Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!quote:Op donderdag 12 januari 2012 13:23 schreef Poezewoes het volgende:
Zal even helpen staan jullie weer bovenaan
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;quote:Op donderdag 12 januari 2012 14:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met nog 32 extra Opa-topics zou dat nog veel makkelijker zijn!
Geweldig!quote:Op donderdag 12 januari 2012 15:39 schreef Jian het volgende:
[..]
In dat kader geef ik een voorzetje en stel ik vast de volgende nieuwe Opa-topics voor;
Bieren met Opa
Opa neemt een Heineken, wat wil jij?
Het dagboek van Opa
durf jij het te lezen?
Darten met Opa
Opa geeft commentaar bij het darten
Daar hoorde Opa engelen zingen
kijk samen met opa naar wedstrijden van Ajax
Culinair met Opa
's avond rond een uur of 6 schijft opa aan en geeft commentaar op zijn dagelijkse hap
Wie vind jij de leukste huisgenoot van Opa?
lekker gezellig discussiëren over Oma, Ajax (de papagaai) en de kat(ten)
U vraagt en Opa draait
muziekprogramma met DJ Oop, gezellig!
quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Zeer toepasselijk ook, Opa houd van rust namelijk!quote:Op donderdag 12 januari 2012 16:44 schreef Jian het volgende:
O ja, topicje vergeten;
Bannen met Oop
Jij zegt iets op de chat dat Oop niet aanstaat en hij knalt je er meteen af, zeer vermakelijk!
Het zal me een waar genoegen zijn om aan al die 33 Wiedem-Topicers uit te leggen Wie De Fuck Opaatje toch wel is!quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds WIDM een plaatsje op dit forum heeft, heeft Oop aan bezoekers op z'n stream bepaald geen gebrek
[ afbeelding ]
Zozo dan gaat hij het druk krijgen. Ongeveer 1115 bans te gaan voor hij op het gewone aantal chatters uit komtquote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
Sinds WIDM een plaatsje op dit forum heeft, heeft Oop aan bezoekers op z'n stream bepaald geen gebrek
[ afbeelding ]
Tis wel extreem druk opeens bij 'm! 't Zal toch geen DDoS-aanval zijn van het Anonymous-Chatters-Collectief!?quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |