Dat jij nog niet gescout bent, onbegrijpelijkquote:
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jijquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
Hij heeft tenslotte een seizoen op de bank mogen zitten bij City.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
nee dat hij weer over het Nederlands elftal begintquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
Blunders van Issakson? Hou toch op manquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jij
Dat hebben ze allemaal binnen de islam, daar is dat normaal en anders klap je der tot ze het wel doet dus.. dat is niks speciaals.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.
Ja, probleem is echter dat Feyenoord het zelfs voetballend PSV erg moeilijk maakte. Het is niet alleen het werken, ook qua techniek charmeerde ze mij.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jij
Alleen op zaterdag, ga nou niet doen alsof Banshee zijn vrouwtje afbeult.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar Banshee heeft wel een vrouwtje die op commando verse pizza's op schoot brengt.
waterreus dat was toch die keeper waar ze het zo zielig vonden dat PSV pas europees ging draaien toen hij na een groot aantal jaar wegging?quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Waterbips denkt ook even de opmerking onder de gordel te beheersen.
Elke keer als ie zo bijdehand doet zou iemand van de studio hem vol op zijn bek moeten slaan.
Volgens mij heeft ajax zo goed als dezelfde stats tegen die clubs.quote:
Alledrie zullen wel nagenoeg hetzelfde hebben, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Cara het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ajax zo goed als dezelfde stats tegen die clubs.
Als de PO iedere zelf-benoemde analyticus door studiopersoneel in elkaar laat slaan bij een bijdehante opmerking, zijn ze snel genoeg failliet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:33 schreef Specularium het volgende:
Waterbips denkt ook even de opmerking onder de gordel te beheersen.
Elke keer als ie zo bijdehand doet zou iemand van de studio hem vol op zijn bek moeten slaan.
Zo'n afscheid verdient Waterreusquote:
Wat wie?quote:Op zondag 4 december 2011 22:35 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Wanneer gaan we het eens over Ajax hebben?
Vorige keer werd de cruijff soap compleet genegeerd en dat mag wel zo blijvenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |