Collega had in de vakantie walvis gegeten en dat smaakte erg naar levertraan. Geen succes, orka zal ook wel zoiets zijnquote:
Rotterdam is toch allang 'occupied'.quote:
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozentquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is toch allang 'occupied'.
Zoek de Nederlander.
Prozent?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozent
Yay, 1 op de 2 mensen in een Nederlandse stad is Nederlands.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozent
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek de Nederlander.
Dit moeten we niet willen met zijn allen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
Alles is de schuld van de linkse media die alsmaar op het sentiment inspelen!
quote:
Sentiment koop je ook geen brood voor. Oprotten dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
Alles is de schuld van de linkse media die alsmaar op het sentiment inspelen!
Hoeft niet. Recente voorbeelden te over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen ook Assad inroepen, misschien kan hij ons adviseren hoe om te gaan met de linkse media en occupy movement.
Abknallen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen ook Assad inroepen, misschien kan hij ons adviseren hoe om te gaan met de linkse media en occupy movement.
Hahaha, das een fijne, moet je voor de grap eens tram 4 op de Bergweg nemen, komt het zomaar voor dat je in een volle tram komt te zitten en toch de enige blanke bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek de Nederlander.
Ligt er natuurlijk maar net aan wat voor allochtonen er rondlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yay, 1 op de 2 mensen in een Nederlandse stad is Nederlands.
Het werkt wel, vooral dat gegil van die meiden is een mooi effect.quote:
Oh, dat had ik laatst in de bus. Afgeladen met imkers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, das een fijne, moet je voor de grap eens tram 4 op de Bergweg nemen, komt het zomaar voor dat je in een volle tram komt te zitten en toch de enige blanke bent.
Want blanke allochtonen zijn niet allochtoon?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wat voor allochtonen er rondlopen.
Precies, idiote studenten die goedkoper onderwijs willen, pepperspray die hap.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En terecht, burgers moeten maar hun bakkes houden in een staat.
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want blanke allochtonen zijn niet allochtoon?
Ik vind bussen trouwens de minst plezierige vorm van openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dat had ik laatst in de bus. Afgeladen met imkers.
Maar wel lelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.
Meestal sneller dan de tram hier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind bussen trouwens de minst plezierige vorm van openbaar vervoer.
Blablabla, laat het woordenboek maar over aan Phillip.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.
Nu had ik het geluk in Rotterdam naast de metro te wonen, daar was ik binnen 2 minuten en die bracht me rechtstreeks naar de uni, waar ik 5 minuten naartoe moest lopen (van het metrostation).quote:
Ja, zelfs aanleggen lukt in jullie hellhole niet.quote:
Laat jij wel eens wat aanleggen in je hellhole?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, zelfs aanleggen lukt in jullie hellhole niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat jij wel eens wat aanleggen in je hellhole?
Je kan nog altijd de metro van Pyongyang proberenquote:
Statistisch gezien ga je dus in Rotterdam naar de Stamppotboer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens bij de allochtoon eten in deze prachtige stad.
Is je studenten OV daar ook geldig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan nog altijd de metro van Pyongyang proberen
[ afbeelding ]
Neu, is toch gratis in het communistische paradijs van de Grote Leider.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je studenten OV daar ook geldig?
Je krijgt het enkeltje concentratiekamp volgens mij helemaal gratis van de overheid. Ook zonder Studenten OV.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je studenten OV daar ook geldig?
Er is dan ook maar een oplossing voor dergelijke spleetogen met rare gedachtegoeden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je krijgt het enkeltje concentratiekamp volgens mij helemaal gratis van de overheid. Ook zonder Studenten OV.
quote:Een meer dan verdiende overwinning hier voor KoosVogels, die kosten nog lever heeft gespaard om de trofee in zijn handen te mogen sluiten.
En na een harde reset?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:23 schreef Vluchtdeur het volgende:
Kut mijn iPhone opent geen Apps meer, ze sluiten gelijk weer af.![]()
Komt denk doordat die jailbreak er al lang opstaat, misschien toch eens upgrade'n naar iOS 5
Heb je een stenen vloer voor nodig.quote:
Doet zo'n zeer aan je knieën.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heb je een stenen vloer voor nodig.
Nee, werkt niet. Dat wordt dan toch maar een herinstallatie.quote:
Ja enige keus ben ik bang.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nee, werkt niet. Dat wordt dan toch maar een herinstallatie.
Zo gepiept.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
Nee, werkt niet. Dat wordt dan toch maar een herinstallatie.
Was laatst ook bij DWDD geloof ik. Wel een leuk idee zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goedemiddag. Zo even wat Haagsche Cultuur met een grote C hier droppen:
Echt lache gaste. Echt zooitje Haagsche Harries en nog leuke muziek ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Was laatst ook bij DWDD geloof ik. Wel een leuk idee zo
Noem je dat muziek?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Echt lache gaste. Echt zooitje Haagsche Harries en nog leuke muziek ook
Dit is gewoon vette shit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Noem je dat muziek?
Ik hoor op de achtergrond wel iets van vaag simpel deuntje, maar die jochies schreeuwen er zo doorheen.
Niet iedereen is blijven hangen bij de stones en beatlesquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Noem je dat muziek?
Ik hoor op de achtergrond wel iets van vaag simpel deuntje, maar die jochies schreeuwen er zo doorheen.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doet zo'n zeer aan je knieën.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:14 schreef Monidique het volgende:
Alleen jammer dat dat tenenkrommend accent de muziek zo moet verneuken.
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Monidique het volgende:
Dat was mijn laatste aankoop. De Jeugd van tegenwoordig, David Bowie, Mozart en de Murderdolls. Gemêleerd, zeg ik met mijn grachtengordelaccent.
Mozart en de Murderdolls is niet een band, trouwens.
Mozert gozert.
De jeugd is stukken beter dan die kraaien onzin.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:30 schreef Monidique het volgende:
Dat was mijn laatste aankoop. De Jeugd van tegenwoordig, David Bowie, Mozart en de Murderdolls. Gemêleerd, zeg ik met mijn grachtengordelaccent.
Mozart en de Murderdolls is niet een band, trouwens.
Mozert gozert.
Die ploeg heet FC Den Haag. Niet ado.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:34 schreef Monidique het volgende:
ADO gaat vanavond keihard ingemaakt worden.
Mensen die de S als Z uitspreken hebben geen recht van spreken hierin.quote:
Eens, dus u dient nu de thread te verlaten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:44 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Mensen die de S als Z uitspreken hebben geen recht van spreken hierin.
True. Sommigen zijn verloren in bezielingsloze meuk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Niet iedereen is blijven hangen bij de stones en beatles
Bron van bewustzijn en beschaving..quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:30 schreef 3-voud het volgende:
True. Sommigen zijn verloren in bezielingsloze meuk.
Ging jij je niet zat zuipen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n downloadverbod is precies wat men nodig heeft in Nederland. Stelletje schobbejakken.
Nooit geen koffie als je gaan knallen. Neem dan bier of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zometeen. Eerst nog even wat studeren en koffie drinken.
Hmmm... had toch de indruk dat je al ver heen was.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zometeen. Eerst nog even wat studeren en koffie drinken.
Hallo TOR.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Zo'n downloadverbod is precies wat men nodig heeft in Nederland. Stelletje schobbejakken.
Mooi nummer. Jerney was toen nog lekker.. vaag mens was het altijd al.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef Drugshond het volgende:
Imo een van beste Nederlandse bands die ooit bestaan heeft, muzikaal nooit echt doorgebroken... maar qua compositie valt er weinig over te zeuren.
Ehmmm als ik naar haar ogen kijk denk ik ..... junkie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:44 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mooi nummer. Jerney was toen nog lekker.. vaag mens was het altijd al.
Oja, een dikke.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ehmmm als ik naar haar ogen kijk denk ik ..... junkie.
Het was ook zon enorme danslegende...quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Als je artiest bent mag dat.
Veel junks hebben leuke nummers gemaakt.
Tsja, downloadverbod, nogal naïef, hoe moet je zoiets doorvoeren? Feit blijft wel dat muziek en films downloaden natuurlijk gewoon stelen is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:39 schreef Friek_ het volgende:
Wrong turn...... koste haar carrière.... als ze had blijven zitten was ze veel verder gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Het was ook zon enorme danslegende...![]()
B O E I E N.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:54 schreef Monidique het volgende:
[..]
Tsja, downloadverbod, nogal naïef, hoe moet je zoiets doorvoeren? Feit blijft wel dat muziek en films downloaden natuurlijk gewoon stelen is.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef Drugshond het volgende:
Zou het zeker niet slecht doen in mississippi (burning). Aardig hoog EO gehalte.
Geweldige muziek. Brengt weer mooie herinneringen boven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]Zoe leuk dat het uber fout is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Zigeuners houden zich voornamelijk met drie dingen bezig:
- Misbruik maken van een uitkering.
- Kinderen produceren voor financieel gewin.
- Harde criminaliteit.
Meestal houdt een persoon of een gezin zich met alle drie bezig.
We kennen maar twee soorten mensen, we zijn geen racisten: Zij die de gemeente opbouwen en zij die hem verwoesten.
Iemand moet de broek aantrekken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:17 schreef betyar het volgende:
Meestal houdt een persoon of een gezin zich met alle drie bezig.![]()
![]()
![]()
Geen idee.... het is wel old-soldier van SC.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:19 schreef Cerbie het volgende:
Aaargh, was die niet van dat onmogelijke kledingrek?
Woorden van een Hongaarse burgemeester lid van Jobbik, de Hongaarse PVV zeg maar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Iemand moet de broek aantrekken.
Werden toen al grappen over gemaakt..... de zingende fietsenstalling.quote:
quote:
Lach me maar uit dan. Ik vind het serieus prachtig...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Werden toen al grappen over gemaakt..... de zingende fietsenstalling.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Lach me maar uit dan. Ik vind het serieus prachtig...
Daar gaat het me ook niet om Henk, ik moest gewoon keihard lachenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:31 schreef 3-voud het volgende:
Nog steeds niet door hebben dat het me geen zak doet
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef 3-voud het volgende:
Lach me maar uit dan. Ik vind het serieus prachtig...
Henk?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar gaat het me ook niet om Henk, ik moest gewoon keihard lachen
In de EU-vlag zit geen rood en die heeft meer (gele) sterrenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna de EU-vlag maar dan anders.
Nee, die moet ik nog kijken. Gelukkig zijn de populisten in Europa ver in de minderheid.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef betyar het volgende:
Hee Remlof, Het populisme in Europa gezien? Als "we" maar niet de kant op gaan als die gekke Hongaren...
God ja, met flink wat drank en oregano lukt het...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:34 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Bijna de EU-vlag maar dan anders.
Niet spiegelen zuurvoud, dat is pas zielig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Henk?
Weer je medicijnen vergeten dat je de PVV niet met rust kunt laten, zielig knulleke.
Mijn Chinees zit hier ook maar op 300 meter vandaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef remlof het volgende:
In de EU-vlag zit geen rood en die heeft meer (gele) sterren
Nikita..... was die nog vrij ?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef betyar het volgende:
3-voud, is Hongarije niks voor jou? De huidige gang van zaken daar passen prima bij jou politieke gedachtegoed.
Maybe. Ga maar een jaartje daar rondneuzen voor een woning voor me.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef betyar het volgende:
3-voud, is Hongarije niks voor jou? De huidige gang van zaken daar passen prima bij jou politieke gedachtegoed.
Wat is er ventje. Weer op je linkse heupen vanavond? Bier op?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Niet spiegelen zuurvoud, dat is pas zielig.
Voor 75 K heb je daar wel een kast van een huis. Ben er wel geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maybe. Ga maar een jaartje daar rondneuzen voor een woning voor me.
Bye bye.
Man man man, wat een drama is het daar. De meeste Hongaren hebben na 1.5 jaar spijt dat ze op Fidesz (Hongaarse VVD) hebben gestemd.Maar ja een absolute meerderheid waardoor er zonder problemen de grondwet in een paar maanden kon worden veranderd. Veranderingen waar vele VVD'ertjes hier mee eens zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, die moet ik nog kijken. Gelukkig zijn de populisten in Europa ver in de minderheid.
Bij een wintergebiedje als 2de optrekje... kan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor 75 K heb je daar wel een kast van een huis. Ben er wel geweest.
De vraag is natuurlijk of ze daar wel buitenlanders willenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aankomende week = vuurwerk....Krijgt de EU-top niks voor elkaar dan gaan we de afgrond in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:40 schreef betyar het volgende:
[..]
Man man man, wat een drama is het daar. De meeste Hongaren hebben na 1.5 jaar spijt dat ze op Fidesz (Hongaarse VVD) hebben gestemd.Maar ja een absolute meerderheid waardoor er zonder problemen de grondwet in een paar maanden kon worden veranderd. Veranderingen waar vele VVD'ertjes hier mee eens zijn.
Nee, ik weiger bepaalde mensen te helpen....quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maybe. Ga maar een jaartje daar rondneuzen voor een woning voor me.
Bye bye.
Deed je al met die tip he? Dom varkenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ik weiger bepaalde mensen te helpen....
Er komen Eurobonds en een herziening van het Verdrag van Lissabon, dat merk je al aan de schuivende Duitsers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aankomende week = vuurwerk....Krijgt de EU-top niks voor elkaar dan gaan we de afgrond in.
Semi-Arische-ras..... moet lukken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef remlof het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk of ze daar wel buitenlanders willen
Ergens op de Puszta zonder aansluitingen op NUTS-voorzieningen met een buts hectare waar je niks mee kan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was geen tip.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Deed je al met die tip he? Dom varken
Jawel.quote:
En schuivende Fr... die Maastricht V2.0 willen implementeren.... maar dan nog. Ik ken AEX heel goed op korte termijn moeten 110 miljard uit Griekenland ge-herparkeerd worden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Er komen Eurobonds en een herziening van het Verdrag van Lissabon, dat merk je al aan de schuivende Duitsers.
- windmolenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ergens op de Puszta zonder aansluitingen op NUTS-voorzieningen met een buts hectare waar je niks mee kan.
Een huisje waar je wel wilt wonen liggen de prijzen iets anders.
Nee ..... ik praat nu over prijzen van 5-6 jr terug.... Maar Turkije schijnt een nog leuker land te zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:43 schreef betyar het volgende:
[..]
Ergens op de Puszta zonder aansluitingen op NUTS-voorzieningen met een buts hectare waar je niks mee kan.
Een huisje waar je wel wilt wonen liggen de prijzen iets anders.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef 3-voud het volgende:
[..]
- windmolen
- zonnepanelen
- generator
- septictank
- waterput
- satelliet schotel
Eitje...
Over een jaar misschien als je terug bent.quote:
Mijn ouders hebben ik geloof in 2002 in Hongarije een vakantiehuisje gekocht, dat ding kostte ruim 200.000 euro zonder de verbouwing.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee ..... ik praat nu over prijzen van 5-6 jr terug.... Maar Turkije schijnt een nog leuker land te zijn.
Nee, dadelijk wordt je nog gelukkig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Over een jaar misschien als je terug bent.
Nou hup, ga en doe je best.
Niet iedereen kan snugger inkopen danwel opletten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ik geloof in 2002 in Hongarije een vakantiehuisje gekocht, dat ding kostte ruim 200.000 euro zonder de verbouwing.
Waaa ?!...... zo duur.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben ik geloof in 2002 in Hongarije een vakantiehuisje gekocht, dat ding kostte ruim 200.000 euro zonder de verbouwing.
Sja, als je het niet kent zul je ook nooit begrijpen dat ik dat al hartstikke ben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, dadelijk wordt je nog gelukkig.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, dadelijk wordt je nog gelukkig.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:50 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet iedereen kan snugger inkopen danwel opletten.
2004 kwam volgens mij Hongarije bij de EU.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef Drugshond het volgende:
Serieus.... YGTBK (You got to be kidding).
2000 (mag ook 2001 of zo zijn) invoering EU.... en dan in Hongarije 200K.... wat is dat
[ afbeelding ]
Voor 200K heb je daar een kaste van een huis. Kost je ook een schoonmaakster/slet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:53 schreef betyar het volgende:
2004 kwam volgens mij Hongarije bij de EU.
Zwemt daar ook geen steur/kaviaar ?. Ik dacht het wel.quote:Aan het balatonmeer
Oké het is een groot huis, maar de locatie is zoals overal bepalend.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Voor 200K heb je daar een kaste van een huis.
weet ik nie tlijkt me niet gezien het Balatonmeer op het water bij de stranden na dichtbegroeid is.quote:Zwemt daar ook geen steur/kaviaar ?. Ik dacht het wel.
Stond me iets van bij.... correct me if wrong.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef betyar het volgende:
weet ik nie tlijkt me niet gezien het Balatonmeer op het water bij de stranden na dichtbegroeid is.
Ik vis er al jaartjes maar ben hem niet tegengekomen. Wel meerval, snoekbaars, roofblei, zonnebaarsjes, hekk.
Nee. Beide vallen binnen het finoegrisch, maar ze zullen elkaar totaal niet kunnen verstaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef Drugshond het volgende:
Hongaars lijkt op Finland qua taal.
Zet een Limburger en een Fries tegen over elkaar .... en ze gaan meppen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee. Beide vallen binnen het finoegrisch, maar ze zullen elkaar totaal niet kunnen verstaan.
Dat zeg ik toch ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:09 schreef Drugshond het volgende:
De taal heeft wel dezelfde afsprong.
Een tweede "deel" is bij dit soort films altijd minder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Al gezien.(download).... 1 was beter.,
Hoeft niet altijd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Een tweede "deel" is bij dit soort films altijd minder.
En helaas van definitief van ons heengegaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geen idee.... het is wel old-soldier van SC.
Ow ik mis iets.... vertel./ link of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef du_ke het volgende:
En helaas van definitief van ons heengegaan.
Dat is inbreker-piet.... Sleep-on.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Picchia het volgende:
Als je 's nachts tijdens het posten goed luistert, kun je hem nog weleens horen kloppen op de muren.
Aaahikwordgek overledenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow ik mis iets.... vertel./ link of zo.
Bedankt.quote:
Thx & creepy, ik heb er zelfs nog in gepost.... lijkt nu pas dat ik het de eerste keer zie.quote:
Wou je net verwijzen naar Aaahikwordgek overledenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Thx & creepy, ik heb er zelfs nog in gepost.... lijkt nu pas dat ik het de eerste keer zie.
Selectief geheugen can be a bitch.
Mijn eerdere opmerking blijft staan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wou je net verwijzen naar Aaahikwordgek overleden
Dat bedoelde ik niet meer dat hij dacht het met zo'n idee daar te kunnen makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Picchia het volgende:
Als je uit Nederland vertrekt omdat je hier niet rondkomt dan ben je sowieso een idioot.
Ow humor... ik ken een stel die is begonnen in sexy lingerie + extra's in Spanje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Picchia het volgende:
Een man die ik ken begon een videozaak in Zweden. Een paar maanden kwam hij terug, alleen zonder zijn vrouw. Ook zo'n geniaal ondernemersinitatief.
Als hij zijn vrouw nu eens op de video had gezet....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef Picchia het volgende:
Een man die ik ken begon een videozaak in Zweden. Een paar maanden kwam hij terug, alleen zonder zijn vrouw. Ook zo'n geniaal ondernemersinitiatief.
Ja, klopt. Sorry. Ik heb FB inmiddels ge-edit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:42 schreef du_ke het volgende:
je haalt de SC en FB een beetje door elkaar vanavond heb ik het idee
Heb hoop.quote:Op donderdag 27 november 2008 11:28 schreef EchtGaaf het volgende:
Zeker....Maar soms is dat wel hard als mensen zo snel weer worden "vergeten" ..
Je leest de context niet terug toen je het geschreven had.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat Aaaaghhikwordgek weer terugkomt?
Wat zou ik dat graag willen.
Hij is niet oud geworden.
Het is dan ook wel lang geleden. Zolang reikt mijn geheugen niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je leest de context niet terug toen je het geschreven had.
Vergeten en forget....toevallig niet in dit geval. (en dat maakt FOK! weer een beetje uniek).
Ik weet niet in welke tuin ie hing.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hing die niet aan een boom ?!..... garden of eden.
Dit is voor mij een misser.... ken redelijk wat topics, users vanaf 2003 (met een aardig geheugen) en ik soms ben ik een zoek smurf... maar deze miste ik 180 graden. Misser ja.... maar het is december en ergens past het weer (een beetje.... good old day's).quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel lang geleden. Zolang reikt mijn geheugen niet.
Ik werd triest dat ik het topic weer zag. Het is gek, maar ik denk nog best vaak aan Aaghh?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dit is voor mij een misser.... ken redelijk wat topics, users vanaf 2003 (met een aardig geheugen) en ik soms ben ik een zoek smurf... maar deze miste ik 180 graden. Misser ja.... maar het is december en ergens past het weer (een beetje.... good old day's).
SHE wil ik best over dromen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik werd triest dat ik het topic weer zag. Het is gek, maar ik denk nog best vaak aan Aaghh?![]()
Ik droom zelf over fokkertjes.
Dromen jullie ook wel eens daarover?
Ik weet zo gauw niet wie op mij favorietenlijst staat.quote:
Ik vond de reportage van Rosenmöller over het populisme in Hongarije wel interessant. Die dolle stronthongaren worden nu 1.5 jaar na de verkiezingen langzaam afgestraft voor hun rechtse keuze.quote:
Ze kunnen wel janken.... maar hervormen moeten ze.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vond de reportage van Rosenmöller over het populisme in Hongarije wel interessant. Die dolle stronthongaren worden nu 1.5 jaar na de verkiezingen langzaam afgestraft voor hun rechtse keuze.
O ja... Houdbaarheidsdatum = 02-01-2012quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:49 schreef Drugshond het volgende:
Snap niet dat sommige mensen een hekel hebben aan kerst. Ga voor kerst een kroeg binnen en je zit in een slagerij met genoeg keurvlees.
Ja, natuurlijk.... maar niet op die manier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ze kunnen wel janken.... maar hervormen moeten ze.
Je moet de Hongaren gaan onderrichten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:37 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vond de reportage van Rosenmöller over het populisme in Hongarije wel interessant. Die dolle stronthongaren worden nu 1.5 jaar na de verkiezingen langzaam afgestraft voor hun rechtse keuze.
Die Hongaren moeten eens stoppen met het wijzen naar anderen. Achterlijk volk.quote:Op zondag 4 december 2011 00:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je moet de Hongaren gaan onderrichten.
Zorgelijk, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 00:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Die Hongaren moeten eens stoppen met het wijzen naar anderen. Achterlijk volk.
Onderbewust is dat de grotere weeffout in de EU. Ze dachten dat het p2p was.....Z-EU zou er sterker van worden (investering in wat eigenlijk). Maar N-EU wil meer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 23:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk.... maar niet op die manier.
Ik ga er graag heen, de mensen zijn gewoon aardig totdat ze beginnen te klagen. Ze klagen nu terwijl ze zelf massaal op die partijen hebben gestemd, het is de schuld van Europa beginnen ze dan maar te roepen. Geef je er commentaar op wordt je weggezet als communist...... Alleen maar dat vingertje wijzen bah bah.quote:Op zondag 4 december 2011 00:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Zorgelijk, ja.
Heb jij niet zoveel meer op met Hongaren?
ik snap er geen hol van. Krijg jij Fok!les van FTS ofzo?quote:Op zondag 4 december 2011 00:16 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onderbewust is dat de grotere weeffout in de EU. Ze dachten dat het p2p was.....Z-EU zou er sterker van worden (investering in wat eigenlijk). Maar N-EU wil meer.
Daarom ook de ironie van het bedrijfsleven. (DSM,PHILLIPS, en eco)..... we willen meer. Sure.. bedrijfsleven is niet Joe-Sixpack.
Ja, ik begrijp de hypocrisie inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 00:22 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ga er graag heen, de mensen zijn gewoon aardig totdat ze beginnen te klagen. Ze klagen nu terwijl ze zelf massaal op die partijen hebben gestemd, het is de schuld van Europa beginnen ze dan maar te roepen. Geef je er commentaar op wordt je weggezet als communist...... Alleen maar dat vingertje wijzen bah bah.
... Als je onderstaande niet snapt.. no harm done... don't post in {AEX]..quote:Op zondag 4 december 2011 00:23 schreef betyar het volgende:
[..]
ik snap er geen hol van. Krijg jij Fok!les van FTS ofzo?
Ik ben net wakkergeworden en maar besloten dat internet misschien wel een idee was.quote:Op zondag 4 december 2011 02:46 schreef remlof het volgende:
Ik kom net thuis van een verjaardag.
Wat doe jij nog op?
Ik ga zo nog effe Boss kijken denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 02:47 schreef Monolith het volgende:
Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga zo naar bed.
Mits aanwezig ja.quote:Op zondag 4 december 2011 02:50 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij is het een ideale tijd om eens in een voorverwarmd bed te duiken.
Nee, meestal in bed en soms op de bank.quote:Op zondag 4 december 2011 02:52 schreef Boze_Appel het volgende:
remlof slaapt hardcore op de voorverwarmde grond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |