Ik ook!!quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma vindt dat die pet achterstevoren toch beter staat
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de aanhouding van de vernieler van Oop's kattenluik..quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog een serieuze zaak tussendoor, Michel trakteert ons zomaar op een life opgenomen aanhouding op zijn anders puur saaie kruispuntje! Jaja, een misdadiger met één lamp stuk!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef Jian het volgende:
Ik weet 't Oop, tis heel erg, maar de Europa League is ook leuk, ...... toch?
De stream haperde gisteren als een malle, maar we gaan morgen even kijken of we er nog wat van kunnen makenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jian het volgende:
Geen filmpjes van Oop tijdens de wedstrijd Ajax - Real ??
Oop is van slag, zie je dat niet dan? Alle chatters willen 'm op de brandstapel vanwege een lullig grapje van Oop over de minderjarige dochter van een chatter...Meer is het niet, maar in chatterswereld is de Vierschaar aangevoerd door de Baljuw opgetrommeld om Opa te vierendelen, in stukken op te hakken en aan de gieren op te voeren...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jian het volgende:
Geen filmpjes van Oop tijdens de wedstrijd Ajax - Real ??
Lullig voor 'mquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop is van slag, zie je dat niet dan? Alle chatters willen 'm op de brandstapel vanwege een lullig grapje van Oop over de minderjarige dochter van een chatter...Meer is het niet, maar in chatterswereld is de Vierschaar aangevoerd door de Baljuw opgetrommeld om Opa te vierendelen, in stukken op te hakken en aan de gieren op te voeren...![]()
LoL jôh...
Ik heb de cap-dinges al dagen klaar staan, maar het lijkt een solitaire queste te zijn van slechts één overijverige zelfingenomen iets te gretige Trol-Tante Zonder Diploma...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Lullig voor 'm![]()
Als ze 'm gaan vierendelen, kan dat dan wel op stream aub?
O god, Bloementjesjurk?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de cap-dinges al dagen klaar staan, maar het lijkt een solitaire queste te zijn van slechts één overijverige zelfingenomen iets te gretige Trol-Tante Zonder Diploma...
hij draait "i did it my way", dat is vast om in de stemming te komen, maybe it's gone get ugly after allquote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
Kweenie maar Oop laat z'n tanden zien... mogelijk dat er nog bloed gaat vloeien..![]()
[ link | afbeelding ]
Hmm... Oop draait nooit, die luistert weer naar de stream van DJ -Pro... ehhh wil je de korte of de lange uitleg...?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
hij draait "i did it my way", dat is vast om in de stemming te komen, maybe it's gone get ugly after all
Neh, ik snap het zo wel, kheb vroeger nog wel es op die chats rondgeboeldquote:Op donderdag 8 december 2011 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Oop draait nooit, die luistert weer naar de stream van DJ -Pro... ehhh wil je de korte of de lange uitleg...?
Ohhw was JIJ dat? Ik dacht al.. Nou even voor 't Altzheimermomentje nog dan de chats tot nu toe;quote:Op donderdag 8 december 2011 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ik snap het zo wel, kheb vroeger nog wel es op die chats rondgeboeld
Weinig nieuws onder de zon dus! Is er nog wel es wat op Sio dan? of is dat gewoon standaard off line ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw was JIJ dat? Ik dacht al.. Nou even voor 't Altzheimermomentje nog dan de chats tot nu toe;
Opa= de gebeten hond vanwege die lullige minderjarige-opmerking
SIO= waar de zogenaamde Trollen(nót) zitten
Mich= die nieuwe die triggerhappy is met kicken, zaggies an d'r mee dus
Wiem=ehh al een tijd niet meer actief
En de rest telt zoiezo al niet meer mee
Yup, SIO is de banvije chat waar je de Hemel voor een doedelzak kan wijsmaken zonder geband te worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Weinig nieuws onder de zon dus! Is er nog wel es wat op Sio dan? of is dat gewoon standaard off line ?
oh, das wel interessant, alhoewel ik liever goede mods heb, dan kun je zo lekker op het randje lopen, ma ja, waar haal je nog goede mods vandaan tegenwoordigquote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, SIO is de banvije chat waar je de Hemel voor een doedelzak kan wijsmaken zonder geband te worden.
Tsja Muertes vind je daar niet nee.... iedere sukkel kan een vriendje mod maken en lollig gaan kicken..quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
oh, das wel interessant, alhoewel ik liever goede mods heb, dan kun je zo lekker op het randje lopen, ma ja, waar haal je nog goede mods vandaan tegenwoordig
Nou eigenlijk zeg je min of meer dat je Mu een goede mod vindt, ik heb er ook meteen maar effe een screenshot van gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja Muertes vind je daar niet nee.... iedere sukkel kan een vriendje mod maken en lollig gaan kicken..
Maar geduld is een schone zaak, en wint uiteindelijk altijd!![]()
Tss... wtf zeg ik nou?
Tss... oprotten hé?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zeg je min of meer dat je Mu een goede mod vindt, ik heb er ook meteen maar effe een screenshot van gemaaktGhèhèhè !
Nee, joh, ben je gek, ... alleen Muquote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... oprotten hé?Je gaat daar niet blere dat ik ze mis!
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, joh, ben je gek, ... alleen Mu
Hij is weer Heeeurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier het langverwachte filmpje:
Als je het al niet aan je hart hebt moet je veel naar Imbecilio kijken, dan krijg je het aan je hart
Je gaat toch niet grappe met Oop hé?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is weer Heeeurlijk![]()
Oop gaat niet meer kijken als Imbecilio mee doet!![]()
"Jezus, ik vreet me schoenen op met stroop, wat doet tie gozer nou in hemelsnaam in Ajax 1"
Nouww dat zeg je nou zo makkelijk, maar kijk eens hier? Een van de zeldzame momenten dat Oop gelijtijdig cola drinkt,tv kijkt én de scheits voor partijdig uitscheld...quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Allemaal dezelfde caps van hetzelfde mannetje, er gebeurt niet zoveel daar geloof ik?
Verse kippensoepquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef 5thencounter het volgende:
De Wat Eet Oop Vandaag vraag viel niet mee, Opa was niet los te rukken van de TV..
Maar het is heet en moet op een lepel..![]()
[ link | afbeelding ]
Jahh, Ok dat het voor de kijkers ook duidelijk is hé? Anders komen er klachten dat er nix an is met Oop..quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
Sht.. daar heb je het gesodemieter al.. Omie gaat zich er mee bemoeien, wat er met de soep was!![]()
[ link | afbeelding ]
Dus zit er niets anders op dan de chat te sluiten ,aangezien het allemaal rel volk is op de chat.quote:Op zondag 18 december 2011 15:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop laat er geen misverstand over bestaan: relvolk is niet meer welkom op zijn chat.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef 5thencounter het volgende:
Aha..De verzuring van de chats heeft nu ook Fok bereikt...De Anti-Opa oorlog lijkt hier een nieuwe bron aangeboord te hebben!
alles is best, jullie verdelen het maar netjes eerlijk onder elkaar, zolang er maar niemand in een kippenbotje stikt vind ik alles best.............quote:Op zondag 18 december 2011 21:43 schreef djprovox het volgende:
Vraagje nog....
Is het nou de bedoeling dat iedereen die kip helemaal opeet???
Niet echt eerlijk, want Shar heeft de grootste.
jou hebben ze apart gehangen, ze zijn er nog niet echt over uit bij welk kippenhok je nu hoort......quote:Op zondag 18 december 2011 21:48 schreef ZOA het volgende:
Waarom hang ik er niet bij? Ben ik de haan ofzo?
quote:
Die mooie oge hebbe mij bedrogen .............quote:Op donderdag 22 december 2011 19:00 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop luistert naar Django Wagner. Muziek waar je vrolijk van wordt, aldus Oop.
[ afbeelding ]
Aan Oop's ogen zie je ook dat hij er heel vrolijk van wordtquote:Op vrijdag 23 december 2011 17:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Die mooie oge hebbe mij bedrogen .............
Zo te zien is hij daar nog heel veel blijer me dan met Django Wagner.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Vanavond staat er in huize Oop uitsmijter op het menu.![]()
[ afbeelding ]
Ach, Oop is nu eenmaal een stille genieter.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Zo te zien is hij daar nog heel veel blijer me dan met Django Wagner.
Zijn mondhoeken krullen bijna naar boven.
Schitterende cap Gher!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
En Opa keurt de wijn, geeft ons allen ( behalve 1 ) de zegen en zag dat het goed was.....![]()
[ link | afbeelding ]
Hah, er duikt hier van alles weer op zo rond de feestdagen, eergisteren al zowat een complete reunie in de SC en nu is Fann weer verdwaaldquote:
Heb ik een reunie gemist ?quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, er duikt hier van alles weer op zo rond de feestdagen, eergisteren al zowat een complete reunie in de SC en nu is Fann weer verdwaald
Nou ja gemist, gemist ..... er dook opeens een aantal oud ongeregeld op , zomaar opeens [RLS SC] #1348 Lastige volgende rondequote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een reunie gemist ?![]()
Wat jammer nou...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gemist, gemist ..... er dook opeens een aantal oud ongeregeld op , zomaar opeens [RLS SC] #1348 Lastige volgende ronde
Jij ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar Fannquote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jian, voorzichtig met vuurwerk...en Alvast Gelukkig Nieuwjaar...
doei
Jij bedoelt toch die zure hè ???quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Jian het volgende:
Ja, fijne jaarwisseling hè Oop enne voorzichtig met de bommen enzo
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
En wat voor reden Opa er ook voor zal hebben, is dit al wat we te zien gaan krijgen in de toekomst. Ik vertrouw er op dat deze of gene van het selecte groepje Opa-volgers met het password dit Topic verder zal gaan bijhouden!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik geloof er geen flikker van, hou je afsluitgereedschap maar vast klaar want het begin van het einde is al zichtbaar in de verte!quote:
En dat is precies wat hij deed dus, achter de gordijnen zitten en uitzenden voor een select publiek. De grote vraag gaat worden, wie mag mee blijven doen en wie blijft deze Topic in de lucht houden met die broodnodige nuttige Opa-dingetjes ipv nietsnutten die "zo nu en dan" eens samenvattingen komen kijken!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Jian het volgende:
Ik kijk altijd alleen zo nu en dan naar de samenvattingen hier,dus hij gaat maar lekker achter de decoder as ie daar zin in heeft
Studio vlemmix tijden zullen nooit meer herleven PBtjequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Even off-topic -en normaal publiceren we dat hier niet, maar op de chat van http://home.kpn.nl/gaua36jf/mijnchats/chat3-2.htm is op dit moment een mega-rel aan de gang met een groot aantal oude bekenden van de SV-chat.
Studio Vlemmix tijden herleven
Wat een onzin, HV/HZeZ... De rel komt echt niet van Hopjes hoor... Wat jou betreft liggen we helemaal dubbel van het lachen om jouw foto.. Foto's van jou? ja.. we hebben er drie.. Ons toegespeeld door jouw o-zo grote vriendin. Hahahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Studio vlemmix tijden zullen nooit meer herleven PBtje
gewoon een ordinaire rel met een kerel die zich hopjes noem na boeiend hoor .
whahahah foto`s van mij in je dromen PB haahah lachen met jou zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een onzin, HV/HZeZ... De rel komt echt niet van Hopjes hoor... Wat jou betreft liggen we helemaal dubbel van het lachen om jouw foto.. Foto's van jou? ja.. we hebben er drie.. Ons toegespeeld door jouw o-zo grote vriendin. Hahahahaha
Insgelijks Bamby!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef bamby het volgende:
Voor allen een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 00:11 schreef Margo37 het volgende:
De beste wensen had ik elders al gedaan dus over tot de orde van de dag
We beginnen met de "dieptepunten" en bouwen het langzaam op, we hebben nog ff
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niets bijzonders te zien op de foto`s vooral op de eerste 3 ,dat doet al meer dan 30 jaar uit zijn neus vreten![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ach de een bewaard chatlogs en ik film matriaal ,voor de chatters die willen horen wat hij te vertellen hadquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:07 schreef ZOA het volgende:
Houtvester ... houtvester
Ben jij niet degene die overal te pas en te onpas urenlang filmmateriaal van deze activiteiten post
op newsservers en torrents?
En nu een postje doen 'Niets bijzonders'?
Je had deze tekst niet beter kunnen illustreren, met opa's meest gezellige en positieve snuit als uithangbord.quote:Op woensdag 4 januari 2012 22:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop volgt de rellen op de belendende chats nauwkeurig.
[ afbeelding ]
Gelukkig heerst er op Oop's eigen chat een veel betere sfeer. Positief gevolg van een restrictief beleid: wie niet gezellig is of de sfeer probeert te verzieken, die vliegt!
quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je had deze tekst niet beter kunnen illustreren, met opa's meest gezellige en positieve snuit als uithangbord.
Hmm, ik begreep uit verschillende reacties op uiteenlopende Fora dat Oop juist alle moeite deed om het Rellen flink in stand te houden door desnoods zélf de Trol uit te hangen indien nodig... al dan niet ingegeven vanwege de tanede belangstelling van zijn eigen chat!quote:Op woensdag 4 januari 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da''s om rellers en digitale hangjongeren af te schrikken
Dan heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat daar dus toevallig net een aantal van bovengenoemde digitale hangjongeren aan het woord is geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2012 01:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, ik begreep uit verschillende reacties op uiteenlopende Fora dat Oop juist alle moeite deed om het Rellen flink in stand te houden door desnoods zélf de Trol uit te hangen indien nodig... al dan niet ingegeven vanwege de tanede belangstelling van zijn eigen chat!
Ik heb inmiddels wel in de gaten dat op verschillende chats in de strijd om de gunst van de bezoeker het met waarden als oprecht/eerlijk/respect en rechtvaardig niet zo nauw genomen wordt meer en onder het mom van "een leuk relletje moet kunnen toch?" de raarste verhalen over viewers de rondte gaan!quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:08 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat daar dus toevallig net een aantal van bovengenoemde digitale hangjongeren aan het woord is geweest.
Er zijn op het wereldwijde web namelijk fora die ware broeinesten van dit soort entiteiten zijn.
Amenquote:Op donderdag 5 januari 2012 14:13 schreef 5thencounter het volgende:
Wie met rijmen zijn gelijk wil halen, trekt zoiezo al geen volle zalen...
Nog wat studiemateriaal voor belangstellende![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Trol_(internet)
En dat er áltijd mensen zijn die reageren, ook al zo raar!quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:10 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Fok! zich hiervoor laat gebruiken Triest!
Nou zeg en dat terwijl de rest van Fok zo beschaafd en welgemanierd is ......quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:10 schreef Poezewoes het volgende:
Dat Fok! zich hiervoor laat gebruiken Triest!
Tja, een openbare stream trekt vaak rare klanten aan.. Oop kan erover meepraten....quote:Op donderdag 5 januari 2012 02:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels wel in de gaten dat op verschillende chats in de strijd om de gunst van de bezoeker het met waarden als oprecht/eerlijk/respect en rechtvaardig niet zo nauw genomen wordt meer en onder het mom van "een leuk relletje moet kunnen toch?" de raarste verhalen over viewers de rondte gaan!
Ik doe het maar ff zo, quote knop werkt niet bij mij nu.quote:Tja, een openbare stream trekt vaak rare klanten aan.. Oop kan erover meepraten....
Toch proberen we -alle liefdadigheid ten spijt- de dissonanten zo veel mogelijk te weren. Met alle respect voor het KWF, Kiekenkot en het Arthur Ashe-fonds, patientenverenigingen horen niet hun thuisbasis te zoeken op een reallifestream!!
Kiekenkot? Jaja, ik heb daar wel eens van gehoord, dat is ook een Forum toch? (quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:20 schreef Jian het volgende:
KK, dat is toch Kiekenkot ? Gelukkig kan je daar wel gewoon onaangemeld meelezen .......Daar kan je nog wat van leren Oop !
Alleen toegankelijk voor sekteleden, net als de chat van Oopquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kiekenkot? Jaja, ik heb daar wel eens van gehoord, dat is ook een Forum toch? () Dat is geloof ik net zoiets als GP maar dan meer gericht op het herhalen van chatreacties en het oeverloos halen van eigen gelijk.. ik weet niet of Opa daar nog iets leren kan.
Hoho, vele posters waar je het niet eens van verwacht zijn daar welkome bezoekers hoor!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen toegankelijk voor sekteleden, net als de chat van Oop
Namen en rugnummers anders is het niet waar .. en nou niet jezelf gaan noemen, want dat verwacht ik nu juist welquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hoho, vele posters waar je het niet eens van verwacht zijn welkome bezoekers op Kiekenkot hoor!
Als toch een soort persona non grata, kan ik me daar niet echt druk meer om makenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou me meer druk maken over het "verborgen User-issue" elders als ik jou was!![]()
Een Gluiperige Gluurder noemt men dergelijke User ook wel geloof ik.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Namen en rugnummers anders is het niet waar .. en nou niet jezelf gaan noemen, want dat verwacht ik nu juist wel
Als Oop één keer blaft in de richting van dat water, dan trekt het zich vanzelf terug!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
Maar genoeg geluld, Opa keert zich zowaar af van zijn (paar) trouwe bezoekers, de nattigheid in het land is belangrijker en de Deikgraaiers van het Hoogheemraadschap hebben eindelijk weer een echte reden om 's lands sukkels een nieuwe poot uit te draaien!![]()
[ link | afbeelding ]
Weet jij het weer beter? ga leuk bij Huub zitten, dat is inderdaad veel "onafhankelijker"quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
Het zijn allemaal kliekjes waar je gewoon niet bij wilt horen. Waar zijn de onafhankelijk forum-avonturiers gebleven
Huub is 'n goeie jongen, niet zo goed als Braai, maar tochquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Weet jij het weer beter? ga leuk bij Huub zitten, dat is inderdaad veel "onafhankelijker"
t zit nog in z'n wangzakken zo te zienquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
Shit, door al dat gelul bijna de Wat Eet Oop Vandaagvraag gemist!
Brood met ragoe schijnt het geweest te zijn!![]()
[ link | afbeelding ]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
[..]
t zit nog in z'n wangzakken zo te zien
Nou ja dat is er ééntje,.okquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?
Ik wil die man helemaal het leven niet zuur maken, hij is het middelpunt van mijn interwebz-wereldquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah, ga je nou óók al de Opa-grappemakert spelen? Weet je hoeveel Opa-grappemakerts er al vergeefs proberen die arme man het leven zuur te maken?
En terecht, weet je wel hoeveel chatboxen er om Opa heen gonzen van belangstelling? Op je knieën idd Gelovige!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wil die man helemaal het leven niet zuur maken, hij is het middelpunt van mijn interwebz-wereld
Oop is een guru, ik begrijp niet dat niet meer mensen serieus naar zijn woorden luisteren. Wat is de visie van Oop op 21 december 2012 eigenlijk??quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En terecht, weet je wel hoeveel chatboxen er om Opa heen gonzen van belangstelling? Op je knieën idd Gelovige!!
Ik heb die prangende vraag voorgelegd aan De Oop! en het verlossende antwoord is deze;quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop is een guru, ik begrijp niet dat niet meer mensen serieus naar zijn woorden luisteren. Wat is de visie van Oop op 21 december 2012 eigenlijk??
Gossamme, gelukkig maar dat ik er aan dacht eerst "De Oop" te raadplegen alvorens het huis te verkopenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb die prangende vraag voorgelegd aan De Oop! en het verlossende antwoord is deze;
Gloofnie indie onzin!
De Wereld is veilig!!
Wat nou? Ik probeer hier ietwat wanhopig Opaatjes Topic nog van wat allure te voorzien en dan krijg ik van datte...quote:Op zaterdag 7 januari 2012 19:28 schreef Jian het volgende:
wordt het nu toch niet es tijd dat jij je pilletje onder je tong legt Mummie ...
Haha.. dat viel wel mee hoor. Het was zo lekker dat Oop de vork er zowat bij opatquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:05 schreef Jian het volgende:
Zie het nou goed en komt het er op die laatste foto weer uit ...
Bedankt voor de toelichting...het ziet er idd wat vreemd uitquote:Op woensdag 11 januari 2012 12:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Haha.. dat viel wel mee hoor. Het was zo lekker dat Oop de vork er zowat bij opat
Ja.. het wordt dringen hier.. Typisch geval van een quasi-reallifeprogramma dat wil meeliften op de rug en populariteit van Oop..quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bedankt voor de toelichting...het ziet er idd wat vreemd uit![]()
Trouwens, Oop op Top houden gaat een lastige strijd worden, heb je die belachelijke hoeveelheid topics gezien van dat vooraf opgenomen kutprogramma wat onder rls moet doorgaan?
Ik zeg naar de Rechter en een deel van de opbrengsten van dat flutprogramma opeisen! Vuige parasietenquote:Op woensdag 11 januari 2012 13:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja.. het wordt dringen hier.. Typisch geval van een quasi-reallifeprogramma dat wil meeliften op de rug en populariteit van Oop..
Noem het maar niks zegquote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking news!!
Oop test nieuw kussen!
Sjâh het is niet veel, maar een hoogtepunt van de dag alweer!![]()
[ link | afbeelding ]
Dat is dus het beeld dat zijn vrouw elke ochtend te zien krijgt als ze de oogjes open doet.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:13 schreef 5thencounter het volgende:
Breaking news!!
Oop test nieuw kussen!
Sjâh het is niet veel, maar een hoogtepunt van de dag alweer!![]()
[ link | afbeelding ]
dat, maar dan minus de kwijl uit zijn mondhoek natuurlijk ....quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is dus het beeld dat zijn vrouw elke ochtend te zien krijgt als ze de oogjes open doet.
Ze zal elke keer al een zucht van verlichting slaken zijn dat ze geen handjes om haar nekje voelt. Ik vind hem er serieus sinister uit zien.quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Jian het volgende:
[..]
dat, maar dan minus de kwijl uit zijn mondhoek natuurlijk ....
Sinister.. da's een mooi woord,quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zal elke keer al een zucht van verlichting slaken zijn dat ze geen handjes om haar nekje voelt. Ik vind hem er serieus sinister uit zien.
Op het gevaar naar de bekende weg te vragen.....Welke lijst ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sinister.. da's een mooi woord,die staat nog niet op de lijst geloof ik.
Nou dat klopt ook! Die bekende weg, de Opa-naamlijst is namelijk behoorlijk lang, maar sinister kwam er nog niet in voor...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Op het gevaar naar de bekende weg te vragen.....Welke lijst ?
Zolang hij maar niet hoeft te googlen om er achter te komen wat dat zou betekenen lijkt het me in orde toch ?quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou dat klopt ook! Die bekende weg, de Opa-naamlijst is namelijk behoorlijk lang, maar sinister kwam er nog niet in voor...
Omie heeft 'm even geholpen met de betekenis... Oop was een hele tijd stil daarna! Thx...quote:Op woensdag 11 januari 2012 17:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Zolang hij maar niet hoeft te googlen om er achter te komen wat dat zou betekenen lijkt het me in orde toch ?
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw, daar istie weer, en het is vanavond Bami met géén sambaldebei!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik maak me nérgens zorgen over, voor zover ik weet wordt De Oop elke nacht gewoon opgeladen via het stopcontact en draait 'ie overdag zo soepel als een Efteling-act!quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Ach, wat groen betreft zit het volgens mij wel goed. Oop's bier komt uit groene flesjes, dus daar is best over nagedacht.quote:Op woensdag 11 januari 2012 18:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik maak me ondertussen toch enige zorgen over het dagelijkse groente consumptiepatroon van de goede man.
Haalt hij de twee ons per dag wel ?
Weet hij dat vooral bij de wat minder bewegende mensen onder ons, waar ik voor het gemak Oop even onder schaar, het niet nodig is een overtollige dosis koolhydraten en vetten in het dagelijks menu te hebben om aan de calorieën te komen ?
Compenseert hij het groente en fruit gebrek met vitamine pilletjes ?
Of heeft hij hier gewoon nog niet over nagedacht?
Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Poezewoes het volgende:
Zal even helpen staan jullie weer bovenaan
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!
Geweldig!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;
Bieren met Opa
Opa neemt een Heineken, wat wil jij?
Het dagboek van Opa
durf jij het te lezen?
Darten met Opa
Opa geeft commentaar bij het darten
Daar hoorde Opa engelen zingen
kijk samen met opa naar wedstrijden van Ajax
Culinair met Opa
's avond rond een uur of 6 schijft opa aan en geeft commentaar op zijn dagelijkse hap
Wie vind jij de leukste huisgenoot van Opa?
lekker gezellig discussiëren over Oma, Ajax (de papagaai) en de kat(ten)
U vraagt en Opa draait
muziekprogramma met DJ Oop, gezellig!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Zeer toepasselijk ook, Opa houd van rust namelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Het zal me een waar genoegen zijn om aan al die 33 Wiedem-Topicers uit te leggen Wie De Fuck Opaatje toch wel is!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds WIDM een plaatsje op dit forum heeft, heeft Oop aan bezoekers op z'n stream bepaald geen gebrek
[ afbeelding ]
Zozo dan gaat hij het druk krijgen. Ongeveer 1115 bans te gaan voor hij op het gewone aantal chatters uit komtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds WIDM een plaatsje op dit forum heeft, heeft Oop aan bezoekers op z'n stream bepaald geen gebrek
[ afbeelding ]
Tis wel extreem druk opeens bij 'm! 't Zal toch geen DDoS-aanval zijn van het Anonymous-Chatters-Collectief!?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ze deden een wedstrijdje wie het snelst kan Google en PB was de snelste.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef 5thencounter het volgende:
Ton en Deik genieten nog wat na van de reacties na hun Triviantspelletje
[ link | afbeelding ]
Oop heeft niet gewonnen zo te zien, maar iemand aangeduid met Pb schijnt zowat alles goed te hebben!![]()
[ link | afbeelding ]
Jawel hoor: bruine bonen met sla, aardappels en spekjes. En als toetje was er koffiequote:Op maandag 16 januari 2012 18:20 schreef pullup het volgende:
Nu zullen we nooit weten wat opa vandaag zelf at
Ligt er een keer wat groens op z'n bord en dan zijn er geen opnamen van, leg dat maar eens uit aan al die trouwe volgersquote:Op maandag 16 januari 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jawel hoor: bruine bonen met sla, aardappels en spekjes. En als toetje was er koffie
Nou Jian, Oop heeft de waarschuwingen van zijn kijkers over gebrek aan 'groen' wel degelijk ter harte genomen hoor: hij drinkt nu Grolsch Stender uit een groen flesje!quote:Op maandag 16 januari 2012 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Ligt er een keer wat groens op z'n bord en dan zijn er geen opnamen van, leg dat maar eens uit aan al die trouwe volgers
Dat had al die tijd de topictitel al kunnen zijn.quote:Op maandag 16 januari 2012 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Het begint er op te lijken dat Opa zijn stream heeft overgedragen aan zijn Grijze Kraai Ajax! Mocht dit zo blijven dan kan Opa's Topic dicht en is het tijd voor een nieuwe Topic... Arrogante Grijze Kraai speelt Papagaai...![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op maandag 16 januari 2012 20:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat had al die tijd de topictitel al kunnen zijn.
Haha ja... Oop is echt op de gezonde toer.. Maar woensdag zal ie wel gaan zondigen denk ikquote:Op maandag 16 januari 2012 20:56 schreef Jian het volgende:
Grolsch Stender ???? daar zit toch maar 0,5 % alcohol in?! Wann deceptie, die ouwe is helemaal geen aan zijn stoel vergroeide zuiplap!Straks gaan jullie nog vertellen dat ie steevast voor het ontbijt een half uurtje gaat joggen!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |