Schitterende cap Gher!quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:48 schreef 5thencounter het volgende:
En Opa keurt de wijn, geeft ons allen ( behalve 1 ) de zegen en zag dat het goed was.....![]()
[ link | afbeelding ]
Hah, er duikt hier van alles weer op zo rond de feestdagen, eergisteren al zowat een complete reunie in de SC en nu is Fann weer verdwaaldquote:
Heb ik een reunie gemist ?quote:Op maandag 26 december 2011 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, er duikt hier van alles weer op zo rond de feestdagen, eergisteren al zowat een complete reunie in de SC en nu is Fann weer verdwaald
Nou ja gemist, gemist ..... er dook opeens een aantal oud ongeregeld op , zomaar opeens [RLS SC] #1348 Lastige volgende rondequote:Op maandag 26 december 2011 22:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een reunie gemist ?![]()
Wat jammer nou...
quote:Op maandag 26 december 2011 22:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja gemist, gemist ..... er dook opeens een aantal oud ongeregeld op , zomaar opeens [RLS SC] #1348 Lastige volgende ronde
Jij ook een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuwjaar Fannquote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jian, voorzichtig met vuurwerk...en Alvast Gelukkig Nieuwjaar...
doei
Jij bedoelt toch die zure hè ???quote:Op maandag 26 december 2011 22:19 schreef Jian het volgende:
Ja, fijne jaarwisseling hè Oop enne voorzichtig met de bommen enzo
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:20 schreef 5thencounter het volgende:
En wat voor reden Opa er ook voor zal hebben, is dit al wat we te zien gaan krijgen in de toekomst. Ik vertrouw er op dat deze of gene van het selecte groepje Opa-volgers met het password dit Topic verder zal gaan bijhouden!![]()
[ link | afbeelding ]
Ik geloof er geen flikker van, hou je afsluitgereedschap maar vast klaar want het begin van het einde is al zichtbaar in de verte!quote:
En dat is precies wat hij deed dus, achter de gordijnen zitten en uitzenden voor een select publiek. De grote vraag gaat worden, wie mag mee blijven doen en wie blijft deze Topic in de lucht houden met die broodnodige nuttige Opa-dingetjes ipv nietsnutten die "zo nu en dan" eens samenvattingen komen kijken!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:03 schreef Jian het volgende:
Ik kijk altijd alleen zo nu en dan naar de samenvattingen hier,dus hij gaat maar lekker achter de decoder as ie daar zin in heeft
Studio vlemmix tijden zullen nooit meer herleven PBtjequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:16 schreef Pearlbitch het volgende:
Even off-topic -en normaal publiceren we dat hier niet, maar op de chat van http://home.kpn.nl/gaua36jf/mijnchats/chat3-2.htm is op dit moment een mega-rel aan de gang met een groot aantal oude bekenden van de SV-chat.
Studio Vlemmix tijden herleven
Wat een onzin, HV/HZeZ... De rel komt echt niet van Hopjes hoor... Wat jou betreft liggen we helemaal dubbel van het lachen om jouw foto.. Foto's van jou? ja.. we hebben er drie.. Ons toegespeeld door jouw o-zo grote vriendin. Hahahahahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:43 schreef Houtvester het volgende:
[..]
Studio vlemmix tijden zullen nooit meer herleven PBtje
gewoon een ordinaire rel met een kerel die zich hopjes noem na boeiend hoor .
whahahah foto`s van mij in je dromen PB haahah lachen met jou zeg.quote:Op zaterdag 31 december 2011 03:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een onzin, HV/HZeZ... De rel komt echt niet van Hopjes hoor... Wat jou betreft liggen we helemaal dubbel van het lachen om jouw foto.. Foto's van jou? ja.. we hebben er drie.. Ons toegespeeld door jouw o-zo grote vriendin. Hahahahaha
Insgelijks Bamby!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:45 schreef bamby het volgende:
Voor allen een heel fijne jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2012
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |