quote:Op vrijdag 25 november 2011 18:33 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heeft de VVD ooit voorliefde getoond voor de CPN, PPR, PSP, het huidige GL, of de SP, of de PvdA onder Cohen? Het is mij in ieder geval nooit opgevallen.
De GL-TKfractie zou redelijk makkelijk bij D66 kunnen aansluiten, maar de achterban van GL... Dat is iets complexerquote:Op vrijdag 25 november 2011 16:37 schreef Morendo het volgende:
Het nadeel van samenwerken met D66 is dat je die partij alleen meekrijgt in een soort package deal met de PvdA en GL. Vooral met laatstgenoemde partij zijn ze te innig.
http://www.volkskrant.nl/(...)ewoon-politiek.dhtmlquote:De geruchtenmolen in politiek Den Haag draait op volle toeren. Wil Rutte Wilders inruilen voor nieuwe gedogers? Als de gedoogconstructie strandt, dan is het bij de Voorjaarsnota, meent Martin Sommer.
Over die geluksmachine hoor je Mark Rutte niet meer. Die zal inmiddels wel uitstaan. Regeren is na een dik jaar aanzienlijk minder leuk geworden. Vanwege de ellende in Europa, omdat coalitiepartner CDA kermend op de grond ligt, en omdat gedoger Wilders vol overgave zout in allerlei wonden wrijft.
Het gaat nu over drie dingen. De euro, de euro en de euro. Nieuwe bezuinigingen dreigen. Wilders drijft de prijs van zijn welwillendheid op. De weigerambtenaar, snijden in ontwikkelingshulp, geen extra geld voor de linkse VARA. Het CDA lijkt op een kat in het nauw. Waarnemers menen een crisissfeer te zien. Ik (nog) niet. Aan die 0,7 procent voor ontwikkelingshulp mag van het CDA niet worden getornd. Hadden ze daar iets anders kunnen zeggen dan?
De geruchtenmolen draait. Binnenkort komen de nieuwe cijfers van het CPB. Die zullen slecht zijn en dat geeft ongemak. Rutte zou Wilders willen inruilen voor nieuwe gedogers van GroenLinks, D66 en ChristenUnie. Daarbij komt de aanstaande wisseling van de wacht naar aanleiding van de overstap van minister Donner naar de Raad van State. Allemaal stof voor wensen die veronderstellingen sturen.
In de borst van Wilders kunnen weinigen kijken. Hij twittert als het hem uitkomt zijn boodschap de wereld in. Of werpt een brok tussen het wachtende journaille bij de Kamer. Dat komt hem steeds op het verwijt te staan dat hij niet in debat gaat of uitgebreid op tv verschijnt. Een onzinnig verwijt. Ook de collega-fractievoorzitters selecteren de media naar believen. En de effectiviteit van de PVV-missie lijdt beslist niet onder zijn afwezigheid.
Ook de hardheid van zijn boodschap is niet nieuw. Hij heeft van Bolkestein geleerd helder en frontaal te spreken. Deze week zei een verslaggever van Nieuwsuur dat het toch niet aardig is zoals hij het CDA aanpakt. Wilders: 'U kijkt er zo vies bij, maar het is gewoon politiek. Ik ben ingehuurd en gekozen voor het PVV-belang.'
Precies zo reageerde hij een jaar of vijf geleden op een collega-journalist die hem voor de voeten wierp dat hij zulke vreselijke dingen zei. Het zal wel over de islam zijn gegaan. Wilders: 'Moet je huilen? Wil je een zakdoekje? Het is gewoon politiek.' Als Wilders één ding is, dan is het consistent. Dit is zijn opvatting van politiek bedrijven: steenhard en onbewimpeld. Precies het tegendeel van het CDA-streven naar consensus. Maar een indicatie voor crisis is dit niet. Ook Rutte beaamt steevast dat Wilders zich aan zijn afspraken houdt.
De volgende verhalen doen nu de ronde. De eurocrisis is een dermate centraal thema, en de meningen van de coalitie en de PVV lopen zozeer uiteen, dat een frontale botsing onvermijdelijk is. Dat zou kunnen, maar nog niet naar aanleiding van de CPB-cijfers in december. Dit is niet het moment om een slagveld te beginnen. De begrotingen zijn in december net goedgekeurd, daar ga je niet meteen in roeren. Nieuwe knopen worden doorgehakt bij de Voorjaarsnota. Dan wordt de financiële stand van zaken gepeild (er is geen vast moment voor), op dat moment moeten er eventueel nieuwe afspraken komen. Als de gedoogconstructie strandt, is het dan.
Mikt Rutte in dat verband op het ruilen van Wilders' gedoogsteun voor die van D66, GroenLinks en ChristenUnie? Onwaarschijnlijk. Arie Slob van de ChristenUnie wil wel. Hij wijst op de verantwoordelijkheid in verband met de toestand. Dat is nobel, maar ook valt op dat zijn ChristenUnie in de oppositie momenteel niet profiteert van de treurige situatie van het CDA. Terwijl de aanpalende en gedogende SGP, als je die ongepaste uitdrukking mag hanteren, de sterren van de hemel speelt. Dat is wrang voor Slob maar hoe dat zij, D66 en GroenLinks zeggen toch vierkant nee tegen gedoogsteun. Het is geen zoek en vervang, meent Pechtold. De tijd die nodig is om een nieuw gedoogakkoord uit te werken, kun je beter gebruiken voor een eerlijke verkiezingscampagne.
Resteert de overstap van Donner van Binnenlandse Zaken naar de Raad van State. Hierover moet voor de Kerst uitsluitsel komen. Onder diplomaten gaat het gerucht dat een eventueel vertrek van Donner - wat nog allerminst zeker is - zou leiden tot het opschuiven van minister Rosenthal van Buitenlandse Zaken naar Binnenlandse Zaken. Omdat de inmiddels flink gebutste Rosenthal op die post minder kwaad zou kunnen. Wederom onwaarschijnlijk. Het kabinet zou met zo'n stoelendans van de regen in de drup raken. Serieuzer bezwaar is de aanzienlijke publicitaire schade voor zowel Rosenthal als Rutte. Mij lijkt zo'n herschikking uitgesloten.
Veel wild geraas dus, deze week.
Laten we het er op houden dat ze net zo liberaal zijn als de VVD op het moment.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Niet vloeken in dit topic, hou het beschaafd wil je.
Bron: NRCquote:Bolkestein noemt opsplitsing eurozone onvermijdelijk
Een opsplitsing van de eurozone is onvermijdelijk. Het gebied rond Duitsland stapt op termijn over op de neuro, een aparte munteenheid voor de noordelijke eurolanden. Dat zegt VVD-prominent Frits Bolkestein vandaag in een interview in het AD.
Eerder pleitte de partij-ideoloog van de VVD, Patrick van Schie, al voor de neuro. Dat kwam hem op kritiek te staan. Alleen het speculeren over het opsplitsen van de euro zou al gevaarlijk zijn. Bolkestein maakt zich daar niet druk om. “Het zal allemaal wel. Ik ben geneigd om naar radicale middelen te grijpen.”
‘Ik zou geen traan laten om gedwongen vertrek Italië uit euro’
De radicale middelen waar de 82-jarige oud-partijleider op doelt, zijn onder meer de verwijdering van Griekenland uit de eurozone. “Ze moeten steun krijgen op voorwaarde dat ze uit de euro gaan.” Ook een vertrek van Italië is een optie voor Bolkestein. “Als Italië zou worden gedwongen de euro te verlaten zou ik er geen traan om laten.”
Volgens Bolkestein hebben hij en andere politici de weeffout van de euro over het hoofd gezien. Bolkestein was zelf sceptisch over de invoering van de euro, maar zag niet in dat de euro het moeilijk zou krijgen zonder politieke unie in Europa. “Ik zag dat pas later.”
Eurobonds ‘rampzalig’
Euro-obligaties noemt Bolkestein een “rampzalig idee”:
“Dat betekent dat Nederland meer rente moet betalen. Ik heb berekend dat zoiets kan oplopen tot zeven miljard euro per jaar. Elk jaar. We hebben al problemen om achttien miljard te bezuinigen in vier jaar.”
http://www.volkskrant.nl/(...)rincipes-staan.dhtmlquote:De VVD gedraagt zich af en toe als een mak lammetje in de coalitie en moet steviger voor de liberale principes staan. Dat stelt terugtredend voorzitter Martijn Jonk van de politieke jongerenorganisatie van de VVD (JOVD) in een interview met Nu.nl.
Volgens Jonk heeft zijn partij de neiging om te snel te schikken in concessies, bijvoorbeeld in de discussie rond de weigerambtenaren. Diverse partijen wilden af van de mogelijkheid voor ambtenaren om het in de echt verbinden van homoparen te weigeren. 'De VVD stemde tegen, terwijl daarover niets is afgesproken in het regeerakkoord. En ik vind: de SGP krijgt al heel veel.''
In het interview haalt Jonk verder uit naar het kabinetsstandpunt rond de hypotheekrenteaftrek. De JOVD pleitte in dit verband eerder voor geleidelijke afschaffing in ruil voor belastingverlaging. Hij zegt er 'moedeloos' van te worden dat premier Mark Rutte en staatssecretaris Frans Weekers (Financiën) weigeren te praten over een herziening.
Goede voetballer. Jammer dat hij nog een paar jaar in dat verwerpelijke psv shirt heeft gevoetbald.quote:
Het was dan ook puur uit electorale overwegingen om zo hard vast te houden aan de HRA, meer niet. Dat zei ik toen ook al.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:26 schreef Elfletterig het volgende:
Het is opvallend hoe er langzaam maar zeker steeds meer stemmen binnen de VVD opgaan om eindelijk toch iets te doen aan de hypotheekrenteaftrek. Gisteren liet oud-minister Hoogervorst zich er ook al over uit, vandaag de vertrekkend voorzitter van de JOVD. Het is rijkelijk laat, maar de VVD lijkt langzamerhand toch echt wakker te worden...
Daar ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:20 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Goede voetballer. Jammer dat hij nog een paar jaar in dat verwerpelijke psv shirt heeft gevoetbald.
Ik ook, ik ontken dat ook niet... - De VVD is in de eerste plaats de belangenbehartiger van rijk Nederland. Ze hebben dat belang fantastisch verpakt in verkiezingsspotjes waarin een wanhopige man zich zorgen maakt over 'afschaffing' van de HRA, terwijl het bij hem thuis al 'geen vetpot' is...quote:Op woensdag 30 november 2011 10:29 schreef De_Nuance het volgende:
Het was dan ook puur uit electorale overwegingen om zo hard vast te houden aan de HRA, meer niet. Dat zei ik toen ook al.
http://www.volkskrant.nl/(...)-kunnen-zeggen.dhtmlquote:Premier Rutte had ook gewoon sorry kunnen zeggen. Sorry voor het saneren van het persoonsgebonden budget.
Sorry voor alle kazernes die dicht moeten.
Sorry dat de kinderopvang zo duur wordt.
Sorry dat de zorgpremies alwéér hoger zijn.
Sorry voor de koopkrachtplaatjes.
Sorry voor al die ontslagen in het passend onderwijs.
Sorry voor de btw-verhogingen.
Sorry voor de bodemloze put die hsl heet.
Sorry dat het maar niet lukt met die euro.
Sorry voor alle natuur die er aan gaat.
Sorry dat u nu moet bloeden voor het redden van de banken.
Sorry voor dat getrek aan Mauro. En aan Yossef. En o ja: sorry voor de animal cops (maar dat moet van Geert).
Sorry, kortom, voor alle overlast. Dat had Rutte allemaal kunnen zeggen. Maar politici zeggen niet graag sorry. Anders gaan we nog denken dat het allemaal hun schuld is. Dat lossen ze liever anders op. Daarom mogen we binnenkort 130 rijden op bijna alle snelwegen. Niet omdat het de files vermindert, omdat 120 echt veel te langzaam is of omdat we er nou zoveel eerder van op ons werk zijn - het scheelt hooguit een paar minuten - maar gewoon omdat het kabinet denkt dat we het fijn vinden.
Het dolgelukkige VVD-Kamerlid Aptroot is daar heel open over. 'Eindelijk niet meer 120 of die gek lage 100. Het gaat ook om het eerlijkheidsgevoel: als mensen zo'n mooie brede snelweg zien, waarom moet je ze dan altijd maar betuttelen en beperken? Dit is echt iets waar de bevolking achter staat.'
We kunnen het het kabinet niet kwalijk nemen. Wie zoveel onheil heeft gepredikt, wil ook weleens met goed nieuws thuis komen. De verhoging van de snelheid is een cadeautje van het kabinet aan ons. Natuurlijk heeft het een prijs: extra brandstofgebruik, extra milieuvervuiling, 7 tot 11 extra verkeersdoden per jaar. En het kost ons meteen alweer 132 miljoen euro om die schade te beperken. Als we er even over nadenken hebben we dus best redenen om niet erg enthousiast te zijn. Maar daar gaat het ook niet om bij cadeautjes. Niet de dankbaarheid van de ontvanger telt, maar het plezier dat de gever beleeft aan het geven.
Het is wat. Dat er iets aan de HRA dient te gebeuren ontken ik niet, maar ik neem aan dat jij ook het belang inziet van het niet direct afschaffen van de HRA? Dan zullen er inderdaad een hoop gezinnen in de problemen komen. Dus het is niet alleen in het belang van de zogenoemde "rijken". Populistisch spotje of niet.quote:Op woensdag 30 november 2011 10:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook, ik ontken dat ook niet... - De VVD is in de eerste plaats de belangenbehartiger van rijk Nederland. Ze hebben dat belang fantastisch verpakt in verkiezingsspotjes waarin een wanhopige man zich zorgen maakt over 'afschaffing' van de HRA, terwijl het bij hem thuis al 'geen vetpot' is...
Daarom beperk ik me tot de columns uit de kwaliteitspers en laat ik columns van Geen Stijl en zo links liggenquote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Als we elke B-column hier posten is het topic zo vol.
Elk geplaatst nieuwsbericht en elke column is een uitnodiging tot discussie. Topics mogen vollopen, daar zijn ze voor bedoeld...quote:Op woensdag 30 november 2011 11:46 schreef Cerbie het volgende:
Als we elke B-column hier posten is het topic zo vol.
Geen enkele politieke partij in Nederland bepleit onmiddellijke afschaffing van de HRA. Lees de verkiezingsprogramma's er maar op na. Partijen pleiten voor een geleidelijke beperking; alleen de manier waarop verschilt. Toch wekte het VVD-spotje geheel onterecht de suggestie dat afschaffing dreigde. Heel wat mensen zijn zo vakkundig op het verkeerde been gezet.quote:Op woensdag 30 november 2011 12:07 schreef StarGazer het volgende:
Het is wat. Dat er iets aan de HRA dient te gebeuren ontken ik niet, maar ik neem aan dat jij ook het belang inziet van het niet direct afschaffen van de HRA? Dan zullen er inderdaad een hoop gezinnen in de problemen komen. Dus het is niet alleen in het belang van de zogenoemde "rijken". Populistisch spotje of niet.
En daar is de kier in de deur voor de OWS. Het begint met dit en de volgende stap is het ruggengraatloze CDA, dat buigt voor de eis van Wilders mbt bezuinigen op de OWS. Wilders blij, coalitie draait door, dus CDA blij.quote:Coalitie: geen taboes bij bezuiniging
Den Haag - Er zijn harde onderhandelingen op komst bij de gedoogcoalitie VVD, CDA en PVV. VVD en CDA willen bij die onderhandelingen over een nieuw bezuinigingspakket ook voorstellen ter sprake brengen die eerder onbespreekbaar zijn geweest.
Daaronder vallen onder meer de hervormingen van de woningmarkt en de arbeidsmarkt, schrijft de Volkskrant. De PVV is hier sterk tegen. Het kabinet stelt volgens ingewijden dat er niet aan te ontkomen valt meer te bezuinigen. Het zal meer worden dan de 18 miljard euro die is overeengekomen in het regeerakkoord.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)org-zijn-nodig.dhtmlquote:Meer eigen betalingen in de zorg zijn nodig om de kosten van het systeem in het gareel te houden. Dat stelde minister Edith Schippers (Volksgezondheid) zaterdag in een interview met De Telegraaf.
De VVD-bewindsvrouw heeft echter geen politieke meerderheid om patiënten meer te laten betalen, bijvoorbeeld bij een bezoek aan de huisarts. Coalitiepartij CDA en gedoogpartner PVV zijn erop tegen om de eigen betalingen te verhogen. Maar volgens Schippers is dit echter onvermijdelijk. Ze denkt dat er vroeg of laat meer eigen betalingen in de zorg komen. 'Of ik die nou invoer of mijn opvolger', aldus de minister. 'Het is niet voor niets dat eigen betalingen overal in het buitenland gebruikelijk zijn. Het is de beste manier om de zorgkosten in de hand te houden', zegt ze.
Schippers wijst er verder op dat het basispakket in Nederland riant is. De zorgkosten stijgen deze kabinetsperiode van 60 naar 75 miljard euro per jaar. Volgens de minister wordt het basispakket elk jaar groter. Maar er gaan ook dingen uit, zoals stoppen met roken en dieetadvies. De afweging daarbij is of mensen het voor eigen risico kunnen dragen. 'Als jij een klein loontje hebt en je kapot werkt, en je hebt de pech dat je een hele dure ziekte krijgt, dan kun je dat nooit betalen. Dan moet je je huis verkopen.' Maar wie dieetadvies wil, hoeft maar een paar keer naar de diëtiste. 'Dat zijn helemaal geen grote bedragen', aldus Schippers.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En bereid je maar voor op meer betalen in de zorg:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)org-zijn-nodig.dhtml
Dat CDA en PVV tegen zijn, zegt helemaal niks. Dat wordt gewoon ruilhandel. OWS omlaag, dan is de PVV tevreden en CDA is al blij met elk brokje dat ze uit dit Kabinet slepen, dus we gaan echt de huisarts zelf betalen.
Schippers leeft wel in de grotemensenwereld en zal dus moeten omgaan met bovenstaande realiteit.quote:De zorgkosten stijgen deze kabinetsperiode van 60 naar 75 miljard euro per jaar.
Waarom zit je nou dat hele topic vol te knallen met van die nietszeggende artikelen? Om over die kutcolumns nog maar te zwijgen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En bereid je maar voor op meer betalen in de zorg:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)org-zijn-nodig.dhtml
Dat CDA en PVV tegen zijn, zegt helemaal niks. Dat wordt gewoon ruilhandel. OWS omlaag, dan is de PVV tevreden en CDA is al blij met elk brokje dat ze uit dit Kabinet slepen, dus we gaan echt de huisarts zelf betalen.
Jij discussieert liever op basis van verzonnen verhalen of zo? Kan ook, hoor. Verzin ik wel een of ander feitje. Jammer alleen dat jij dan een van de eersten zal zijn die om een bron gaat gillen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:42 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom zit je nou dat hele topic vol te knallen met van die nietszeggende artikelen? Om over die kutcolumns nog maar te zwijgen.
Geweldige bijdragequote:Op zaterdag 3 december 2011 11:11 schreef Sicstus het volgende:
de VVD...de ware partij van de afbraak
Echt wel dus. Topgozer.quote:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)s-wegbezuinigd.dhtmlquote:Op de behandeling van mishandelde kinderen, onder wie slachtoffers van seksueel misbruik, wordt hard bezuinigd. De bezuinigingen zijn zo fors, dat bijvoorbeeld 40 procent van de kinderen niet meer kan worden geholpen in het Kinder- en Jeugd Trauma Centrum in Haarlem.
Dat is een van de twee Multidisciplinaire Centra Kindermishandeling. Projectleider van het centrum in Haarlem Janet van Bavel wil actie van het kabinet en de zorgverzekeraars. Ze wordt daarin gesteund door de PvdA. Dit meldt dagblad Spits vandaag.
De twee centra werden vorige week geopend om ervoor te zorgen 'dat we geen kinderen meer kwijtraken'. Volgens Van Bavel gebeurt dat echter juist wel als de bezuinigingen doorgaan.
In het topic over het Kabinet Rutte????quote:Op donderdag 8 december 2011 07:59 schreef du_ke het volgende:
Probeer het een beetje on-topic bij de PVV te houden aub L_V...
Typefoutje, bedoelde VVD (had het ook ge-edit) .quote:Op donderdag 8 december 2011 08:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
In het topic over het Kabinet Rutte????En in een topic over de VVD die alles wil privatiseren en overal eigen bijdrages voor wil hebben, lijkt me dit redelijk relevant.
Het ging dan ook niet over Australië, maar over Amerika, waar duidelijk wordt (dat ik dat allemaal moet gaan uitleggen, zeg), dat je dit soort dingen kunt krijgen als je hosanna roepend achter de VVD die alles wil privatiseren of ver-eigenbijdrageren blijft aanhollen.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Typefoutje, bedoelde VVD (had het ook ge-edit) .
En dit topic lijkt me over de VVD te gaan. Daarin is een nieuwsberichtje over iets in Australië niet zo gek relevant. Zoek daar een mooi plekje voor in NWS bijvoorbeeld...
http://www.volkskrant.nl/(...)ublieke-omroep.dhtmlquote:De publieke omroep is maar liefst vijf maanden per jaar op vakantie en zendt dan herhalingen uit. Dat moet veranderen vindt VVD'er Anouchka van Miltenburg. Ze denkt dat er ook nog extra gekort kan worden op de publieke omroep.
De vice-fractievoorzitter van de VVD deed haar uitspraken in het programma Eva Jinek op Zondag.
Van Miltenburg heeft het onderwerp media in haar portefeuille. Deze week debatteerde de Tweede Kamer over de publieke omroep. Het Kamerlid pleit voor meer kwaliteit bij de publieke omroep, maar wilde geen uitspraken doen over de inhoud van specifieke programma's. 'Anders word ik vergeleken met Berlusconi'.
200 miljoen korten
'Wij willen terug naar minder zenders, maar andere partijen hebben een andere mening', zei Van Miltenburg. Volgens haar hebben de zenders aangegeven dat de kwaliteit overeind blijft, ook ondanks de bezuinigingen. 'Doe er dan nog maar 200 miljoen vanaf'.
Het VVD-Kamerlid vindt vooral de nieuwsfunctie van de publieke omroep essentieel. 'Het journaal zendt wel elke dag uit'. Ook cultuur, achtergronden en documentaires kunnen op haar warme instemming rekenen. Ook wil ze meer aandacht voor lokale omroepen, eventueel in samenwerking met landelijke zenders.
Van Miltenburg zei verder dat het wel opviel dat tijdens de verkiezingen meer linkse dan rechtse politici werden uitgenodigd. 'We hebben geturfd'. Mede-gast Albert Verlinde (getrouwd met VVD'er Onno Hoes) gaf hierop nog een sneer naar die linkse media. 'Het kan toch niet dat de VARA de twee belangrijkste opiniërende programma's (DWDD en Pauw & Witteman red.) maakt.' Eva Jinek riposteerde door te zeggen dat het andere omroepen vrij staat om nog betere programma's te maken en dat ze dit blijkbaar niet lukt.
Met andere woorden: De kwaliteit moet eraan, koste wat kost?quote:Volgens haar hebben de zenders aangegeven dat de kwaliteit overeind blijft, ook ondanks de bezuinigingen. 'Doe er dan nog maar 200 miljoen vanaf'.
Dat is wel sneu inderdaad. En dan vergeten dat een Rutte vlak voor de PS verkiezingen een uur lang exclusief te gast was bij P&W en de avond daarvoor in Nieuwsuur ook exclusief zijn zegje mocht doen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoe zielig ben je overigens als je gaat zitten turven wie er te gast is op tv?
Het lijkt er inderdaad op dat het een tegenvaller voor haar is dat de kwaliteit onaangetast blijft ondanks de bezuinigingen.quote:Op zondag 18 december 2011 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ublieke-omroep.dhtml
Ook een mooie:
[..]
Met andere woorden: De kwaliteit moet eraan, koste wat kost?
Om maar eens te parafraseren: Wenn ich die Wörte 'Publieke Omroep' höre.....
DWDD hoort bij de twee belangrijkste opiniërende programma's? Zo lust ik er nog wel een paar...quote:Op zondag 18 december 2011 10:46 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ublieke-omroep.dhtml
Ook een mooie:
[..]
Met andere woorden: De kwaliteit moet eraan, koste wat kost?
Om maar eens te parafraseren: Wenn ich die Wörte 'Publieke Omroep' höre.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |