Nja, mijn liefheid moet ik dan maar gewoon inzetten als sterkste punt en hopen dat sommige meisjes dat wel kunnen waarderenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En die is het weer net niet alhoewel zijn stem wel geweldig is
Een paar tips bro:quote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, mijn liefheid moet ik dan maar gewoon inzetten als sterkste punt en hopen dat sommige meisjes dat wel kunnen waarderen
Shagayrathquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
n
[..]
Dat vind ik weer minder . Weet je wie ik wel heel sexy vind de zanger van Him
JE moet gewoon zelfvertrouwen hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef Soit het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat als je een klootzak bent, je sneller meiden krijgt. Das onzin.
Arrogante klootzakken hebben meer uitstraling, zijn zekerder van hun zaak enz.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef Soit het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat als je een klootzak bent, je sneller meiden krijgt. Das onzin.
Die is zo gay dat het glazuur van mijn tanden springt...quote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
n
[..]
Dat vind ik weer minder . Weet je wie ik wel heel sexy vind de zanger van Him
Bam Margera die vind ik ook heel sexyquote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaadOf de ogen van de grootste HIM Fan Bam Magera die zijn
![]()
Je komt d'r niet met een arrogante houding. Ja, bij sommige mensen maar over het algemeen niet. Jullie denken ook allemaal dat ik een arrogante klootzak ben, dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Arrogante klootzakken hebben meer uitstraling, zijn zekerder van hun zaak enz.
In dat geval laat hem maar komen .....quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die is zo gay dat het glazuur van mijn tanden springt...
Weer een punt voor Wauw.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik val niet op klootzakken wel val ik op mannen die een sterke persoonlijkheid hebben en hun eigen zin doen, niet van die meelopertjes
Irritant menneke vind ik hetquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bam Margera die vind ik ook heel sexy![]()
Dan mis ik denk ik de grappen die hij maakt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, Bam ruled hij is heel grappig
Wat is er in hemelsnaam grappig aan Bam?quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, Bam ruled hij is heel grappig
En daar ging het dus fout.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JE moet gewoon zelfvertrouwen hebben.
Er zijn wel meer mannen die ik leuk vind/vond de zanger van Cradle Of Filth vond ik 10 jaar geleden leukquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bam Margera die vind ik ook heel sexy![]()
Oh dat is schattigquote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb mijn kerstgremlin hier staan Gizmo in rood kerstpakje . Het mag weer
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.quote:
Die hoef ik dan weer niet, ik heb echt geen type nodig dat denkt mij de les te gaan lezen, die mag mooi oprotten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.
Sommige jongens vinden dat fijn.. dat er verteld wordt wat ze die dag aan moeten trekken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.
Verschil moet er wezen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige jongens vinden dat fijn.. dat er verteld wordt wat ze die dag aan moeten trekken.
Hij doet waar die zelf zin in heeft en dat mag ik heel ergquote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er in hemelsnaam grappig aan Bam?Het is een etter.
Ze zoeken een kopie van hun moeder.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige jongens vinden dat fijn.. dat er verteld wordt wat ze die dag aan moeten trekken.
Vreemd allemaal weer. Hoezo veranderen? Als je wil dat iemand veranderd kan je beter geen relatie aangaan ja.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen die ik ken zoeken een intelligentere man die niet te dominant is. Maar hij moet wel doen wat ze zeggen dat hij moet doen en hij moet veranderen...
Oh ik moet dus een bordeline bitch zoekenquote:
Dat zijn irritantste types, als je iemand wil veranderen neem dan maar een relatie met een bal klei.quote:Op zondag 4 december 2011 15:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen die ik ken zoeken een intelligentere man die niet te dominant is. Maar hij moet wel doen wat ze zeggen dat hij moet doen en hij moet veranderen...
Het is wel leuk als hij dominant is en wat intelligenter, maar soms ook wel confronterend. Dus de man moet geplooid worden en via emotionele chantage gaan doen wat de vrouw wil. En de meeste mannen stinken daar makkelijk in. Na een paar jaar hebben ze zichzelf in een relatie gemanouvreerd waarin ze geen fuck te vertellen hebben en dan gaat de vrouw twijfelen en verder kijken. Dief van eigen portemonnee dus.quote:Op zondag 4 december 2011 15:16 schreef Soit het volgende:
[..]
Vreemd allemaal weer. Hoezo veranderen? Als je wil dat iemand veranderd kan je beter geen relatie aangaan ja.
Blijf dromenquote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, mijn liefheid moet ik dan maar gewoon inzetten als sterkste punt en hopen dat sommige meisjes dat wel kunnen waarderen
Ze zijn er wel hoor, niet veel maar ze zijn er.quote:
Jij bent zijn vader?quote:
ingewikkelde zaken hier ja.quote:
Zekerquote:
Een nieuwe aflevering van Goede FOK!kers Slecht FOK!kers is in de maak.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Een nieuwe aflevering van Goede FOK!kers Slechte FOK!kers is in de maak.
Joh ik vergeet ook wel eens een letter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |