Dan moet je een of twee van de opgewonden standjes uitpikken en die wat voeden. Krijg je een mooi effectquote:Op zondag 4 december 2011 14:15 schreef Boze_Appel het volgende:
Oh en een informatieavond. Ook leuk om te bezoeken. Over verkeersstromen.
Jij wilt raadslid een vaste baan maken? Bedankt voor de belastingcenten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
En die belangrijke dingen worden dan besloten door mensen die het als bijbaan hebben.
Zie boven.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Punt is dat het dan de raadsleden vaak boven de pet gaat. Als het om iets kleins gaat van pakweg 50.000 euro is het bevatbaar en kunnen ze zich geweldig opwinden maar een kwartier later gaat een miljoenenafboeking op een grondexploitatie er met een hamerslag doorheen
Oh dat kan ik wel. Heb ik ook gedaan bij een infoavond van een parallele straat die nu gesloopt is. Hoog emotiegehalte van al die huurdertjes. Geweldig. Ik beleef enorm plezier met alle woede in zo'n zaal. Ge-wel-dig.quote:Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan moet je een of twee van de opgewonden standjes uitpikken en die wat voeden. Krijg je een mooi effect
Nee, je begrijpt mij verkeerd. Natuurlijk wil ik dat niet, maar het is best grappig dat raadslid een bijbaantje is en dat dat meer impact heeft op het dagelijks leven terwijl de fulltimebanen in de TK of EK nauwelijks merkbare effecten hebben en dat wel allemaal fulltime is.quote:Op zondag 4 december 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij wilt raadslid een vaste baan maken? Bedankt voor de belastingcenten.
Mag ik meedoen?quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om PVV'ers te trollen in dat Breivik-topic.
Wat notes erbij mag best.quote:Op zondag 4 december 2011 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb zin om PVV'ers te trollen in dat Breivik-topic.
Kijk lekker zelf. abonnement -> notes opvragen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb gisteren al mijn best gedaan, op zaterdag wil ik wel zieken..... op zondag niet.
DuKe... niet de inhoud.... hoeveel notes heb ik.
Hij heeft er 36 meer dan jou.quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk lekker zelf. abonnement -> notes opvragen.
Gros van de nieuwe nederlanders daar kan toch niet lezen, dus boeiend. Behalve als het over een steunformulier gaat, dan is men er als de kippen bij.quote:Op zondag 4 december 2011 14:32 schreef De_Nuance het volgende:
Intussen worden allemaal bibliotheken gesloten in Rotterdam wegens bezuinigingen.
Dan jij, paupermod.quote:
Wat zeg jij vriend.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gros van de nieuwe nederlanders daar kan toch niet lezen, dus boeiend. Behalve als het over een steunformulier gaat, dan is men er als de kippen bij.
Pestventje. Die grap wou ik maken.quote:Op zondag 4 december 2011 14:35 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gros van de nieuwe nederlanders daar kan toch niet lezen, dus boeiend. Behalve als het over een steunformulier gaat, dan is men er als de kippen bij.
Bibliotheek is niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat zeg jij vriend.
De Bibliotheek is juist een van de mooie plaatsen waar kinderen die iets willen doen met hun leven of even lekker willen lezen heen kunnen gaan.
Ik vind het een van de belangrijkste instituten naast school eigenlijk.
Ik ga niet betalen voor een abbo... > i-net <freedom fighter>quote:Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Kijk lekker zelf. abonnement -> notes opvragen.
Ik ook. Maar dat moeten mensen wel kunnen lezen hé.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat zeg jij vriend.
De Bibliotheek is juist een van de mooie plaatsen waar kinderen die iets willen doen met hun leven of even lekker willen lezen heen kunnen gaan.
Is gratis. Daar kan je zien hoeveel je er hebt maar niet de inhoud.quote:Op zondag 4 december 2011 14:38 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen voor een abbo... > i-net <freedom fighter>
Voor een deel is het met de toenemende digitalisering van de samenleving natuurlijk ook een achterhaald instituut. Dat je dat anders en goedkoper wilt organiseren lijkt me niet onlogisch.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat zeg jij vriend.
ff lezen en de lemming uithangen op zondag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Is gratis. Daar kan je zien hoeveel je er hebt maar niet de inhoud.
quote:Of blijft dat niet zitten tegen die matrassen?
Zeker waar.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een deel is het met de toenemende digitalisering van de samenleving natuurlijk ook een achterhaald instituut. Dat je dat anders en goedkoper wilt organiseren lijkt me niet onlogisch.
Niet altijd soms kunnen bibliotheken best met minder ruimte toe of bijvoorbeeld voor een deel bij scholen, kinderopvang of wijkcentra in.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar zo gauw de overheid zegt dat ze dingen 'beter en goedkoper' gaan organiseren weet je hoe laat het is.
Terecht ookquote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Haha, ik heb opeens ook een sloot notes erbij
Justin Bieb?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef De_Nuance het volgende:
Bieb is gratis tot 16 jaar, is dat landelijk niet zo dan?
Wordt het niet eens tijd voor een ban?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Haha, ik heb opeens ook een sloot notes erbij
Die zal wel weer aangevraagd zijn denk ik. Du_ke?quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een ban?
Nee erik is al geweest. Moet weer achteraan aansluiten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een ban?
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.quote:
Houd je bek Erikquote:
Op zich heb je daar gelijk in.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.
Nog niet maar als je niet een beetje inbindtquote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zal wel weer aangevraagd zijn denk ik. Du_ke?
Koos was vooral in VKZ erg fanatiek.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.
Het kan.....maar dan moet je echt vaag gaan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |