Nageaapt van Koefnoen, goed gevonden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Greetings het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit is leuk gevonden.
Tumor is de perfect aansluitende term, het is ook gewoon kanker.quote:Op zondag 4 december 2011 22:40 schreef msnk het volgende:
Studio Voetbal is tot een tumor verworven, maar dit vind ik wel leuk gemaakt. Kudo's voor de stagiaire die dit geknutseld heeft!
Nee het is morgen 5 december en Verbeek las een gedicht voor. Zo is alles naapen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Nageaapt van Koefnoen, goed gevonden.
Kennen ze nietquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom staan ze geen moment stil bij het overlijden van Socrates
Eind van de uitzending misschien?quote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Evertjan het volgende:
waarom staan ze geen moment stil bij het overlijden van Socrates
En als je af en toe Cheque in je anus hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
Jan speelt de kritische kijker. Is ook wat makkelijker als je een miljoen euro cash in je binnenzak hebt.
nee hij speelt niet bij Ajaxquote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zeg het maar jongens gaat dit een grote worden ?
quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Evertjan het volgende:
https://twitter.com/#!/search/Waterkneus
Ja nee, ja nee, nee, ja, nee, ja nee -> dat is de mening van Van Halstquote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Paul-89 het volgende:
Zeg het maar jongens gaat dit een grote worden ?
Kut ik ben weer gehypnotiseerd door 't Hek zijn neusgaten. Ik krijg mijn tv niet uitquote:Op zondag 4 december 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb mezelf lang genoeg gekwelt. Flikker op met Studio voetbal.
[..]
Nee het is morgen 5 december en Verbeek las een gedicht voor. Zo is alles naapen.
Dat is geen probleem. Het is die winderigheid van hem.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |