Uit jouw illustere verzameling over je gedragquote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het kan.....maar dan moet je echt vaag gaan doen.
quote:Reactie waarvan we maar mogen gokken waar die over gaat. Hanteert wel vaker van dit soort geheimtaal.
Die kanslozenbende ben ik ver van weggebleven en ben er nog steeds niet blij mee dat jullie hier de boel kwamen verzieken.quote:Op zondag 4 december 2011 14:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Koos was vooral in VKZ erg fanatiek.
Vergeet je enkelband niet om te doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:49 schreef De_Nuance het volgende:
As a matter of fact, ik ga nu naar de bibliotheek.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef du_ke het volgende:
Uit jouw illustere verzameling over je gedrag
0quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef betyar het volgende:
Even kijken hoeveel notes mijn kloon heeft.
Nee hoor, maar ik vind de groeiende xenofobie van Nederland nog urgenter.quote:Op zondag 4 december 2011 13:13 schreef Drugshond het volgende:
Hey Remmie... waar is je onderschrift gebleven alle macht naar Brussel.
Of ben je van je geloof gevallen.?
quote:Reactie waarvan we maar mogen gokken waar die over gaat. Hanteert wel vaker van dit soort geheimtaal.
Kloons zijn kut.quote:Op zondag 4 december 2011 14:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn kloon heeft er 0 en post regelmatig hier.![]()
Alleen als beschermheer remlof erbij is.quote:Op zondag 4 december 2011 14:53 schreef KoosVogels het volgende:
Hoe kan jij nou 0 hebben? Heeft EG je er geen aangesmeerd?
Ik ga je volgen in NWS.quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoeit Erik zich mee?
Opkankeren, erik.
Morgen orka's bij het pieterburen centrum brengen ?quote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, maar ik vind de groeiende xenofobie van Nederland nog urgenter.
Ik vind kloons wel grappig.quote:
Ipv een oor een kut laten groeien op de rug van een muis?quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kut klonen, dat zou wel chill zijn.
Zou een revolutie zijn in de realdollindustrie.quote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ipv een oor een kut laten groeien op de rug van een muis?
Gelukkig was ik daar geen moderator... ow wacht.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, ook zo'n hopeloos figuur![]()
Ik word zo moe van de domheid in NWS.
Hehe, is er in een modforum gevraagd of je ons in het gareel wil houden?quote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef du_ke het volgende:
Gewoon weer kappen nu aub. Anders loopt het uit de hand.
Als jij zo doorgaat 2, 4 en 8 maanden.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
Lopen bans eigenlijk altijd progressief? Dus 2, 4 en dan 8 dagen? Of is er een soort curve.
Afhankelijk van de ernst van de overtredingen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
Lopen bans eigenlijk altijd progressief? Dus 2, 4 en dan 8 dagen? Of is er een soort curve.
Je wil me weghebben hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |