Collega had in de vakantie walvis gegeten en dat smaakte erg naar levertraan. Geen succes, orka zal ook wel zoiets zijnquote:
Rotterdam is toch allang 'occupied'.quote:
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozentquote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rotterdam is toch allang 'occupied'.
Zoek de Nederlander.
Prozent?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozent
Yay, 1 op de 2 mensen in een Nederlandse stad is Nederlands.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Als je autochtoon bedoelt , 50 prozent
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek de Nederlander.
Dit moeten we niet willen met zijn allen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
Alles is de schuld van de linkse media die alsmaar op het sentiment inspelen!
quote:
Sentiment koop je ook geen brood voor. Oprotten dus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:48 schreef Friek_ het volgende:
Alles is de schuld van de linkse media die alsmaar op het sentiment inspelen!
Hoeft niet. Recente voorbeelden te over.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen ook Assad inroepen, misschien kan hij ons adviseren hoe om te gaan met de linkse media en occupy movement.
Abknallen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:52 schreef Voorschrift het volgende:
We kunnen ook Assad inroepen, misschien kan hij ons adviseren hoe om te gaan met de linkse media en occupy movement.
Hahaha, das een fijne, moet je voor de grap eens tram 4 op de Bergweg nemen, komt het zomaar voor dat je in een volle tram komt te zitten en toch de enige blanke bent.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoek de Nederlander.
Ligt er natuurlijk maar net aan wat voor allochtonen er rondlopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Yay, 1 op de 2 mensen in een Nederlandse stad is Nederlands.
Het werkt wel, vooral dat gegil van die meiden is een mooi effect.quote:
Oh, dat had ik laatst in de bus. Afgeladen met imkers.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaha, das een fijne, moet je voor de grap eens tram 4 op de Bergweg nemen, komt het zomaar voor dat je in een volle tram komt te zitten en toch de enige blanke bent.
Want blanke allochtonen zijn niet allochtoon?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk maar net aan wat voor allochtonen er rondlopen.
Precies, idiote studenten die goedkoper onderwijs willen, pepperspray die hap.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef Friek_ het volgende:
[..]
En terecht, burgers moeten maar hun bakkes houden in een staat.
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Want blanke allochtonen zijn niet allochtoon?
Ik vind bussen trouwens de minst plezierige vorm van openbaar vervoer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Oh, dat had ik laatst in de bus. Afgeladen met imkers.
Maar wel lelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.
Meestal sneller dan de tram hier.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik vind bussen trouwens de minst plezierige vorm van openbaar vervoer.
Blablabla, laat het woordenboek maar over aan Phillip.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
In een stad als Rotterdam zal je ook veel kleurlingen aantreffen die volgende de definities geen allochtonen zijn.
Nu had ik het geluk in Rotterdam naast de metro te wonen, daar was ik binnen 2 minuten en die bracht me rechtstreeks naar de uni, waar ik 5 minuten naartoe moest lopen (van het metrostation).quote:
Ja, zelfs aanleggen lukt in jullie hellhole niet.quote:
Laat jij wel eens wat aanleggen in je hellhole?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, zelfs aanleggen lukt in jullie hellhole niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Laat jij wel eens wat aanleggen in je hellhole?
Je kan nog altijd de metro van Pyongyang proberenquote:
Statistisch gezien ga je dus in Rotterdam naar de Stamppotboer?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Tem het volgende:
Ik ga vanavond maar weer eens bij de allochtoon eten in deze prachtige stad.
Is je studenten OV daar ook geldig?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:06 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je kan nog altijd de metro van Pyongyang proberen
[ afbeelding ]
Neu, is toch gratis in het communistische paradijs van de Grote Leider.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je studenten OV daar ook geldig?
Je krijgt het enkeltje concentratiekamp volgens mij helemaal gratis van de overheid. Ook zonder Studenten OV.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is je studenten OV daar ook geldig?
Er is dan ook maar een oplossing voor dergelijke spleetogen met rare gedachtegoeden.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:09 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Je krijgt het enkeltje concentratiekamp volgens mij helemaal gratis van de overheid. Ook zonder Studenten OV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |