Ik ook!!quote:Op zondag 4 december 2011 00:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Oma vindt dat die pet achterstevoren toch beter staat
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk de aanhouding van de vernieler van Oop's kattenluik..quote:Op dinsdag 6 december 2011 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
Even nog een serieuze zaak tussendoor, Michel trakteert ons zomaar op een life opgenomen aanhouding op zijn anders puur saaie kruispuntje! Jaja, een misdadiger met één lamp stuk!![]()
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef Jian het volgende:
Ik weet 't Oop, tis heel erg, maar de Europa League is ook leuk, ...... toch?
De stream haperde gisteren als een malle, maar we gaan morgen even kijken of we er nog wat van kunnen makenquote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jian het volgende:
Geen filmpjes van Oop tijdens de wedstrijd Ajax - Real ??
Oop is van slag, zie je dat niet dan? Alle chatters willen 'm op de brandstapel vanwege een lullig grapje van Oop over de minderjarige dochter van een chatter...Meer is het niet, maar in chatterswereld is de Vierschaar aangevoerd door de Baljuw opgetrommeld om Opa te vierendelen, in stukken op te hakken en aan de gieren op te voeren...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:24 schreef Jian het volgende:
Geen filmpjes van Oop tijdens de wedstrijd Ajax - Real ??
Lullig voor 'mquote:Op donderdag 8 december 2011 22:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Oop is van slag, zie je dat niet dan? Alle chatters willen 'm op de brandstapel vanwege een lullig grapje van Oop over de minderjarige dochter van een chatter...Meer is het niet, maar in chatterswereld is de Vierschaar aangevoerd door de Baljuw opgetrommeld om Opa te vierendelen, in stukken op te hakken en aan de gieren op te voeren...![]()
LoL jôh...
Ik heb de cap-dinges al dagen klaar staan, maar het lijkt een solitaire queste te zijn van slechts één overijverige zelfingenomen iets te gretige Trol-Tante Zonder Diploma...quote:Op donderdag 8 december 2011 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Lullig voor 'm![]()
Als ze 'm gaan vierendelen, kan dat dan wel op stream aub?
O god, Bloementjesjurk?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb de cap-dinges al dagen klaar staan, maar het lijkt een solitaire queste te zijn van slechts één overijverige zelfingenomen iets te gretige Trol-Tante Zonder Diploma...
hij draait "i did it my way", dat is vast om in de stemming te komen, maybe it's gone get ugly after allquote:Op donderdag 8 december 2011 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
Kweenie maar Oop laat z'n tanden zien... mogelijk dat er nog bloed gaat vloeien..![]()
[ link | afbeelding ]
Hmm... Oop draait nooit, die luistert weer naar de stream van DJ -Pro... ehhh wil je de korte of de lange uitleg...?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
hij draait "i did it my way", dat is vast om in de stemming te komen, maybe it's gone get ugly after all
Neh, ik snap het zo wel, kheb vroeger nog wel es op die chats rondgeboeldquote:Op donderdag 8 december 2011 23:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm... Oop draait nooit, die luistert weer naar de stream van DJ -Pro... ehhh wil je de korte of de lange uitleg...?
Ohhw was JIJ dat? Ik dacht al.. Nou even voor 't Altzheimermomentje nog dan de chats tot nu toe;quote:Op donderdag 8 december 2011 23:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ik snap het zo wel, kheb vroeger nog wel es op die chats rondgeboeld
Weinig nieuws onder de zon dus! Is er nog wel es wat op Sio dan? of is dat gewoon standaard off line ?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw was JIJ dat? Ik dacht al.. Nou even voor 't Altzheimermomentje nog dan de chats tot nu toe;
Opa= de gebeten hond vanwege die lullige minderjarige-opmerking
SIO= waar de zogenaamde Trollen(nót) zitten
Mich= die nieuwe die triggerhappy is met kicken, zaggies an d'r mee dus
Wiem=ehh al een tijd niet meer actief
En de rest telt zoiezo al niet meer mee
Yup, SIO is de banvije chat waar je de Hemel voor een doedelzak kan wijsmaken zonder geband te worden.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Weinig nieuws onder de zon dus! Is er nog wel es wat op Sio dan? of is dat gewoon standaard off line ?
oh, das wel interessant, alhoewel ik liever goede mods heb, dan kun je zo lekker op het randje lopen, ma ja, waar haal je nog goede mods vandaan tegenwoordigquote:Op donderdag 8 december 2011 23:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Yup, SIO is de banvije chat waar je de Hemel voor een doedelzak kan wijsmaken zonder geband te worden.
Tsja Muertes vind je daar niet nee.... iedere sukkel kan een vriendje mod maken en lollig gaan kicken..quote:Op donderdag 8 december 2011 23:30 schreef Jian het volgende:
[..]
oh, das wel interessant, alhoewel ik liever goede mods heb, dan kun je zo lekker op het randje lopen, ma ja, waar haal je nog goede mods vandaan tegenwoordig
Nou eigenlijk zeg je min of meer dat je Mu een goede mod vindt, ik heb er ook meteen maar effe een screenshot van gemaaktquote:Op donderdag 8 december 2011 23:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja Muertes vind je daar niet nee.... iedere sukkel kan een vriendje mod maken en lollig gaan kicken..
Maar geduld is een schone zaak, en wint uiteindelijk altijd!![]()
Tss... wtf zeg ik nou?
Tss... oprotten hé?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou eigenlijk zeg je min of meer dat je Mu een goede mod vindt, ik heb er ook meteen maar effe een screenshot van gemaaktGhèhèhè !
Nee, joh, ben je gek, ... alleen Muquote:Op donderdag 8 december 2011 23:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss... oprotten hé?Je gaat daar niet blere dat ik ze mis!
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, joh, ben je gek, ... alleen Mu
Hij is weer Heeeurlijkquote:Op zaterdag 10 december 2011 09:58 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier het langverwachte filmpje:
Als je het al niet aan je hart hebt moet je veel naar Imbecilio kijken, dan krijg je het aan je hart
Je gaat toch niet grappe met Oop hé?quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij is weer Heeeurlijk![]()
Oop gaat niet meer kijken als Imbecilio mee doet!![]()
"Jezus, ik vreet me schoenen op met stroop, wat doet tie gozer nou in hemelsnaam in Ajax 1"
Nouww dat zeg je nou zo makkelijk, maar kijk eens hier? Een van de zeldzame momenten dat Oop gelijtijdig cola drinkt,tv kijkt én de scheits voor partijdig uitscheld...quote:Op zondag 11 december 2011 15:52 schreef Flow3r het volgende:
Allemaal dezelfde caps van hetzelfde mannetje, er gebeurt niet zoveel daar geloof ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |