Ik vind zwart haar met paarse/roze strepen wel leuk of met blond erdoorheen.quote:
Bij sommige vrouwen is met B de stevigheid al ver te zoeken, nooit op de hoogte gesteld van de komst van de BH.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef Soit het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet meer dan C of D, groter krijg je vaak van die hangers als de vrouw naakt is (niet altijd). Maat 34 qua benen heb je wel dunne spillebenen, ik houd dan weer meer van stevige mooie vrouwelijke benen. Inderdaad een mooi strak buikje maar wel weer met tetten.
Ik heb weinig met van die highlights meestal maar sommigen staat het heel leuk.quote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind zwart haar met paarse/roze strepen wel leuk of met blond erdoorheen.
Dip dye paars/rozequote:Op zondag 4 december 2011 14:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik vind zwart haar met paarse/roze strepen wel leuk of met blond erdoorheen.
Ja, weet ik. Ik vind die bh's maar vreemd, de één heeft cup D maar heeft kleinere tieten dan iemand die C heeft. Tenminste, zo ervaar ik dat zo af en toe.quote:Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Bij sommige vrouwen is met B de stevigheid al ver te zoeken, nooit op de hoogte gesteld van de komst van de BH.
Dat hoeft niet hoor met maat 34. Een ex van me had maat 34 en die had toch echt geen spillebeentjes.
Ow niet te vergeten is de kont allesbepalend.
Ik geil op rood uit een potje, jij op extensions, prima toch?quote:Op zondag 4 december 2011 14:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het op 1 of andere manier heel leuk... zo heeft iedereen wat?
Prima.quote:Op zondag 4 december 2011 14:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik geil op rood uit een potje, jij op extensions, prima toch?
Er is niets zo saai als lieverdjesquote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens hoorde laatst wel van een vriend dat die soms juist een beetje zorgen maakte over mij en mijn smaak mannen omdat het vaak niet de echte lieverdjes zijn.
Ligt er maar net aan wat je uitkiest. Ik ken zo'n echte ruige rocker met baard/tattoos etc en die zou nog geen vlieg kwaad doen.quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens hoorde laatst wel van een vriend dat die soms juist een beetje zorgen maakte over mij en mijn smaak mannen omdat het vaak niet de echte lieverdjes zijn.
Ik ken aardig wat mensen wat dat betreft , en mijn ervaring is juist vaak als ze je mogen is het heel goed maar je moet er geen ruzie mee krijgen maar dat is dan wel weer mijn ervaring. Als ze je mogen zijn het vaak knuffelbeertjesquote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je uitkiest. Ik ken zo'n echte ruige rocker met baard/tattoos etc en die zou nog geen vlieg kwaad doen.
Da's met alles zo. Eén is in ieder geval te weinig. Ze gaan minimaal per 2.quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef stefanhaan het volgende:
Alleen als je bapao veel eet word het minder lekker.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Een ruige rocker met baardje...
Sop ze.
quote:Op zondag 4 december 2011 14:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er is niets zo saai als lieverdjes
Ik voel je pijn.quote:
En die is het weer net niet alhoewel zijn stem wel geweldig isquote:Op zondag 4 december 2011 14:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[ afbeelding ]
Een ruige rocker met baardje...
Sop ze.
Gewoon wat meer vrouwen afkraken dan komt het helemaal goedquote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef heloef het volgende:
Maar ik doe mijn best om een klootzak te worden, komt goed.
quote:Mrs.Ruth .E. Simon picked your email for an inheritance of $18Million.For details email: bladiebla@rogers.com
Ik wel hanenkam FTWquote:Op zondag 4 december 2011 15:01 schreef stefanhaan het volgende:
Ik ben geknipt![]()
Ik heb geen ruig rockerkapsel meer nu.
Dat heb nu wel genoeg gedaan.quote:Op zondag 4 december 2011 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon wat meer vrouwen afkraken dan komt het helemaal goed
Ik voel me kaal en aangerand nu.quote:
Nja, mijn liefheid moet ik dan maar gewoon inzetten als sterkste punt en hopen dat sommige meisjes dat wel kunnen waarderenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En die is het weer net niet alhoewel zijn stem wel geweldig is
Een paar tips bro:quote:Op zondag 4 december 2011 15:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, mijn liefheid moet ik dan maar gewoon inzetten als sterkste punt en hopen dat sommige meisjes dat wel kunnen waarderen
Shagayrathquote:
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
n
[..]
Dat vind ik weer minder . Weet je wie ik wel heel sexy vind de zanger van Him
JE moet gewoon zelfvertrouwen hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef Soit het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat als je een klootzak bent, je sneller meiden krijgt. Das onzin.
Arrogante klootzakken hebben meer uitstraling, zijn zekerder van hun zaak enz.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef Soit het volgende:
Maar waarom zegt iedereen dat als je een klootzak bent, je sneller meiden krijgt. Das onzin.
Die is zo gay dat het glazuur van mijn tanden springt...quote:Op zondag 4 december 2011 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
n
[..]
Dat vind ik weer minder . Weet je wie ik wel heel sexy vind de zanger van Him
Bam Margera die vind ik ook heel sexyquote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja inderdaadOf de ogen van de grootste HIM Fan Bam Magera die zijn
![]()
Je komt d'r niet met een arrogante houding. Ja, bij sommige mensen maar over het algemeen niet. Jullie denken ook allemaal dat ik een arrogante klootzak ben, dat is helemaal niet zo.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Arrogante klootzakken hebben meer uitstraling, zijn zekerder van hun zaak enz.
In dat geval laat hem maar komen .....quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Die is zo gay dat het glazuur van mijn tanden springt...
Weer een punt voor Wauw.quote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
Ik val niet op klootzakken wel val ik op mannen die een sterke persoonlijkheid hebben en hun eigen zin doen, niet van die meelopertjes
Irritant menneke vind ik hetquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bam Margera die vind ik ook heel sexy![]()
Dan mis ik denk ik de grappen die hij maakt.quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, Bam ruled hij is heel grappig
Wat is er in hemelsnaam grappig aan Bam?quote:Op zondag 4 december 2011 15:08 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, Bam ruled hij is heel grappig
En daar ging het dus fout.quote:Op zondag 4 december 2011 15:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
JE moet gewoon zelfvertrouwen hebben.
Er zijn wel meer mannen die ik leuk vind/vond de zanger van Cradle Of Filth vond ik 10 jaar geleden leukquote:Op zondag 4 december 2011 15:06 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Bam Margera die vind ik ook heel sexy![]()
Oh dat is schattigquote:Op zondag 4 december 2011 15:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb mijn kerstgremlin hier staan Gizmo in rood kerstpakje . Het mag weer
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.quote:
Die hoef ik dan weer niet, ik heb echt geen type nodig dat denkt mij de les te gaan lezen, die mag mooi oprotten.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.
Sommige jongens vinden dat fijn.. dat er verteld wordt wat ze die dag aan moeten trekken.quote:Op zondag 4 december 2011 15:11 schreef Soit het volgende:
[..]
Maar zo is het wel. En ja, je hebt vast ook meiden die onzekere jongens geweldig vinden omdat ze op die manier de baas kunnen spelen. Dus.
Verschil moet er wezen.quote:Op zondag 4 december 2011 15:12 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Sommige jongens vinden dat fijn.. dat er verteld wordt wat ze die dag aan moeten trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |