Peter Schilling?quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik luister nu eigenlijk voornamelijk Peter.
Rod Stewart en McCartney stijgen ook langzaam.
Haha.quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
Overigens ga ik ook regelmatig naar de sportschool, daar niet van.
Daar heb je helemaal gelijk in.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik allemaal en daar ben ik het ook mee eens, maar ik sprak slechts mijn frustraties uit. Aan een politicus die sorry zegt wanneer de economie krimpt als een malle, hebben we natuurlijk geen reet.
Weet ik toch doekjequote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat ik bovenal een POL(sc) user ben en dat de rest pas veeeeeeel later komt
Die zag ik laatst met je moeder lopen. Ze gingen luiers kopen.quote:
Pas je wel door de deur bolle?quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
Overigens ga ik ook regelmatig naar de sportschool, daar niet van.
Met De_nuance koffie drinken. Heel gezellig.quote:
Wees gerust, hetgeen waar we het over eens zijn, is links noch rechtsquote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in.
Godver, ik moet uit gaan kijken, ik betrap mijzelf regelmatig erop om het met de linkse users eens te zijn.
Ik kom via het dak. Als intro altijd even Koelewijn.quote:
Daar heb je toch een Turks theehuis voor?quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met De_nuance koffie drinken. Heel gezellig.
Wie is Peter Schilling eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zag ik laatst met je moeder lopen. Ze gingen luiers kopen.
Ach gewoon wat kracht ontwikkelen lijkt me sowieso niet verkeerd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach joh, mensen met een gespierd lichaam hebben tijd teveel.
Dan kan je nog beter gaan Fok!ken.
Het is zo jammer dat wij ons niet persoonlijk kennen, je hebt echt totaal geen idee van mijn reputatie in het Rotterdamse. Niet alleen mijn muziekkeuze (Illir Shaqiri, Beogradski Sindikat etc.) doet mensen die bij mij in de auto nadenken, ook als ik dan met m'n Zwitsers zakmes een snee in mijn hand maak en het bloed oplik terwijl ik zwaar psychopatisch naar mijn passagiers zit te kijken heeft mijn reputatie gevestigd.quote:
Dat moet je aan je moeder vragen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie is Peter Schilling eigenlijk?
Denk dat je daar een valide punt hebt, amice.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wees gerust, hetgeen waar we het over eens zijn, is links noch rechts
Ja!quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef eriksd het volgende:
[..]
Met De_nuance koffie drinken. Heel gezellig.
Ik ga voor anima insana.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gewoon wat kracht ontwikkelen lijkt me sowieso niet verkeerd.
anima sana in corpore sano
Ik kom alleen in kraakpanden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daar heb je toch een Turks theehuis voor?
Een van de geneugten van een grote stad zijn die allochtonenetablissementen.
Er zijn leukere sporten om een beetje kracht bij te ontwikkelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ach gewoon wat kracht ontwikkelen lijkt me sowieso niet verkeerd.
anima sana in corpore sano
Misschien is de virtuele versie van onze reactietijd wel veel mooier dan de echte versie ooit kan zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 22:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het is zo jammer dat wij ons niet persoonlijk kennen, je hebt echt totaal geen idee van mijn reputatie in het Rotterdamse. Niet alleen mijn muziekkeuze (Illir Shaqiri, Beogradski Sindikat etc.) doet mensen die bij mij in de auto nadenken, ook als ik dan met m'n Zwitsers zakmes een snee in mijn hand maak en het bloed oplik terwijl ik zwaar psychopatisch naar mijn passagiers zit te kijken heeft mijn reputatie gevestigd.
Ik ben niet bij machte om dat te beoordelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Misschien is de virtuele versie van onze reactietijd wel veel mooier dan de echte versie ooit kan zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |