Ik heb een vak waarvan de docente al 3 weken ziek is, dus als ik nu dan ook lessen over ga slaan blijft er niets over.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heeft iedereen zijn stengel selderij al op?
Nee, bah.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Okido.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zou hem wel een kans geven, alleen al voor de moed
Mijn ego is wel geboost.quote:
Ja balen. Ik heb vrij maar ik moet eigenlijk wel vrij veel doen. Huiswerk van 1 dag inhalen (maar daar is vrij weinig van te begrijpen), 3 inleveropdrachten en een huge practicum binnenkort inleveren.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb een vak waarvan de docente al 3 weken ziek is, dus als ik nu dan ook lessen over ga slaan blijft er niets over.Daarbij is dit vak het 1 van de 2 vakken die ik wel verplicht ben te volgen zit kwartaal. Maar juist die 2 vakken heb ik nog niets voor gedaan.
Ik herken dat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja balen. Ik heb vrij maar ik moet eigenlijk wel vrij veel doen. Huiswerk van 1 dag inhalen (maar daar is vrij weinig van te begrijpen), 3 inleveropdrachten en een huge practicum binnenkort inleveren.
Toch maar fokken.
Ah nee niet weer he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat het in de OP staat. Ik eet iedere dag selderij.quote:
Is ook meer voor de mannen.quote:
Weet ik. En mannen die selderij eten hebben in elk geval veel doorzettingsvermogen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het in de OP staat. Ik eet iedere dag selderij.
[..]
Is ook meer voor de mannen.
Zeker. Nu nog iemand vinden om de voordelen van de selderij mee te delen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik. En mannen die selderij eten hebben in elk geval veel doorzettingsvermogen.
Mensen denken altijd dat ik heel oppervlakkig ben, maar dat valt echt mee.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:12 schreef heloef het volgende:
Lapohunt
[..]
Okido.
[..]
Mijn ego is wel geboost.
Er naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Keyos het volgende:
Okay , brain overload, ik heb het dus met die meid over de wentelteefjes die ze aan het bakken is (op Facebook), schrijft ze dit:
`TnxEn zal zeker wel lukken ^^
Anders moet je langskomen :p Vind het heus niet erg om er een paar meer te bakken ^^`
Ik lag al in mijn nest om 2 uur slaap in te halen xD
Wtf to doooo
Ga erheen. Eet wentelteefjes. Wentel de teef.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:17 schreef Keyos het volgende:
Okay , brain overload, ik heb het dus met die meid over de wentelteefjes die ze aan het bakken is (op Facebook), schrijft ze dit:
`TnxEn zal zeker wel lukken ^^
Anders moet je langskomen :p Vind het heus niet erg om er een paar meer te bakken ^^`
Ik lag al in mijn nest om 2 uur slaap in te halen xD
Wtf to doooo
Snel douchen en gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Keyos het volgende:
Ik zit hier in een badjas, niet gedouched na een nacht van 2 uur slaap...
Opschieten dan! Niet Fokken, maar opfrissen en fietsen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:19 schreef Keyos het volgende:
Ik zit hier in een badjas, niet gedouched na een nacht van 2 uur slaap...
Je bent excuses aan het zoeken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Keyos het volgende:
Ze woont 3-kwartier reizen hier vandaan.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ze ziet dat je 3 kwartier reizen over hebt voor een wentelteefje met haar, zit je gebakken. (hehe)
Woordkunstenaarquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga erheen. Eet wentelteefjes. Wentel de teef.
Nou en? GA!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:20 schreef Keyos het volgende:
Ze woont 3-kwartier reizen hier vandaan.
Slechts slechte grappen. It's what I do.quote:
Komop Eloy, geen smoezen. Je vindt haar leuk, je voelt een klik. Ze nodigt je uit. Dan maakt het niet uit hoe je je voelt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:23 schreef Keyos het volgende:
Damn, ik zit hier echt van "wtf moet ik doen" , ben echt verrot door zo weinig slaap en was echt net van plan te tukken, tot dus ineens dit komt....
Ik moet eigenlijk gaan, maar de omstandigheden zijn nu niet echt ideaal....
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Keyos het volgende:
Ik ben ook gewoon naar excuses aan het zoeken hoor, al helpt het écht niet bepaald dat het pak em beet 1,5 uur gaat duren voordat ik bij haar thuis zou zijn want ik moet écht eerst douchen. Turned down the offer dat ik hem nog tegoed heb, maar ik voel me er niet lekker bij .....
Indeed, ik heb nu wel een kans laten varenquote:
Nou en, ik heb woensdag 5 uur in de trein gezeten om bij Newbie te komen, je moet er gewoon wat voor over hebbenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:27 schreef Keyos het volgende:
Ik ben ook gewoon naar excuses aan het zoeken hoor, al helpt het écht niet bepaald dat het pak em beet 1,5 uur gaat duren voordat ik bij haar thuis zou zijn want ik moet écht eerst douchen. Turned down the offer dat ik hem nog tegoed heb, maar ik voel me er niet lekker bij .....
Het ding is, ze bakt wentelteefjes, als het goed is was ze er al mee bezig, of het was gewoon een lokkertje natuurlijk en heb ik het verknald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou en, ik heb woensdag 5 uur in de trein gezeten om bij Newbie te komen, je moet er gewoon wat voor over hebben
Ik snap niet waarom je het afsloeg, echt niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het ding is, ze bakt wentelteefjes, als het goed is was ze er al mee bezig, of het was gewoon een lokkertje natuurlijk en heb ik het verknald.
Je hebt echt een kans laten varen ja...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
Indeed, ik heb nu wel een kans laten varen.
Heb je haar telefoonnummer?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Ze is ook niet meer online op Facebook op dit moment (dus wss aan het bakken nu) , kan dus niet de boel terugdraaien.
Ze komt zo wel terug en dan kan je het alsnog terugdraaien, het is nog niet te laat!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Ze is ook niet meer online op Facebook op dit moment (dus wss aan het bakken nu) , kan dus niet de boel terugdraaien.
Nouja.. Ik hoop dan voor je dat zich nog snel weer een kans voordoet...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:32 schreef Keyos het volgende:
Sukkelquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Keyos het volgende:
heb haar telnummer niet, damn wat haat ik mijzelf nu, gewoon WEER naar een excuus zoeken en daaraan overgeven terwijl de kans uniek is om rustig bij haar thuis wat gezelligs te doen.
Dit herken ik ja.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou naar de andere kant van het land reizen voor een bepaalde FOK!ster.
Diep in je hart is ze niet interessant genoeg voor je. daarom zoek je excuses (ben zelf ook zo)quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Keyos het volgende:
heb haar telnummer niet, damn wat haat ik mijzelf nu, gewoon WEER naar een excuus zoeken en daaraan overgeven terwijl de kans uniek is om rustig bij haar thuis wat gezelligs te doen.
Voor je hele top 3?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zou naar de andere kant van het land reizen voor een bepaalde FOK!ster.
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Diep in je hart is ze niet interessant genoeg voor je. daarom zoek je excuses (ben zelf ook zo)
THAN MOVE YOUR ASSquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.
Liefde is mooi.quote:
Ghehehe. Zal ik daar heel slim geen antwoord op geven?quote:
Smoesjes man, als je had gewild ha dje in de tijd dat je die kansloze smoesjes op Fok schreef je al kunnen aankleden en douchen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:37 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, dat is met haar écht niet zo, maar ik zit hier nog in een badjas en alles, vond het maar onhandig om dat nu te doen, maarja... het is wel zo een grote kans om er wat van te maken.
Nee? Ja?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ghehehe. Zal ik daar heel slim geen antwoord op geven?
Ik had ook gewoon moeten zeggen "maar dan gaat het nog wel 1,5 uur duren voordat ik er ben" , en dan de reactie afwachten, nu heb ik gewoon de easy way out genomen, de foute, en ben er pislink door.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:39 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Smoesjes man, als je had gewild ha dje in de tijd dat je die kansloze smoesjes op Fok schreef je al kunnen aankleden en douchen.
Terrecht ben je pislink op jezelf. Je had inderdaad moeten zeggen, het duurt nog 1,5 uur. Kan je niet alsnog gaan en haar een offline bericht sturen van ik ben er over anderhalf uur?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon moeten zeggen "maar dan gaat het nog wel 1,5 uur duren voordat ik er ben" , en dan de reactie afwachten, nu heb ik gewoon de easy way out genomen, de foute, en ben er pislink door.
Er zijn FOK!sters waar ik het voor zou doen.quote:
Ik ben al iets aan het schrijven of de offer nog beschikbaar is dat het slapen niets gaat worden. Wie weet heeft ze het ervoor over om ze nog een keer te bakkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Terrecht ben je pislink op jezelf. Je had inderdaad moeten zeggen, het duurt nog 1,5 uur. Kan je niet alsnog gaan en haar een offline bericht sturen van ik ben er over anderhalf uur?
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Zo ze is gestopt met praten, ik ben ondertussen als een echte hipster een Starbucks gaan halen, heerlijk.
We hebben gewoon wat gepraat maar durfde geen "move" te maken.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kon ie niet bijhouden. GNA GNA GNA!
Niet met een liesblessure neequote:Op vrijdag 2 december 2011 13:43 schreef Crutch het volgende:
[..]
Kon ie niet bijhouden. GNA GNA GNA!
Haha ik zie haar al de hele dag die dingen bakken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ben al iets aan het schrijven of de offer nog beschikbaar is dat het slapen niets gaat worden. Wie weet heeft ze het ervoor over om ze nog een keer te bakken
Jammer, maar in ieder geval ben je er heen gegaan en een praatje gemaakt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We hebben gewoon wat gepraat maar durfde geen "move" te maken.
Ik denk niet dat ze echte interesse heeft, maar wie weet later
Starbucksquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?
*jaloers is.
durf ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, maar in ieder geval ben je er heen gegaan en een praatje gemaakt.
Volgende keer vragen of ze zin heeft om wat te doen!
Ja maar jij bent anders, ik doe graag mee met de rest en loop schaapachtig en mainstream de SB binnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Starbucks
Na in New York te zijn geweest compleet op afgeknapt.
Ik weet wat je bedoelt, maar ik durf dat echt niet. Liever zie ik aankomende week wel weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Doe alsof je in een soap speelt en de zin 'Wil je met me uit' in je script staat.
Gewoon doen kerel. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?quote:
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:47 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja maar jij bent anders, ik doe graag mee met de rest en loop schaapachtig en mainstream de SB binnen.
Ik zat er zelfs aan te denken om zo'n mok te kopen.
Weet ik niet, maar ik ben er wel panisch bang voorquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen kerel. Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
Dit ja, bah.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.
Overpriced dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er zit er een op station hier. Altijd vol met die vuige hipsters met hun macjes en hun iphones en hun grote zwarte brillen en allstars.
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Jullie kunnen redelijk praten, dus ze zal je niet in je gezicht uit gaan lachen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik ben er wel panisch bang voor
Die koffie is halve thee manquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het gewoon bazenkoffie, wat voor volk er komt kan me aan mijn reet roesten.
goedemiddagquote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Wat lees ik nou? Keyos een date afgeslagen? Je bent gek geworden?
Haiquote:
Dat is waar, maar we hebben wel gepraat en elkaar wat beter leren kennen. Volgende keer praat ik wel weer met haar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jullie kunnen redelijk praten, dus ze zal je niet in je gezicht uit gaan lachen.
Ze kan je afwijzen, dan weet je waar je staat.
Ze kan accepteren en je hebt een leuke dag.
Of je kunt niks doen en je afvragen hoe het zou zijn.
Jouw keuze.
Je moet ophouden met dat al als hele stappen bekijken, zo krijg je nooit motivatie om verder te gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar we hebben wel gepraat en elkaar wat beter leren kennen. Volgende keer praat ik wel weer met haar.
Dat vind ik al een hele stap.
Ja, en nog met baggersmoezen ook!quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Dat is voor mij al een hele stap. Vroeger durfde ik een leuke meid niet eens aan te kijken ahem.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet ophouden met dat al als hele stappen bekijken, zo krijg je nooit motivatie om verder te gaan.
Ja, ik haat mijzelf nu, kijken of er iets te repareren is of ik dit aangrijp om snel iets anders af te spreken, damn wat ben ik link op mijzelf, dat realiseer je eigenlijk op het moment dat je het bericht op "verzend" drukt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Keyos, Keyos, Keyos....tssssssk tsk...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, en nog met baggersmoezen ook!
Goed hoor, ondanks brakheid een hele goede week gehad, vorige weken was ik enorm gedeprimeerd maar daar heb ik afgelopen week totaal geen last van gehad. En met jou?quote:
Oh, nou, ga dan man! Jezus!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Nadat ik haar had gevraagd of de offer nog beschikbaar was.
Heb je je al gedoucht? Zo ja, gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
School zit op 10 minuten lopen van Sloterdijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?
*jaloers is.
Gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Ik ga het gewoon doen, zegt nu wel dat het iets meer dan een uur gaat duren voor ik er kan zijn.
Ga danquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Je kwam afgelopen week ook al heel positief over; keep it up girl! Hier alles goed, allemaal leuke mensen om me heen de laatste tijd, veel dingen doen met vrienden enzo....ja, het gaat zoals ik het wil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed hoor, ondanks brakheid een hele goede week gehad, vorige weken was ik enorm gedeprimeerd maar daar heb ik afgelopen week totaal geen last van gehad. En met jou?
En do not fuck it up again!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Keyos het volgende:
Ben het nu aan het regelen allemaal, in de tussentijd aan het aankleden
Yus, wat maak ik het mijzelf moeilijk, doe ik eerder p de dag een beklacht dat ik altijd de makkelijke weg neem, doe ik het godveredomme een uur daarna het weer......quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En do not fuck it up again!
Love lives in strange places; geef het dan wel de kans hee...
Omg lambal, ga je aankleden en ga!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Keyos het volgende:
Ben het nu aan het regelen allemaal, in de tussentijd aan het aankleden
Wijze woordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En do not fuck it up again!
Love lives in strange places; geef het dan wel de kans hee...
Couldn't agree more. Heath en ik hadden een week nodig om tot een date te komen, jij gaat nu gewoon. Nu. Niet morgen, niet straks, nu!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Omg lambal, ga je aankleden en ga!
Regelen doe je maar onderweg, ze heeft immers al gezegd dat je nog mag komen. Gewoon in de trein stappen en zeggen ben er om xxxx uur, tot zo!
That's it, niet moeilijker maken dan het is. En helemaal niet meer fokken omdat dat tijd kost (behalve als je in de trein zit ofzo en updates hebt)
Het had zo moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:12 schreef Keyos het volgende:
Oeh, ik hoef geen 3 kwartier te reizen, ze is bij haar ouders thuis , en dat is 10 minuten rijden van hier
nu gaan, kun je er ook niet meer over nadenken.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
Ben wel zenuwachtig hoor, het zegt wel iets natuurlijk dat ze mij zomaar laat komen om wentelteefjes te eten xD Gewoon niet opfucken.
Gast, je moet naar die meid toe!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
Ben wel zenuwachtig hoor, het zegt wel iets natuurlijk dat ze mij zomaar laat komen om wentelteefjes te eten xD
Keizer. Afsluiten met een pruim of mossel als toetje, in het bed van haar ouders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
Ben wel zenuwachtig hoor, het zegt wel iets natuurlijk dat ze mij zomaar laat komen om wentelteefjes te eten xD
Nou hup die auto in en wentelteefjes gaan eten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:12 schreef Keyos het volgende:
Oeh, ik hoef geen 3 kwartier te reizen, ze is bij haar ouders thuis , en dat is 10 minuten rijden van hier
Ja en wij besloten toen om het maar meteen te doen toen we allebei durfden. Niet uitstellen. Nou ja, dat vond ik vooral, omdat ik weet hoe ik ben.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Couldn't agree more. Heath en ik hadden een week nodig om tot een date te komen, jij gaat nu gewoon. Nu. Niet morgen, niet straks, nu!
Ga godverdomme nou, straks heeft ze wel duizend van die dingen gebakken!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:13 schreef Keyos het volgende:
Ben wel zenuwachtig hoor, het zegt wel iets natuurlijk dat ze mij zomaar laat komen om wentelteefjes te eten xD Gewoon niet opfucken.
Wist ik helemaal niet dat jij en Heath hebben gedate!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:09 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Couldn't agree more. Heath en ik hadden een week nodig om tot een date te komen, jij gaat nu gewoon. Nu. Niet morgen, niet straks, nu!
Dat nog niet, maar we hebben het erg leuk samen, en we zien wel waar het toe leidtquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Wist ik helemaal niet dat jij en Heath hebben gedate!
Hoe is het afgelopen? Is er een FOK-setje bij?
Halloquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar we hebben het erg leuk samen, en we zien wel waar het toe leidt
Is Keyos ondertussen al weg, of kan hij nou zijn gel of autosleutels weer niet vinden?
Haai....ik PM je even terugquote:
Ja, wie weet worden we wel het nieuwe kusjekroelkoppel. Hou de updates in de gaten en stay tuned, folks!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:20 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat nog niet, maar we hebben het erg leuk samen, en we zien wel waar het toe leidt
hoi, hoe is het met jou?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:17 schreef palawan het volgende:
[..]
Wist ik helemaal niet dat jij en Heath hebben gedate!
Hoe is het afgelopen? Is er een FOK-setje bij?
hihi, je zei 'het doen'quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:15 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja en wij besloten toen om het maar meteen te doen toen we allebei durfden. Niet uitstellen. Nou ja, dat vond ik vooral, omdat ik weet hoe ik ben.
live stream graag!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:22 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, wie weet worden we wel het nieuwe kusjekroelkoppel. Hou de updates in de gaten en stay tuned, folks!
ze heeft je uitgenodigd. dat doen niet zoveel vrouwen hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Keyos het volgende:
Nou, even afwachten tot ik het huisnummer door krijg en dan ben ik rauss xD
Ik verwacht toch wel dat er meer betekenis zit achter wentelteefjes bakken dan alleen maar even gezellig doen xD (niets sex gerelateerd ofzo, maar gewoon in ieder geval elkaar zien/spreken).
Heb je die dingen ooit gehad trouwens? Zou toch wel naar zijn als je daar met lange tanden het naar binnen zit te werkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:27 schreef Keyos het volgende:
Nou, even afwachten tot ik het huisnummer door krijg en dan ben ik rauss xD
Ik verwacht toch wel dat er meer betekenis zit achter wentelteefjes bakken dan alleen maar even gezellig doen xD (niets sex gerelateerd ofzo, maar gewoon in ieder geval elkaar zien/spreken).
haha je, ze kwam er ook op omdat ik er juist over was begonnen over een facebook post dat die dingen ook lekker zijn, waardoor zij er ineens op kwam vandaag om ze te gaan bakken ^^.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb je die dingen ooit gehad trouwens? Zou toch wel naar zijn als je daar met lange tanden het naar binnen zit te werken
Ze maakt ze gewoon speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:30 schreef Keyos het volgende:
[..]
haha je, ze kwam er ook op omdat ik er juist over was begonnen over een facebook post dat die dingen ook lekker zijn, waardoor zij er ineens op kwam vandaag om ze te gaan bakken ^^.
Spannendquote:
Ik weet dat haar moeder gescheiden is, dus ik weet het niet precies of ze alleen thuis is of niet, ze heeft wel een zusje, maar die zit ook vaak bij haar vriend (zusje ken ik ook overigens).quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
Dus je ontmoet gelijk haar ouders?
Ik ga gewoon vragen of ze vanavond zin heeft om naar de Pathé te gaan, en dat ik dan ga rijden, heb je ook gelijk het avondprogramma sowieso, wat er ook gebeurdquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, en nu niet als een mak schaap je alleen even wentelteefjes laten voeren en dan weer de deur gewezen worden. Beetje pro-actief. Zij doet stap één, jij moet stap twee doen.
heb ik net gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vragen of ze vanavond zin heeft om naar de Pathé te gaan, en dat ik dan ga rijden, heb je ook gelijk het avondprogramma sowieso, wat er ook gebeurd
Ik heb iig het huisnummer, ik ben weg, wish me luck !!!
ja, mee eens.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, en nu niet als een mak schaap je alleen even wentelteefjes laten voeren en dan weer de deur gewezen worden. Beetje pro-actief. Zij doet stap één, jij moet stap twee doen.
Luck!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vragen of ze vanavond zin heeft om naar de Pathé te gaan, en dat ik dan ga rijden, heb je ook gelijk het avondprogramma sowieso, wat er ook gebeurd
Hier alles prima, leer steeds meer dames in en rond Almere kennenquote:
Go get 'em, tiger!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:33 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ik liet me even meeslepen. Wat een anti-climax.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mee eens.
goed moment uitkiezen en dan bam! jouw lippen tegen de hare, een vurige zoen waarna je haar in je armen neemt en naar boven draagt, om vervolgens morgen hier even te melden hoe het was.
Hoezo, dat is toch juist een romantische wending?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Ik liet me even meeslepen. Wat een anti-climax.
Hier vertellen hoe het was is niet romantisch.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch juist een romantische wending?
Daar gaat het mis.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ja, mee eens.
goed moment uitkiezen en dan bam! jouw lippen tegen de hare, een vurige zoen waarna je haar in je armen neemt en naar boven draagt, om vervolgens morgen hier even te melden hoe het was.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:38 schreef palawan het volgende:
[..]
Hier alles prima, leer steeds meer dames in en rond Almere kennen
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:40 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hoezo, dat is toch juist een romantische wending?
Heel romantisch jaquote:om vervolgens morgen hier even te melden hoe het was.
quote:
Jij snapt me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier vertellen hoe het was is niet romantisch.
Kijk:
[..]
Daar gaat het mis.
Oh ik dacht dat dat ging over de actie zelf.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hier vertellen hoe het was is niet romantisch.
Keyos kennende staat hij in de badkamer nerveus met het condoom te kloten terwijl zij in slaap valt van het wachten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:44 schreef dawg het volgende:
tja, ik ben er niet bij, misschien vallen ze wel op bed in slaap, weet ik veel.
Als hij daar net zo is als hier dan ligt ze op bed met haar benen gespreid als een tochtige garagedeur en zal hij haar nog afslaan omdat hij zijn schaamhaar niet heeft bijgekniptquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Keyos kennende staat hij in de badkamer nerveus met het condoom te kloten terwijl zij in slaap valt van het wachten.
Maar ben wel heeeeeel benieuwd hoe het gaat met de wentelteefjes
Ken jij Keyos op die manier dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Keyos kennende staat hij in de badkamer nerveus met het condoom te kloten terwijl zij in slaap valt van het wachten.
Ik ben wentelteefjes aan het bakken, kom je er eentje proeven?quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:46 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dan komt ie eerst hier vragen of ie haar nu wel of niet moet beffenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:48 schreef Mystikvm het volgende:
Ik hoop wel dat hij een beetje daad bij woord voegt en niet nu al keihard gefriendzoned is. Dat ze denkt: "leuk, mijn bff komt wentelteefjes eten!"
Zal wel goed komen
[..]
Als hij daar net zo is als hier dan ligt ze op bed met haar benen gespreid als een tochtige garagedeur en zal hij haar nog afslaan omdat hij zijn schaamhaar niet heeft bijgeknipt
Als je die naakt bakt wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:48 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik ben wentelteefjes aan het bakken, kom je er eentje proeven?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan komt ie eerst hier vragen of ie haar nu wel of niet moet beffen
In deze kou? Vergeet het maar, een oncharmante hoodie draag ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Als je die naakt bakt wel.![]()
*pest*
Lol, nee, geintje. Voor jou altijd liefje!
Haha!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan komt ie eerst hier vragen of ie haar nu wel of niet moet beffen
Hahahaha!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha!
"Kan ik dat wel maken? Straks denkt ze dat ik op meer uit ben!"
"Wat als ik het niet goed doe? Straks denkt ze dat ik faal in bed!"quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Haha!
"Kan ik dat wel maken? Straks denkt ze dat ik op meer uit ben!"
True; ik vind dat hij al een heel eind op de goeie weg is nu hij gewoon die date er wel doorgedrukt heeft!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Maar goed, geen grapjes meer over deze arme jongen, het is best serieus als je van jezelf weet dat je heel ondoortastend kan zijn.
Ja, dat is zo. Oke, doorgaan met cheerleaden voor hem dan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
Maar goed, geen grapjes meer over deze arme jongen, het is best serieus als je van jezelf weet dat je heel ondoortastend kan zijn.
Nu nog alleen even wat anders doordrukken en we zijn klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
True; ik vind dat hij al een heel eind op de goeie weg is nu hij gewoon die date er wel doorgedrukt heeft!
We moeten van die armbandjes maken; Team Keyos en Team Wentelteef.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu nog alleen even wat anders doordrukken en we zijn klaar.
Dit klinkt een beetje twilight zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We moeten van die armbandjes maken; Team Keyos en Team Wentelteef.
En dan zien waar het haar om te doen is.
Ik ben voor Team Keyos!
Misschien heb ik teveel naar de Surprise Show gekeken vroeger en ben ik een sentimentele oude lul aan het worden, maar ik kan nu al uitkijken naar gelukzalige posts met heel veel hartjes morgenvroeg.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:53 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
We moeten van die armbandjes maken; Team Keyos en Team Wentelteef.
En dan zien waar het haar om te doen is.
Ik ben voor Team Keyos!
Zo klopt ie.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:40 schreef Crutch het volgende:
Wij zijn gewoon goed in taalgrapjes alcoholisten.![]()
Spytoolquote:Op vrijdag 2 december 2011 01:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, VH is wel 23 maar ik vind hem niet bij de groep 'ouder' horen. Want die uitstraling heeft hij niet, niet gemeen bedoeld overigens.
Dronken voeren is dan ook de beste versiertruc.quote:
Een hoodie kan ook leuk staan bij een vrouw!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:50 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
In deze kou? Vergeet het maar, een oncharmante hoodie draag ik.
Een blouse eronder?quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een hoodie kan ook leuk staan bij een vrouw!!
Blouse er onder, beetje strakke hoodie, lichte spijkerbroek er onder met wat beschadigingen, allstars er onder.
Helemaal top
Je gedijt ook vrij makkelijk tussen ons kinders.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Spytool
Maar ik ben het wel met je eens ja
Ja zeker, zorgen dat je hoodie aan de bovenkant niet al te strak. Leuk kraagje van je blouse, de mouwen van je hoodie omslaan met daar overheen je mouw van je blouse omslaan.quote:
Oh op die manier! Klinkt eigenlijk wel leuk!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zeker, zorgen dat je hoodie aan de bovenkant niet al te strak. Leuk kraagje van je blouse, de mouwen van je hoodie omslaan met daar overheen je mouw van je blouse omslaan.
Blouse kan je aan de onderkant van je hoodie uit laten komen, of je stop het in je broek. Kan beiden.
Iets wat donkere hoodie, lichte blouse, lichte spijkerbroek en lichte allstars en klaar
Klink ik nu heel erg gay?
Robeer het eens. Blouse niet helemaal tot boven dicht doen zodat je kraag iets wat breed staat zeg maar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:38 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Oh op die manier! Klinkt eigenlijk wel leuk!
Ik heb genoeg stijl van mijzelfquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:00 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens mannen, wij kunnen dat ook gewoon op die manier dragen
Amen.quote:
Je bent niks zonder mijquote:
Waar gaan we heen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wij zouden eens een avondje de bloemetjes buiten moeten zetten.
Scheveningenquote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook 'zouden'. Je woont in fucking Den Haag!
En? Vertel ben benieuwd!quote:
Heb even met haar gepraat maar geen "move" gemaakt. Heb haar wel wat beter leren kennen (en dit keer ben ik haar naam niet vergeten)quote:
Nou top toch dat je met haar gepraat hebt!quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb even met haar gepraat maar geen "move" gemaakt. Heb haar wel wat beter leren kennen (en dit keer ben ik haar naam niet vergeten)
Ik was er rond half 2 vanmiddag ook al trouwens
Al aan gedacht, maar ik ken haar achternaam niet. Wel die van een ex trouwens, die was er vandaag weer niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou top toch dat je met haar gepraat hebt!
Weet niet of je facebook hebt, maar zoek haar anders even op via facebook
Heeft hij een date dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het verslag van ons benzinneke.
Nou niet echt.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:35 schreef heloef het volgende:
Ik ben zo benieuwd naar het verslag van ons benzinneke.
Hij heeft gewoon een afspraak met een meisje.quote:
Waar wil je heen dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zei ook 'zouden'. Je woont in fucking Den Haag!
Foto, aaaaaaaightquote:
mag er geen maken nu van joysa want drukke treinquote:
Mag wel, maar kan nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mag er geen maken nu van joysa want drukke trein
Dus om 8 uur ala Ik thuis Ben
En jij wil zeggen dat je daar naar luistert?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
mag er geen maken nu van joysa want drukke trein
Dus om 8 uur ala Ik thuis Ben
The point beeing?quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mag wel, maar kan niet
Dan douw je die hals zowat in iemand zn reet
Ik, maar ik erger me kapot aan die ''show'' vooraf altijd, net als bij de Champion's League. Die ingestudeerde vragen aan de voetballers met tergend slecht Engels.quote:
ja verschrikkelijk. die chick na de muziek was ook moeilijk te verstaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik, maar ik erger me kapot aan die ''show'' vooraf altijd, net als bij de Champion's League. Die ingestudeerde vragen aan de voetballers met tergend slecht Engels.Bah.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
The point beeing?
Wie weet vind diegene dat wel heel leuk
Dat ben jij.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
heee
Joysa, wie is die breedbekkikker op je ava?
Know your meme.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:40 schreef DenWauwelaar het volgende:
heee
Joysa, wie is die breedbekkikker op je ava?
Dat eeuwige geklaag van mensen die het niet kunnen waarderen.quote:
Schepels van God zijn het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
En vrouwen die tijdens het voetbal voor bier en snacks zorgen.
Als we verliezen gaan we onze fietsen terugeisen!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:08 schreef formerjellybean het volgende:
misschien krijgen we dan ooit de fietsen nog terug
emmer vol met ijs, daar flesjes in, hoef je niet op te staan. vrijgezelle oplossing.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat eeuwige geklaag van mensen die het niet kunnen waarderen.
En pijpen zolang er genoeg bier en eten is.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:05 schreef stefanhaan het volgende:
dat leidt af van het voetbal.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
En pijpen zolang er genoeg bier en eten is.
Zie de PI schat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]___!!!!!
Jij die klaagt over klagen. Kinda funny.
Jij snapt het. en uiteraard onder een dekentje als je maten erbij zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezelquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:13 schreef dawg het volgende:
[..]
emmer vol met ijs, daar flesjes in, hoef je niet op te staan. vrijgezelle oplossing.
En toen ging de wekker.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal klagen ze niet.quote:
Ik snap het wel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:17 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jij snapt het. en uiteraard onder een dekentje als je maten erbij zijn.
Ik snap niet dat je nog single bent
aan haar ava te zien kan ze overdwars pijpen, dus gelijk heb je.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezeldus dan zet Ik joysa aant werk
![]()
leg eens uit danquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meestal klagen ze niet.
[..]
Ik snap het wel.
al dat geloop en hoorbare verveling tijdens de wedstrijd leidt ook af toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
maar ik Ben niet vrijgezeldus dan zet Ik joysa aant werk
![]()
Jij mag hier wel voetbal komen kijkenquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo goed dan?klinkt alsof je het wekelijks doet trouwens.
quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
aan haar ava te zien kan ze overdwars pijpen, dus gelijk heb je.
Baas. Jij snapt het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]. Ideale positie ook als je gepijpt word tijdens het.voetbal als de bier of snacks op zijn kan je gewoon op jet achterhoofd tikken
haha, gouden handel.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.
Ze heeft alleen nog niet door dat ze er geld voor moet vragen.
het is het waard. Gewoon de TV harder zetten.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
al dat geloop en hoorbare verveling tijdens de wedstrijd leidt ook af toch?
horen je ouders ook niet wat je allemaal aan het doen bent. ik snap het.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
het is het waard. Gewoon de TV harder zetten.
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze vraagt aan willekeurige mannen of ze die mag pijpen. Gouden handel.
Ze heeft alleen nog niet door dat ze er geld voor moet vragen.
Ik ben verliefd op het spel van versieren en versierd worden. Dat is mijn enige liefde. Zodra ik iemand heb verlies ik mijn interesse. Ik vind mensen leuk zolang ze eigenlijk onbereikbaar zijn.quote:
Niet wekelijks, maar ik heb het wel gedaan, eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was wat zou winnen. De aandacht voor het voetbal verzwakt wel, maar zodra er iets belangrijks gebeurd op het veld is daar alle aandacht weer naar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
ben je zo goed dan?klinkt alsof je het wekelijks doet trouwens.
Wie vraagt wordt overgeslaagt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?
hoezo dat kijk Ik gewoon beneden, niggah pleasequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
horen je ouders ook niet wat je allemaal aan het doen bent. ik snap het.
kan me nog herinneren niet zo lang geleden dat je nog maagd was. kleine meisjes worden groot.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op het spel van versieren en versierd worden. Dat is mijn enige liefde. Zodra ik iemand heb verlies ik mijn interesse. Ik vind mensen leuk zolang ze eigenlijk onbereikbaar zijn.
[..]
Niet wekelijks, maar ik heb het wel gedaan, eigenlijk meer omdat ik nieuwsgierig was wat zou winnen. De aandacht voor het voetbal verzwakt wel, maar zodra er iets belangrijks gebeurd op het veld is daar alle aandacht weer naar.
ze valt op ouder. dacht ik.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom heeft ze het mij nog niet gevraagd dan?
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wie vraagt wordt overgeslaagt.
Schattig he?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:25 schreef dawg het volgende:
[..]
kan me nog herinneren niet zo lang geleden dat je nog maagd was. kleine meisjes worden groot.
En voor jou heeft ze vriendinnen die het vuile werk opknappen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.
niet echt je wijst seks met een wat molligere meid af.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja onbereikbaar ik las het al, ik ben natuurlijk zo makkelijk als de tyfus.
je had de slag te pakken?quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Schattig he?Ik heb vest veel ervaringen opgedaan eigenlijk in nu 1,5 jaar ofzo, het ging echt ineens heel snel.
Terecht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
niet echt je wijst seks met een wat molligere meid af.
En terecht!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik val op mollig, zij is echt niet mollig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heul niet.quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En voor jou heeft ze vriendinnen die het vuile werk opknappen.
je weet wat je nu al die jaren gemist hebtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eenmaal begonnen kan je niet meer zonder he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |