Geheel niet voorspelbaar dit. Erg ad rem ook.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Doodnuanceren, daar heb jij toch geen moeite mee?
Dat zou ik ultiem hilarisch vinden, maargoed.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Volgens mij is dit een banwaardige post.
Turken leggen ook andere verbanden, met name inzake de Armeense genocide, kun je ook doodnuanceren.quote:Op zondag 4 december 2011 22:10 schreef De_Nuance het volgende:
TBS patiënten leggen ook andere verbanden, kun je ook doodnuanceren
Zo ben ikquote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geheel niet voorspelbaar dit. Erg ad rem ook.
Dat is waar. Roetzwarte krachttermen gebruik ik het liefst.quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een racist zoals jij moet het dan ook niet hebben van argumenten, maar van krachttermen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Banwaardig
Fok is geen kleuterklasje
Ik heb het niet verzonnen maar er te pas en onpas dat woord gebruiken heeft wel vaker tot een ban geleid. Ben het er niet mee eens overigensquote:Op zondag 4 december 2011 22:11 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Banwaardig
Fok is geen kleuterklasje
Als het niet te extreem wordt zal je er hier niet snel een ban voor krijgen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik heb het niet verzonnen maar er te pas en onpas dat woord gebruiken heeft wel vaker tot een ban geleid. Ben het er niet mee eens overigens
Nee, dat moeten ze erkennen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Turken leggen ook andere verbanden, met name inzake de Armeense genocide, kun je ook doodnuanceren.
Mooiquote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als het niet te extreem wordt zal je er hier niet snel een ban voor krijgen.
Ik vind het wel grappig dat iets (een land, een natie) een of ander historisch feit zou moeten erkennen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:14 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, dat moeten ze erkennen.
Nog steeds, ik zie geen verband met Hadise of Albanië.
Kan je lang wachtenquote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef De_Nuance het volgende:
Popcorn pakt voor de eerste moraalridder
Uhuh, ik sta in lurkstand.quote:Op zondag 4 december 2011 22:16 schreef De_Nuance het volgende:
Popcorn pakt voor de eerste moraalridder
Een vereiste om anderen de Zwarte Piet toe te spelen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is waar. Roetzwarte krachttermen gebruik ik het liefst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |