Nja eigenlijk zijn de meesten hier ook gewoon NWS'ersquote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef KoosVogels het volgende:
POL SC de beste.
Gezellig saampjes neerkijken op NWS.
Terecht, wij zijn dan ook superieur en spitsvondig als geen andere SC.quote:Op zondag 4 december 2011 22:17 schreef De_Nuance het volgende:
Ik kan ze ook lokken.
Hoewel de meeste fokkers schijnbaar bang zijn voor de POLSC
We zijn eerst POL'ers en pas daarna NWS'ers.quote:Op zondag 4 december 2011 22:18 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nja eigenlijk zijn de meesten hier ook gewoon NWS'ers
quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
Omhooggevallen NWS posters, meer niet.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
Volgens mij is dit een banwaardige post.
Wat is dit voor een kankerpost.quote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
Nu je er toch over begint, ik bekijk conflicten altijd vanuit een pluriforme invalshoek, dus ook vanuit de Servische. In deze nummers rappen ze over hetzelfde als de Albanen, prachtig hoe je de agressie in hun nummers proeft:quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze erkennen.
Nog steeds, ik zie geen verband met Hadise of Albanië.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 4 december 2011 22:19 schreef De_Nuance het volgende:
Nog niet in de zak naar Spanje?quote:
Ik ook. Dus?quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.
Ik zit op een verhouding POL-NWS van minstens 10:1 vermoed ik
Beetje tegengas om ons scherp te houden vriend!quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef KoosVogels het volgende:
Waarom zit jij te haten, Nuance? Broedermoord!
quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Er is geen status quo die in twijfel getrokken dient te worden.quote:Op zondag 4 december 2011 22:21 schreef De_Nuance het volgende:
Ik trek graag de status quo in twijfel jongens, mijn persoonlijkheid.
Wordt me niet altijd in dank afgenomen
Nee man, eindelijk een beetje winter. Werd tijd.quote:
Ik wil ook in de zak naar Spanje.quote:
Dat ik bovenal een POL(sc) user ben en dat de rest pas veeeeeeel later komtquote:
De zak van sinterklaas lijkt mij maar een verschrompeld, stinkend geval waarvan de zaadproductie al sinds jaren is gestopt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik wil ook in de zak naar Spanje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |