Veel plezier met de kansloosheid wat Sinterklaas is.quote:Op zondag 4 december 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
De gedichten moeten er maar mee door.
Op naar sinterklaas!
Ik wie hier zo graag een gevatte grap op maken, maar er schiet mij niets tebinnen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:23 schreef Tem het volgende:
Ik ben benieuwd wat er vandaag op het menu staat bij Piet
Nah, niet nodigquote:Op zondag 4 december 2011 15:28 schreef Boze_Appel het volgende:
Hee remlof: [Als versieren niet zo makkelijk gaat] #566 Hofdames en fapbaasjes
NWSquote:Op zondag 4 december 2011 15:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gelukkig was ik daar geen moderator... ow wacht.
In the depths of the Korvatunturi mountains, 486 metres deep, lies the closest ever guarded secret of Christmas. The time has come to dig it up! This Christmas everyone will believe in Santa Claus.quote:Op zondag 4 december 2011 15:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik schaam mij er echt heel diep voor, maar ik heb hem nog niet gezien:
Vanavond is de avond dat daar verandering in komt.
Deze is beter:quote:Op zondag 4 december 2011 16:01 schreef remlof het volgende:
[..]
In the depths of the Korvatunturi mountains, 486 metres deep, lies the closest ever guarded secret of Christmas. The time has come to dig it up! This Christmas everyone will believe in Santa Claus.
De korte sketches waren cult. Die film was het eigenlijk al minder.quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef remlof het volgende:
New Kids is Cult. In eider geval de eerste film.
Maar ik zal deze ook even downloaden voor een dronken avond rond kerstmis
Waar is EG als je hem nodig hebtquote:Op zondag 4 december 2011 16:46 schreef Boze_Appel het volgende:
Wel jammer trouwens dat het blijkt dat DS4 weer tijd heeft om zichzelf te masturberen over POL.
Je durft hen niet aan te spreken?quote:Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef De_Nuance het volgende:
Kotertjes vallen postbode lastig.. Waar zijn de ouders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |