Ik ga je volgen in NWS.quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
Waar bemoeit Erik zich mee?
Opkankeren, erik.
Morgen orka's bij het pieterburen centrum brengen ?quote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef remlof het volgende:
Nee hoor, maar ik vind de groeiende xenofobie van Nederland nog urgenter.
Ik vind kloons wel grappig.quote:
Ipv een oor een kut laten groeien op de rug van een muis?quote:Op zondag 4 december 2011 14:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kut klonen, dat zou wel chill zijn.
Zou een revolutie zijn in de realdollindustrie.quote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Ipv een oor een kut laten groeien op de rug van een muis?
Gelukkig was ik daar geen moderator... ow wacht.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef KoosVogels het volgende:
Piet, ook zo'n hopeloos figuur![]()
Ik word zo moe van de domheid in NWS.
Hehe, is er in een modforum gevraagd of je ons in het gareel wil houden?quote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef du_ke het volgende:
Gewoon weer kappen nu aub. Anders loopt het uit de hand.
Als jij zo doorgaat 2, 4 en 8 maanden.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
Lopen bans eigenlijk altijd progressief? Dus 2, 4 en dan 8 dagen? Of is er een soort curve.
Afhankelijk van de ernst van de overtredingen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef eriksd het volgende:
Lopen bans eigenlijk altijd progressief? Dus 2, 4 en dan 8 dagen? Of is er een soort curve.
Je wil me weghebben hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |