Sint zat te denken wat hij jou moest schenken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef du_ke het volgende:
Moet nog een paar gedichten in elkaar draaien, nog niet zoveel inspiratie voor
Whisky lust ik wel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
Sint zat te denken wat hij jou moest schenken.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nu uitgeluld, een ding is zeker: dat dit gedicht het A4tje niet vult.
Tot volgend jaar sint en piet.
En je geeft een pak wcpapier.
klaar.
Moet ik inderdaad onthouden voor volgend jaar, die is wel ergens toepasbaarquote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nu uitgeluld, een ding is zeker: dat dit gedicht het A4tje niet vult.
Tot volgend jaar sint en piet.
En je geeft een pak wcpapier.
klaar.
Ik wel.quote:Op zondag 4 december 2011 10:01 schreef sararaats het volgende:
Ga je bidden voor een volle koelkast?
Beter opletten hoor, ze was afgelopen week wel vaker als mod actiefquote:
Afgelopen week ben ik niet zoveel hier geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beter opletten hoor, ze was afgelopen week wel vaker als mod actief
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Verhagen moet opstappen nav de AIVD-kwestie Wilders?
Ja.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Verhagen moet opstappen nav de AIVD-kwestie Wilders?
Ze zouden de AIVD preventief alle Limburgse politici moeten laten verdwijnen, niet 1 in het bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Dan gaan er bestwel veel politici weg. Iets wat ik dus alleenmaar kan ondersteunen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden de AIVD preventief alle Limburgse politici moeten laten verdwijnen, niet 1 in het bijzonder.
En de gemiddelde kwaliteit moet wel stijgen als je ziet welk brandhout daar weg komt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gaan er bestwel veel politici weg. Iets wat ik dus alleenmaar kan ondersteunen.
Over kwaliteit gesproken, ik heb besloten om voor de humor wat lokale gemeentevergaderingen bij te wonen. Het gaat toevallig over iets wat mij aangaat. De laatste keer dat ik er was is heel wat jaren geleden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de gemiddelde kwaliteit moet wel stijgen als je ziet welk brandhout daar weg komt.
Huh?quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ik moet altijd wel lachen om de zelfoverschatting van die types die zich vaak met verschrikkelijk triviale dingen bezig houden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Over kwaliteit gesproken, ik heb besloten om voor de humor wat lokale gemeentevergaderingen bij te wonen. Het gaat toevallig over iets wat mij aangaat. De laatste keer dat ik er was is heel wat jaren geleden.
Dat is dan ook een reden om te gaan. Ik vermaak mij echt supergoed met gemeentelijke ambtenaren of burgers die denken iets in te brokkelen hebben. Daarom geniet ik ook van Parks & Recreation.quote:Op zondag 4 december 2011 14:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moet altijd wel lachen om de zelfoverschatting van die types die zich vaak met verschrikkelijk triviale dingen bezig houden.
Jawel en er gaat zelfs steeds meer heen, maar dat maakt lokale politici niet minder kansloos.quote:Op zondag 4 december 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, op zich heb je als gemeente nog aardig wat bevoegdheden.
Oh zeker, de invloed van de gemeente op het dagelijks leven is een stuk groter dan die van de landelijke politiek.quote:Op zondag 4 december 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
Mwoah, op zich heb je als gemeente nog aardig wat bevoegdheden.
Ik ben ook altijd diep gelukkig met het niet wisselen als ik naar Zweden ga.quote:Op zondag 4 december 2011 14:06 schreef betyar het volgende:
De euro![]()
![]()
. "We" hoeven op vakantie in ieder geval niet te wisselen.
Kloptquote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Lokale politici hebben een hoog heikneuter-gehalte. Maar extreem veel belangwekkende zaken komen op het bordje van de gemeente. Plus dat een supermarkt die voor je neus wordt gebouwd, maar invloed heeft op je leven dan een of ander nieuw wetje uit Den Haag.
Dat is het punt ook een beetje. Natuurlijk heeft de lokale politiek veel meer invloed op je dagelijkse leven, maar de onderwerpen die vaak de revue passeren zijn dan weer lachwekkend.quote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Lokale politici hebben een hoog heikneuter-gehalte. Maar extreem veel belangwekkende zaken komen op het bordje van de gemeente. Plus dat een supermarkt die voor je neus wordt gebouwd, maar invloed heeft op je leven dan een of ander nieuw wetje uit Den Haag.
In Hongarije is het ook zo makkelijk die euro.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd diep gelukkig met het niet wisselen als ik naar Zweden ga.
Zure internetheldenquote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef De_Nuance het volgende:
De EU gooit er nog een pro Euro campagnefilmpje doorheen!
96% thumbs down
Klopt. Dat perkje, parkje of die parkeervergunning heeft veel meer invloed op het werkende volk dan Mauro, red een dier of wat voor stomzinnig centraal besloten iets ook.quote:Op zondag 4 december 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
Tja als blijkt dat hondenpoep alweer hoog staat in de ergernis top-10 moet er wel wat aan gedaan worden natuurlijkquote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje. Natuurlijk heeft de lokale politiek veel meer invloed op je dagelijkse leven, maar de onderwerpen die vaak de revue passeren zijn dan weer lachwekkend.
Geenstijl linkte ernaar met de oproep het te thumbs downenquote:
Laten we het anders stellen: er komen ook lachwekkende onderwerpen voorbij. Ik heb zat onzinnige vergaderingen meegemaakt, maar soms gaat het echt wel ergens over.quote:Op zondag 4 december 2011 14:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is het punt ook een beetje. Natuurlijk heeft de lokale politiek veel meer invloed op je dagelijkse leven, maar de onderwerpen die vaak de revue passeren zijn dan weer lachwekkend.
Aha dan klopt de omschrijving zure internethelden welquote:Op zondag 4 december 2011 14:10 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Geenstijl linkte ernaar met de oproep het te thumbs downen
En die belangrijke dingen worden dan besloten door mensen die het als bijbaan hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen: er komen ook lachwekkende onderwerpen voorbij. Ik heb zat onzinnige vergaderingen meegemaakt, maar soms gaat het echt wel ergens over.
Punt is dat het dan de raadsleden vaak boven de pet gaat. Als het om iets kleins gaat van pakweg 50.000 euro is het bevatbaar en kunnen ze zich geweldig opwinden maar een kwartier later gaat een miljoenenafboeking op een grondexploitatie er met een hamerslag doorheenquote:Op zondag 4 december 2011 14:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we het anders stellen: er komen ook lachwekkende onderwerpen voorbij. Ik heb zat onzinnige vergaderingen meegemaakt, maar soms gaat het echt wel ergens over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |