.
Dat is geen probleem. Het is die winderigheid van hem.quote:
Puur/wit/melk/nootjes enz ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Vrouwtje komt net binnen met een chocoladereep.
Mij hoor je niet klagen. Zeker niet.²
eindfilmpje denk ikquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
Melk, met volle noten.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/search/Waterkneus
Gouweleeuw = baas, als ie bij Ajax speelde zat in al in Oranje.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
Gouweleeuw, eerste verdediger die Gilette speler van de week wordt
Als hij bij Ajax zou spelen, zou hij niet spelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Gouweleeuw = baas, als ie bij Ajax speelde zat in al in Oranje.
Nee, Blind was idd een openbaring in de verdedigingquote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax zou spelen, zou hij niet spelen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als hij bij Ajax zou spelen, zou hij niet spelen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
Zolang waterkneus er is kijk ik niet meer naar studio voetbal
quote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Esteban is de reïncarnatie van Ronaldo. Kijk dat hoofd.
De ergernis is een deel van de uitzending.quote:Op zondag 4 december 2011 22:48 schreef Anonymousz het volgende:
Zolang waterkneus er is kijk ik niet meer naar studio voetbal
Is al geweest hoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Tackle van Excelsior speler! ook ff laten zien.
In het wedstrijdoverzicht kwam die voorbijquote:
hij zal wel de enigste wezen die voor een nuts en een fanta daar aan tafel te komen zittenquote:Op zondag 4 december 2011 22:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
De ergernis is een deel van de uitzending.
Maar dat ze hem er nog niet uitgeschopt hebben snapt bijna niemand behalve de redactie van NOS.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeej weer die neusgaten... moet wegkijken...
Hij haalt VI er niet bij ..quote:Op zondag 4 december 2011 22:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
[..]
Jack durft het niet aan, zeg gewoon Derksen.
Hm, ze zouden hem apart even moeten laten zien en dan:quote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In het wedstrijdoverzicht kwam die voorbij
Waterreus reageert niet meer over ajax, anders verloochent hij zichzelf na vorige weekquote:Op zondag 4 december 2011 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hm, ze zouden hem apart even moeten laten zien en dan:
Sjek: 'Jongens, zeg het maar'
Waterreus: 'Jooaaah, niks aan de hand, een wedstrijdje schorsing'
Skinhead: '5 wedstrijden!'
Gaat over Excelsiorquote:Op zondag 4 december 2011 22:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Waterreus reageert niet meer over ajax, anders verloochent hij zichzelf na vorige week
Nee, want het gaat niet over de mooie tackle van Scheimann, maar de schwalbe van Sulejmani = ajaxquote:
Zou hij een "technische" blaas hebben? Zou hij met effect kunnen plassen?quote:
Joaah, als je het zo bekijkt .. (zo bekijkt Waterkneus het wel ja).quote:Op zondag 4 december 2011 22:55 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, want het gaat niet over de mooie tackle van Scheimann, maar de schwalbe van Sulejmani = ajax
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |