ach die beelden en teksten worden voor van Halst gewoon uitgezocht en uitgetyptquote:Op zondag 4 december 2011 22:22 schreef Paul-89 het volgende:
Hup pats tikkie, hup eroverheen, hop lange bal, en hup daar komen ze weer, hup balletje breed enz.
Maar dit was knijpen, dat is andersssssquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef kalinhos het volgende:
Druk zetten als dit gebeurd overal hoorr :p wij lopen ook niet weg van de bal als we aan t verdedigen zijn
Niet zoveel naar Derksen luisteren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ach die beelden en teksten worden voor van Halst gewoon uitgezocht en uitgetypt
Isaksson was gewoon goed.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Issakson was niet slecht vandaag hoor..
hij bleef zelfs opvallend rustig, vond ik.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ik word echt lijp van die Waterreus hoe kan zijn contract verlengt blijven wordenquote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef Geo3kant het volgende:
Ze hebben een excuus-PSVer nodig.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik word echt lijp van die Waterreus hoe kan zijn contract verlengt blijven worden
quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef Muto het volgende:
Die volle Kuip op de achtergrond is altijd.
De teringboer, omdat het moetquote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hebben een excuus-PSVer nodig.
Te afwisselend.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb Bakkal altijd wel goed gevonden maar ik weet niet wat het met hem was.. lui.. of kon niet met de trainer(s) omgaan, dunnow.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig dat van Halst zichzelf als een intellectueel ziet. Hij was een ordinaire werker bij Ajax.²
En altijd een topshow.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Evertjan het volgende:
een balletje, hier mannetje daar, balletje er tussen daar en zo praten we een uitzending vol
quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Grappig dat van Halst zichzelf als een intellectueel ziet. Hij was een ordinaire werker bij Ajax.²
Dit dus.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
En hij is nog een racist ook want hij is kaalquote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou hij besneden zijn ?quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik begrijp niet wat zo'n zaakwaarnemer flapdrol daar aan tafel te zoeken heeft
Ik denk het niet, hij komt onnozel over. En hij heeft al een glimmende kop.quote:
namen droppen om zo meer commissie te krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |