Sint zat te denken wat hij jou moest schenken.quote:Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef du_ke het volgende:
Moet nog een paar gedichten in elkaar draaien, nog niet zoveel inspiratie voor
Whisky lust ik wel.quote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
Sint zat te denken wat hij jou moest schenken.
quote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nu uitgeluld, een ding is zeker: dat dit gedicht het A4tje niet vult.
Tot volgend jaar sint en piet.
En je geeft een pak wcpapier.
klaar.
Moet ik inderdaad onthouden voor volgend jaar, die is wel ergens toepasbaarquote:Op zondag 4 december 2011 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben nu uitgeluld, een ding is zeker: dat dit gedicht het A4tje niet vult.
Tot volgend jaar sint en piet.
En je geeft een pak wcpapier.
klaar.
Ik wel.quote:Op zondag 4 december 2011 10:01 schreef sararaats het volgende:
Ga je bidden voor een volle koelkast?
Beter opletten hoor, ze was afgelopen week wel vaker als mod actiefquote:
Afgelopen week ben ik niet zoveel hier geweest.quote:Op zondag 4 december 2011 13:38 schreef du_ke het volgende:
[..]
Beter opletten hoor, ze was afgelopen week wel vaker als mod actief
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Verhagen moet opstappen nav de AIVD-kwestie Wilders?
Ja.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Ben ik de enige die van mening is dat Verhagen moet opstappen nav de AIVD-kwestie Wilders?
Ze zouden de AIVD preventief alle Limburgse politici moeten laten verdwijnen, niet 1 in het bijzonder.quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
Dan gaan er bestwel veel politici weg. Iets wat ik dus alleenmaar kan ondersteunen.quote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze zouden de AIVD preventief alle Limburgse politici moeten laten verdwijnen, niet 1 in het bijzonder.
En de gemiddelde kwaliteit moet wel stijgen als je ziet welk brandhout daar weg komt.quote:Op zondag 4 december 2011 13:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan gaan er bestwel veel politici weg. Iets wat ik dus alleenmaar kan ondersteunen.
Over kwaliteit gesproken, ik heb besloten om voor de humor wat lokale gemeentevergaderingen bij te wonen. Het gaat toevallig over iets wat mij aangaat. De laatste keer dat ik er was is heel wat jaren geleden.quote:Op zondag 4 december 2011 13:53 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de gemiddelde kwaliteit moet wel stijgen als je ziet welk brandhout daar weg komt.
Huh?quote:Op zondag 4 december 2011 13:48 schreef von_Preussen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |