Voor een deel is het met de toenemende digitalisering van de samenleving natuurlijk ook een achterhaald instituut. Dat je dat anders en goedkoper wilt organiseren lijkt me niet onlogisch.quote:Op zondag 4 december 2011 14:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat zeg jij vriend.
De Bibliotheek is juist een van de mooie plaatsen waar kinderen die iets willen doen met hun leven of even lekker willen lezen heen kunnen gaan.
Ik vind het een van de belangrijkste instituten naast school eigenlijk.
ff lezen en de lemming uithangen op zondag.quote:Op zondag 4 december 2011 14:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Is gratis. Daar kan je zien hoeveel je er hebt maar niet de inhoud.
quote:Of blijft dat niet zitten tegen die matrassen?
Zeker waar.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor een deel is het met de toenemende digitalisering van de samenleving natuurlijk ook een achterhaald instituut. Dat je dat anders en goedkoper wilt organiseren lijkt me niet onlogisch.
Niet altijd soms kunnen bibliotheken best met minder ruimte toe of bijvoorbeeld voor een deel bij scholen, kinderopvang of wijkcentra in.quote:Op zondag 4 december 2011 14:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zeker waar.
Maar zo gauw de overheid zegt dat ze dingen 'beter en goedkoper' gaan organiseren weet je hoe laat het is.
Terecht ookquote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Haha, ik heb opeens ook een sloot notes erbij
Justin Bieb?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef De_Nuance het volgende:
Bieb is gratis tot 16 jaar, is dat landelijk niet zo dan?
Wordt het niet eens tijd voor een ban?quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef eriksd het volgende:
Haha, ik heb opeens ook een sloot notes erbij
Die zal wel weer aangevraagd zijn denk ik. Du_ke?quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een ban?
Nee erik is al geweest. Moet weer achteraan aansluiten.quote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een ban?
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.quote:
Houd je bek Erikquote:
Op zich heb je daar gelijk in.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.
Nog niet maar als je niet een beetje inbindtquote:Op zondag 4 december 2011 14:44 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zal wel weer aangevraagd zijn denk ik. Du_ke?
Koos was vooral in VKZ erg fanatiek.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Je heult gewoon teveel met NWS. Hier blijven en dan notes krijgen, dat is een uitdaging.
Het kan.....maar dan moet je echt vaag gaan doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |