Je komt toch net terug uit Spanjequote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook in de zak naar Spanje.
Ze lopen al sinds het verdrag van Maastricht te kloten, so what's new?quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
Ik kan mij trouwens best kwaad maken om Europese politici die lopen te kloten met de eurocrisis.
Waarom heb je toch zo'n hekel aan mequote:
Heb ik niet, ik vroeg het me gewoon af.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom heb je toch zo'n hekel aan me
Oke, maar ik vind het nogal.....onverantwoordelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 22:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze lopen al sinds het verdrag van Maastricht te kloten, so what's new?
Ik heb een goddelijk lichaam en tevens ga ik naar de sportschoolquote:
Dat is inherent aan een democratie c.q. een politiek systeem geleid door mensen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, maar ik vind het nogal.....onverantwoordelijk.
Is dat een BLO-opleiding?quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb een goddelijk lichaam en tevens ga ik naar de sportschool
Als 'ie dicht is?quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de sportschool (sinds kort), maar ik ga eerder voor een revolutionair lichaam i.p.v. een goddelijk lichaam.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat tweede doen alleen mensen met een minder goddelijk lichaam.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
TBS lichaam bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de sportschool (sinds kort), maar ik ga eerder voor een revolutionair lichaam i.p.v. een goddelijk lichaam.
Klopt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat tweede doen alleen mensen met een minder goddelijk lichaam.
Onze POL-knuffelPVVpastoorquote:Op zondag 4 december 2011 22:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
"Lief", is dat niet die term in die POL alleen door EG wordt gebruikt?
Ik luister nu eigenlijk voornamelijk Peter.quote:Op zondag 4 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Erik moet worden geband vanwege zijn liefde voor Phil Collins.
Wat is dat?quote:
Ja, dat weet ik allemaal en daar ben ik het ook mee eens, maar ik sprak slechts mijn frustraties uit. Aan een politicus die sorry zegt wanneer de economie krimpt als een malle, hebben we natuurlijk geen reet.quote:Op zondag 4 december 2011 22:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is inherent aan een democratie c.q. een politiek systeem geleid door mensen.
Beter laat je alle belangrijke beslissingen door een octopus nemen, die denkt tenminste niet aan herverkiezingen, z'n populariteit of anderen democratische ongein, die gaat gewoon voor de beste oplossing van een bepaalde zaak.
Ach joh, mensen met een gespierd lichaam hebben tijd teveel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Klopt.
Ik ben wat mager, maar gaat goede kant op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |