Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik begrijp niet wat zo'n zaakwaarnemer flapdrol daar aan tafel te zoeken heeft
Ik denk het niet, hij komt onnozel over. En hij heeft al een glimmende kop.quote:
namen droppen om zo meer commissie te krijgenquote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof die iets interessants gaat zeggen.
quote:
Dat jij nog niet gescout bent, onbegrijpelijkquote:
Hij heeft gewoon gelijkquote:
Jij praat ook alsof je beter bent dan iedereen wtf heb jij bereikt in je leven? Ik denk dat waterkneus meer centen op de bank heeft dan jijquote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
Hij heeft tenslotte een seizoen op de bank mogen zitten bij City.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
Waterreus praat alsof hij in zijn carrière zo goed als Schmeichel, van der Sar en Diba was.²
nee dat hij weer over het Nederlands elftal begintquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
Blunders van Issakson? Hou toch op manquote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijkFeyenoord heeft gewonnen dankzij blunders van Issakson en wereldreddingen van Mulder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |