Ja, ik haat mijzelf nu, kijken of er iets te repareren is of ik dit aangrijp om snel iets anders af te spreken, damn wat ben ik link op mijzelf, dat realiseer je eigenlijk op het moment dat je het bericht op "verzend" drukt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:55 schreef MaanSelene het volgende:
Goeiemiddag mensen....
Wat lees ik nou? Keyos een date afgeslagen? Je bent gek geworden?
Keyos, Keyos, Keyos....tssssssk tsk...quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:59 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, en nog met baggersmoezen ook!
Goed hoor, ondanks brakheid een hele goede week gehad, vorige weken was ik enorm gedeprimeerd maar daar heb ik afgelopen week totaal geen last van gehad. En met jou?quote:
Oh, nou, ga dan man! Jezus!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Nadat ik haar had gevraagd of de offer nog beschikbaar was.
Heb je je al gedoucht? Zo ja, gaan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
School zit op 10 minuten lopen van Sloterdijk.quote:Op vrijdag 2 december 2011 13:42 schreef Crutch het volgende:
[..]
WTF! Jij hebt gewoon een SB in de buurt?
*jaloers is.
Gaan met die banaan!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Ik ga het gewoon doen, zegt nu wel dat het iets meer dan een uur gaat duren voor ik er kan zijn.
Ga danquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:02 schreef Keyos het volgende:
Je kwam afgelopen week ook al heel positief over; keep it up girl! Hier alles goed, allemaal leuke mensen om me heen de laatste tijd, veel dingen doen met vrienden enzo....ja, het gaat zoals ik het wil.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed hoor, ondanks brakheid een hele goede week gehad, vorige weken was ik enorm gedeprimeerd maar daar heb ik afgelopen week totaal geen last van gehad. En met jou?
En do not fuck it up again!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Keyos het volgende:
Ben het nu aan het regelen allemaal, in de tussentijd aan het aankleden
Yus, wat maak ik het mijzelf moeilijk, doe ik eerder p de dag een beklacht dat ik altijd de makkelijke weg neem, doe ik het godveredomme een uur daarna het weer......quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En do not fuck it up again!
Love lives in strange places; geef het dan wel de kans hee...
Omg lambal, ga je aankleden en ga!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:05 schreef Keyos het volgende:
Ben het nu aan het regelen allemaal, in de tussentijd aan het aankleden
Wijze woordenquote:Op vrijdag 2 december 2011 14:07 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
En do not fuck it up again!
Love lives in strange places; geef het dan wel de kans hee...
Couldn't agree more. Heath en ik hadden een week nodig om tot een date te komen, jij gaat nu gewoon. Nu. Niet morgen, niet straks, nu!quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:08 schreef palawan het volgende:
[..]
Omg lambal, ga je aankleden en ga!
Regelen doe je maar onderweg, ze heeft immers al gezegd dat je nog mag komen. Gewoon in de trein stappen en zeggen ben er om xxxx uur, tot zo!
That's it, niet moeilijker maken dan het is. En helemaal niet meer fokken omdat dat tijd kost (behalve als je in de trein zit ofzo en updates hebt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |